Ventilatorul lui Badea a facut vant concurentei

BUCURESTI - 31 octombrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Mircea Badea nu are timp. Producătorii lui ştiu asta. Dar mai ales telespectatorii lui ştiu acest lucru.

Nu are timp să prezinte, nu are timp să expună, nu are timp de subiecte importante. Ce să mai vorbim de silicoane şi tabloide...

În sfârşit, Departamentul de PR s-a gândit la toate aceste lucruri (e adevărat şi pentru a fi scutit de reproşurile realizatorului că nu comunicăm şi audienţele emisiunii sale). Şi, pentru a-l degreva pe Mircea Badea de citirea audienţelor pe post, ocupând astfel timp preţios cu lucruri pe care toată lumea deja le ştie (în opinia noastră) informăm:

După ce în fiecare zi a acestei săptămâni emisiunea 'În gura presei' cu Mircea Badea a fost lider de piaţă cel puţin 15 minute în fiecare seară, în data de 30 octombrie, Mircea Badea şi-a zdrobit concurenţii pe durata întregii emisiuni. Astfel, conform datelor furnizate de GFK, în intervalul orar în care s-a difuzat emisiunea şi anume 23.05 -23.55, 'În gura presei' a obţinut, în mediul urban, un rating mediu de 2,4% şi un market share de 10,4%. Pe locurile următoare s-au situat Acasă Tv, cu un rating de 1,8% şi un share de 7,8% şi Pro Tv, cu un rating de 1,6%. În continuarea clasamentului, în ordine descrescătoare, s-au situat OTV, Antena 1, Prima Tv şi, pe ultima poziţie a topului nostru, Realitatea Tv, cu doar 1% rating şi 4,4% cotă de piaţă.

Menţionăm că în studioul emisiunii nu a funcţionat în continuare aerul condiţionat, dar a fost prezent ventilatorul, fapt ce a dus necontestat la obţinerea acestor cifre.

Nu credem în schimb că dacă şi concurenta va renunţa la aere în favoarea ventiloarelor cu vânt vor obţine asemenea audienţe.