Vespa S 50 4T 4V - performanţă şi stil

Targu Mures - 23 octombrie 2008

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Vespa îşi reafirmă întâietatea tehnologică care durează de mai bine de 60 de ani. Se naşte Vespa S 50 4T 4V, toată plăcerea şi lejeritatea Vespa la 50 cmc. Noul motor cu 4 supape, mic şi modern are performanţele unui motor de 50 cmc în 2 timpi, consum redus şi emisii poluante la nivelul unui motor în 4 timpi. www.piaggio.ro/vespa/noutati.html

Motorul: în sfârşit un motor în 4 timpi la fel de energic ca unul în 2 timpi. Noul motor Vespa 50 cmc în 4 timpi cu 4 supape redescoperă o cilindree legendară care a jucat un rol major în istoria Vespa. Datorită folosirii distribuţiei cu 4 supape, această mică ”fabrică de putere” nu are de ce să se teamă de competitorii săi în doi timpi (la 4.36 CP este cel mai puternic motor de 50 cmc în 4 timpi de pe piaţă) păstrând consumul şi emisiile unui motor 4T. Acesta este o mică bijuterie tehnologică: utilizarea unei distribuţii cu 4 supape a condus la o creştere a puterii cu 23 % faţă de motorul cu 2 supape (4,36 CP faţă de 3,53 CP). Puterea ajungând la acelaşi nivel ca la cele mai performante motoare în 2 timpi. Noul sistem de distribuţie îmbunătăţit oferă putere mai mare prin creşterea vitezei motorului, reducând consumul şi emisiile poluante prin optimizarea raportului de compresie. Noul motor are un consum (Ciclu ECE 47) identic cu al performatelor motoare 4T cu 2 supape şi semnificativ mai bun decât al versiunilor 2T (cu 36% mai scăzut). Acest nou motor a fost proiectat, dezvoltat şi produs la sediul Piaggio de la Pontedera, unul dintre cele mai importante centre la nivel mondial de cercetare în domeniul motoarelor. Piaggio este determinat să ofere unei clientele tot mai sofisticate, produse nu doar performante ci şi fiabile, sigure, şi nu în ultimul rând care să respecte mediul înconjurător. Vespa S Vespa S este primul model care va fi echipat cu noul motor cu 4 supape în patru timpi. Noua versiune 50 4T 4V accentuează lejeritatea Vespa S oferind tinerilor soluţia perfectă pentru satisfacerea nevoilor de mobilitate individuală şi libertate, exact ceea ce Vespa a făcut pentru generaţii de tineri. Cu noua Vespa S 4T 4V valorile consumului de combustibil şi al emisiilor poluante sun mai bune decât oricând. Stil şi tehnologie. Vespa este unică în lume. Vespa S reînvie fascinaţia pentru „Vespino” sportiv. Stilul unic al Vespa S se naşte prin combinarea inteligentă a elementelor care amintesc de trecut reinterpretând sufletul tânăr şi sportiv al Vespa în prezent. Designul esenţialist şi riguros al Vespa S întruchipează o istorie începută cu legendarele modele din anii ’70, ca și 50 Special sau Vespa Primavera. Vespa S este disponibilă în România și în versiunile 50 2T şi 125 care au aceleaşi trăsături sportive, dinamice şi tinereşti, cu linii curate şi esenţialiste. Cu stilul său minimalist dar determinat, cu design simplu dar elegant, Vespa S oferă acelaşi dinamism şi prospeţime care au făcut din Vespa scuterul preferat al tinerilor din anii ’70.
Ca întotdeauna în lunga istorie a scuterelor Vespa, caroseria metalică funcţionează şi pe post de cadru. Suspensia faţă beneficiază de un amortizor hidraulic cu dublu efect cu un braţ lateral în stil aeronautic. Pe spate, Vespa S este echipată cu o suspensie bazată pe un amortizor hidraulic cu dublu efect. Roata faţă de 11” garantează stabilitate excelentă şi oferă conducătorului un sentiment de încredere şi siguranţă. Ambele pneuri sunt tubeless,110/70 pe faţă şi 120/70 pe o jantă de 10” în spate. Sistemul de frânare este combinaţia clasică de disc şi tambur.
Modelul va fi disponibil în România la începutul anului 2009 la prețul de 2.750 EUR cu TVA inclus. Pentru mai multe detalii vizitați http://www.piaggio.ro/vespa/noutati.html.

Despre SC Motoplus Paneuro SRL

.
Motoplus Paneuro S.R.L.
Departamentul de comunicare
coltean@paneuro.ro 23.10.2008
coltean@paneuro.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-motoplus-paneuro-srl/vespa-s-50-4t-4v-performanta-si-stil