Seminarii de weekend pentru Dezvoltarea personalului din organizatia Dumneavoastra

Brasov - 10 aprilie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

In cadrul seminariilor Dezvoltarea personalului din organizatia Dumneavoastra, BRUMM Consult va prezinta solutii in vederea dezvoltarii si eficientizarii activitatilor firmei, cu privire la conducerea sistemului de management al calitatii si comunicarea organizationala.

Seminariile au loc in 28 – 30 Aprilie 2006, intre orele 09.00 – 17.00, la International Trade Center (Brasov – Bd. Al. Vlahuta nr. 10, etaj I) – Sala de curs.

Va invitam sa participati la urmatoarele seminarii :

Conducerea Sistemului de Management al Calitatii SMC 28 – 30 Aprilie 2006; inscriere: pana la 26 Aprilie
Comunicarea organizationala 29 – 30 Aprilie 2006; inscriere: pana la 26 Aprilie.

BRUMM Consult deruleaza seria activitatilor organizate in sistem deschis - Dezvoltarea personalului din organizatia Dumneavoastra.
Va invitam la urmatoarele seminarii:

Conducerea Sistemului de Management al Calitatii SMC 28 – 30 Aprilie 2006, cu tematica:
Standarde internationale de calitate, Rolul SMC in organizatii, Principiile managementului calitatii, abordari actuale, Structura SMC, Documentele SMC, Elaborarea politicii de calitate, Fazele construirii unui SMC, Bazele orientarii catre managementul proceselor, Modalitati de conducere si motivare, Instrumente si metode ale Managementului Calitatii, Costurile calitatii, Conceptul de neconformitate/produs neconform, Metode statistice pentru identificarea produselor neconforme, Izolarea produsului neconform, Conceptele de actiuni corective si preventive, Instrumente utilizate in identificarea, izolarea si corectarea neconformitatilor, Standardul international ISO 19011/2000, Auditul Sistemelor de Management al Calitatii si Mediului, Derularea auditelor interne – concepte si instrumente specifice, Filosofia si bazele Managementului calitatii Totale, Managementul calitatii Totale si imbunatatirea continua a proceselor organizatiei.


Comunicarea organizationala 29 – 30 Aprilie 2006, cu tematica: Ce este comunicarea?, Obiectivele comunicarii, Cum comunicam, Modelul comunicarii eficiente, Limbajul verbal, Functiile limbajului verbal, Mesajul verbal, Comunicarea verbala, Comunicarea nonverbala, Paralimbajul, Limbajul trupului, Ascultarea, Ascultarea activa, Ascultarea empatica, Comunicarea scrisa, Cerintele redactarii unui document scris, Elemente de comunicare vizuala, Bariere de comunicare, Pregatirea comunicarii, Analiza tranzactionala, Ce este analiza tranzactionala?, Reguli in analiza tranzactionala, Cunoasterea de sine, Fereastra Johari, Programare neuro-lingvistica, Ce este NLP?, Canalul senzorial, Stabilirea obiectivelor, Stiluri de comunicare, Axiomele comunicarii, Factori care influenteaza calitatea comunicarii, Factori de succes ai comunicarii, Imbunatatirea comunicarii.

Despre SC BRUMM Consult SRL

Misiunea BRUMM Consult – Sa contribuim acum si in viitor la dezvoltarea si consolidarea pietei serviciilor de consultanta si training din Romania, pe baze solide, profitabile si de performanta.

Portofoliul de servicii BRUMM Consult: CONSULTANTA (Management si dezvoltare organizationala, Resurse umane, Finantari), TRAINING (Management si dezvoltarea afacerii, Resurse umane, Financiar, Marketing si vanzari, Team building - in-door sau out-door, Assessment center), PROFESSIONAL COACHING (Coaching Executiv si Organizational, Business Coaching, Personal Coaching, Coaching in cariera si tranzitii).

Proiecte derulate in domeniul resurselor umane:
Pro Job – Centrul de consiliere, formare profesionala si medierea muncii Ianuarie – Septembrie 2003; proiect finantat de Uniunea Europeana prin Programul Phare RICOP – Componenta ‘Masuri active de ocupoare a fortei de munca’.

Vreau sa am succes! Martie – Mai 2005 ; program de dezvoltare in comunicare, lucru in echipa si leadership pentru tineri din invatamantul preuniversitar – desfasurat in parteneriat cu Fundatia Mondo Humanae in sistem de voluntariat, in licee si colegii din Brasov.

O Sansa pentru Cariera Iunie – Decembrie 2005; proiect finantat din fondurile bugetului asigurarilor pentru somaj in vederea finantarii serviciilor de consultanta si asistenta pentru inceperea unei activitati independente sau pentru initierea unei afaceri.

Clienti: Metro Cash&Carry Romania, Brauunion Romania Bucuresti, SNP Petrom SA – Sucursalele Judetene PECO, Bella Romania Bucuresti, Perfect Renaissance Timisoara, Austral Office Supplies, Quadrant Amroq Beverage – Pepsi, Kuffner Romania Bucuresti, Amann Romania Brasov, International Trade Center Brasov, Radacini Bucuresti, Wild Romania Import Export Bucuresti, Antrax Distribution Group Brasov, Milcraft Trading Tg. Mures, Casa Auto Brasov, ARC Brasov si ARC Electronic Brasov, Global Pharmaceuticals Romania, Iassyfarm SA Iasi, Amco Advertising Brasov, Medica Bacau, Aesculap Tg. Mures, Knoxcris Serv Brasov, Elecon Brasov, RBM Brescia Italia SA Brasov, Farmacom Brasov, Canam Steel Romania, Daas Impex Ploiesti, Cambric Consulting, Vioson Brasov, Agrirom Arad, Prodlacta Brasov, RTC Holding Bucuresti, Auto Italia (pentru Auto Brescia Brasov), Beltart Brasov, Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, General PYT Brasov, Tipotex Brasov, Temad Co, Optimed Brasov, Dekofilm Brasov, Primex Import Export Sfantu Gheorghe.

Pentru informatii si inscrieri:
BRUMM Consult
Mihaela Cotojman
Manager Coordonator
B-dul Al. Vlahuta nr. 10, etaj I, birouri G4
Tel./fax: 0268 324399
office@brumm.ro

office@brumm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-brumm-consult-srl/seminarii-de-weekend-pentru-dezvoltarea-personalului-din-organizatia-dumneavoastra3