Sales Team UPgrade 2015

BUCURESTI - 22 octombrie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, HR, Cursuri

Live site

Un eveniment dedicat managerilor care înţeleg că performanța în vânzări nu mai este de mult un indicator individual.

Sales Team UPgrade 2015

Revista CARIERE organizează evenimentul Sales Team UPgrade, în data de 5 noiembrie 2015, la Hotel Sheraton din Bucureşti, un eveniment de nivel executiv dedicat profesioniştilor în vânzări şi afaceri, managerilor care înţeleg că împlinirea lor ca lideri de succes este strâns legată de afirmarea echipei lor. Performanţa nu mai este un indicator individual, iar în noua realitate a vânzărilor, populată de consumatori foarte bine informaţi si exigenţi, managementul acesteia trebuie să fie o preocupare constantă a liderilor.

Evenimentul îşi propune să aducă în atenţia publicului de specialitate soluţii şi idei practice referitoare la modalitatea de a construi o organizaţie performantă în vânzări, să analizeze mega-trendurile care dictează creşterea profitului, să evidenţieze importanţa şi rolul tehnologiei în procesul de creştere a unei echipe de vânzări, precum şi a necesităţii adaptării managerilor de vânzări la noile tendinţe din acest domeniu.

Pe lângă împărtăşirea know-how-ului specific, Sales Team UPgrade aduce laolaltă profesionişti în vânzări din diferite industrii pentru a crea împreună o experienţă a dezvoltării profesionale şi personale. Temele de discuţie vor varia de la identificarea ultimelor schimbări din lumea achiziţiilor, la dezvoltarea potenţialului de personal de leadership, asumarea targetului fără a exercita o presiune negativă la nivelul echipei, impactul fenomenului Social Selling asupra procesului de vânzare, formarea şi menţinerea unor echipe de vânzări într-un mediu Agile, maximizarea investiţiilor de training, dezvoltarea personală şi noul profil al liderului de vânzări sau managementul performanţei în condiţii de criză a brandului.

Avalanșa surselor de informare, vânzarea de tip Social Selling, influența liderilor de opinie formali (bloggeri, ambasadori de brand) și informali (prieteni, internauți, forumiști) în procesul de achiziție sunt noile fenomene sub influența cărora atitudinea clienților se schimbă. Iar această schimbare afectează procesul de vânzare. Ciclul de cumpărare a rămas același, dar procesul de vânzare s-a scurtat. De cele mai multe ori, clientul este informat și ştie deja ce o să cumpere înainte ca vânzătorul să își fi livrat mesajul.

Având în vedere acest context, pe parcursul a trei sesiuni interactive, derulate în paralel, conferinţa Sales Team UPgrade va încerca:

    - să măsoare impactul acestor schimbări în procesul de vânzare;să verifice dacă managerii de vânzări sunt pregătiți să facă față noului context sau vor trebui să aprofundeze sau să dezvolte un nou set de abilități;
    - să analizeze paradigma globală care presupune dezvoltarea abilităților de vânzări dincolo de specializarea pe industrii şi cum este acceptată această paradigmă la nivel local;
    - să îi ajute pe specialiştii în vânzări să reuşească să îşi păstreze etica și morala profesională atunci când sunt sub presiunea atingerii obiectivelor.

Printre speakerii evenimentului se numără: Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult Group, Dr. psih. Doru Dima, Director Naţional Profiles International, Dan Berteanu, Managing Partner Equatorial, Gabriel Mureşanu, Managing Partner Awarness Power Consulting, Sergiu Medar, Partener şi Lider ICSS şi Andreea Baciu, Development Director Qualians – TMI.

Mai multe detalii despre speakeri, agendă și înscriere puteți găsi pe website-ul dedicat evenimentului: www.salesteamupgrade.ro

* CARIERE este singura publicaţie de leadership şi atitudine profesională din media de business românească. Cu apariţie lunară, este tipul de revistă-partener, o sursă la îndemână pentru inspiraţie şi pentru bunele decizii.