SAS Institute organizeaza seminarii pe temele Revenue Assurance si Intelligence based Marketing pentru Telecom

BUCURESTI - 9 septembrie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Cunoscutul expert in Revenue Assurance, Rob Mattison va discuta pe 27-28 septembrie la Ljubljana despre solutiile Business Intelligence aplicate in Revenue Assurance si Marketing pentru companiile din domeniul telecomunicatiilor

SAS Institute organizeaza seminarii pe temele Revenue Assurance si  Intelligence based Marketing pentru Telecom

Consultant si autor a numeroase carti de profil, specialist in telecomunicatii, de origine american, Rob Mattison soseste pe 27 septembrie a.c. in Europa Centrala, mai exact in Slovenia, Ljubljana pentru a sustine 2 seminarii pe temele Revenue Assurance si Intelligence Based Marketing in domeniul telecom. Seminariile se vor derula pe durata unei zile cu extindere si in urmatoarele zile pentru intalnirii unu la unu cu Rob Mattison.

In ultimii 20 de ani, Rob Mattison a fost consultant pentru foarte multe companii din domeniul telecomunicatiilor lucrand alaturi de Presedintii Executive, Directori IT, Directori financiari, manageri si programatori din cadrul celor mai mari si mai bine cotate companii telecom din Asia, Europa, America Latina si Statele Unite ale Americii. Cele 10 carti publicate ale lui Rob Mattison acopera tematici ca revenue assurance, churn, marketing, business intelligence si managementul afacerilor in telecomunicatii.

Revenue Assurance, 27 Septembrie
Rob Mattison explica “Furnizorii de servicii de telecomunicatii din lumea intreaga sunt pe punctul de a constata ca una dintre cele mai usoare si rapide cai de imbunatatire a profitul este de a investi timp si efort in a realiza daca toate serviciile pe care ei le ofera sunt corect evaluate si total colectate.
Revenue assurance este una dintre cele mai populare si eficiente aplicatii din domeniul Business Intelligence in telecomunicatii. Folosirea cu mare succes a solutiei Business Inteligence cu scopul identificarii si solutionarii “scurgerilor de profit” implica o utilizare vasta a analizelor de date cat si a tehnicilor process engineering pentru a recupera cat mai repede si cu costuri cat mai mici veniturile pierdute.”
Participantii la seminarul Revenue Assurance vor examina cu ajutorul lui Mattison cauzele erorilor din facturare si potentialul impact al acestora, vor construi cazuri de implementare si mentinere a functiei revenue assurance si nu in ultimul rand vor invata cum sa optimizeze strategiile end-to-end revenue assurance.

Intelligence based Marketing, 28 septembrie
“Punctul de pornire in orice activitate de marketing este dezvoltarea unei strategii generale solide. Strategia in telecomunicatii este mai mult decat un simplu proces de a depista cine sunt clientii companiei tale sau de a incerca sa devii foarte atractiv pentru ei. O strategie eficienta de marketing, in telecomunicatii, implica stapanirea unei game foarte largi de expertize, din diferite domenii dar si imbinarea cunostintelor din aceste domenii intr-o “imagine” compacta ce poate fi inteleasa nu numai de catre client dar si de catre toti manageri din diferitele departamente, sectoare de activitate, din cadrul Telecom.” evidentiaza Rob Mattison. Seminarul Intelligence based Marketing aduce in dezbatere tocmai aceste puncte de vedere.

Un senior al prezentarilor, Mattison a fost invitat ca “main speaker” la o multime de evenimente din diferite domenii, in intrega lume si a contribuit cu regularitate la conferinte ca ITU, IEC, DMA precum si alte evenimente importante. Rob a fost premiat si recunoscut pentru contributiile sale in engineering, management si leadership.

Pentru mai multe informatii vizitati site nostru: www.sas.com sau sunati la numarul de telefon: + 4 021 231 91 16/17

Despre SAS Institute GmbH Romania

Despre SAS Institute

SAS Institute este o companie americană internaţională care activează de 29 de ani pe piaţa de software analitic. SAS Institute este cea mai mare companie privată de software din lume. În prezent un număr de peste 35 000 de companii din 190 de ţări dispun de serviciile pe care le oferă.

Înfiinţată în 1976, în Cary, North Carolina, S.U.A., compania este specializată în soluţii software care oferă un important suport de decizie managerilor de astăzi, prin transformarea datelor structurate şi nestructurate, existente într-o întreprindere, în informaţii concrete, utile, valoroase.

Compania SAS Institute realizează 95% din cifra de afaceri prin vânzarea de licenţe de software. Ceilalţi 5% provin din servicii de consultanţă, pregătire si certificare. Pentru a-şi completa oferta de produse si soluţii, SAS Institute şi-a creat de-a lungul timpului o reţea foarte mare de parteneri de afaceri. Partenerii SAS oferă consultanţă, implementează şi dezvoltă soluţii tehnice care au la bază aplicaţiile SAS.

Persoana de contact:
Silvia Bolohan
Marketing Specialist
SAS Romania

tel.: + 4 021 231 91 16/17

silvia.bolohan@eur.sas.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sas-institute-gmbh-romania/sas-institute-organizeaza-seminarii-pe-temele-revenue-assurance-si-intelligence-based-marketing-pentru-telecom