-
BUCURESTI - 25 octombrie 2011
Scrisa pe baza unor studii cu durata de peste patruzeci de ani ale fenomenului supravietuirii, aceasta carte va ofera informatii de nepretuit despre calitatile si comportamentul acelor oameni care au facut fata cu brio situatiilor dificile, de la conflictele de zi cu zi la adevarate traume de viata.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 iulie 2010
Un ghid realist despre inteligenta, management, marketing si competitie.
Pe toti cei care alearga cu frenezie dupa urmatoarea mare lovitura in afaceri doar pentru a se izbi de un esec rasunator, Guy Kawasaki ii sfatuieste sa revina la realitate – Realitatea in afaceri.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 martie 2010
„Poate fi atinsa o fericire de durata sau acest lucru este doar un vis ireal? Timp de 18 ani, profesorul in psihologie Sonja Lyubomirsky a studiat aceasta intrebare, iar ceea ce a descoperit in urma acestor cercetari e posibil sa clatine pana si credinta celor mai pesimisti.”
-U.S. News & World Report
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 ianuarie 2010
Urasti ziua de luni?
Daca da, atunci ce anume te tine legat de slujba ta actuala?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 decembrie 2009
Cuvintele „afacere” si „intelepciune” in aceeasi fraza pare un lucru de neinchipuit in ziua de azi. Pentru Bob Seelert, Presedintele renumitei agentii internationale de publicitate, Saatchi&Saatchi, aceste doua notiuni merg mana in mana. Intr-un moment in care sistemul nostru economic are mare nevoie de oameni energici si lideri autentici, Seelert ne ofera raspunsul - Incepe cu raspunsul.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 octombrie 2009
Lucrarea de fata abordeaza problema autenticitatii personale intr-o maniera directa, explicand ce inseamna aceasta pentru noi si cum anume putem obtine acest lucru. Autorul, expune motivele pentru care ne pierdem adevaratul nostru sine si enumera majoritatea presiunilor la care suntem supusi doar pentru a ne conforma unei realitati impuse de familie, scoala, religie, politica si mass media, precum si mesajele toxice pe care le absorbim fara sa stam pe ganduri precum “fi baiat/fetita cuminte”, “stai linistit” si “taci din gura”.
comunicatul de presa