Blom finalizează campania de rebranding

Targoviste - 14 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Noul slogan, „Imaging the World”, va figura pe toate materialele de marketing şi PR şi va întări imaginea Blom ca brand.

Identitatea unei companii este foarte importantă şi este ceva ce se construieşte în timp. Pentru angajaţi, aduce ideea de unitate, sentimentul de a aparţine unei organizaţii cu un ţel bine definit. Pentru organizaţia în sine, identitatea este în strânsă legătură cu imaginea pe care o construieşte în mintea clienţilor şi partenerilor.
Sloganul şi sigla sunt elemente de bază ale identităţii unei companii. Ele promovează brandul, ele au impactul cel mai puternic asupra clientului. Ele vorbesc despre soliditatea, seriozitatea, independenţa şi statornicia unui brand. Şi nu numai atât, ele dau indicii despre cum sperăm noi să fim receptaţi raportat la concurenţă şi care este poziţia noastră pe piaţa de profil.
„Imaging the World” este un mesaj simplu, care ne descrie în doar câteva cuvinte, cu care ne identificăm şi care, vizual, face trimitere la valorile la care noi ne raportăm şi la beneficiile produselor şi serviciilor noastre.
El va însoţi sigla noastră pentru a spori impactul vizual şi a descrie cât mai bine atributele cheie ale produselor şi serviciilor pe care noi le promovăm.
Sloganul a fost ales în urma unei campanii de rebranding lansate printre angajaţii companiilor Blom din lumea întreagă. Ca răspuns au fost avansate mai bine de 550 de sugestii, creative şi incitante, ceea ce a făcut ca alegerea să fie foarte dificilă.
Motivul pentru care a fost ales acest slogan este pentru că este scurt şi viu, penetrant şi uşor de ţinut minte. Descrie doar în câteva cuvinte ceea ce facem şi ceea ce vrem ca oamenii să gândească atunci când aud numele nostru.
Pagina noastră de web este un alt element cheie care ne defineşte. Suntem pe cale să finalizăm campania de rescriere a paginii de web, într-un mod inovativ şi atractiv deopotrivă, şi sperăm că aceasta va fi imaginea noastră directă şi oficială către lume.
Campania a fost lansată la începutul lunii octombrie şi face parte dintr-o acţiune mai amplă de PR care are ca scop întărirea brandului Blom, ca principal furnizor de produse şi servicii pe piaţa de profil.