Nexxon se aliniază tendinţelor pieţei oferind o imagine nouă şi modernă

Targu Secuiesc - 7 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Denise McCluggage, una din primele femei pilot de curse din Statele Unite, făcea undeva prin anii ’70 o afirmaţie pe cât de paradoxală, pe atât de corectă despre conceptul de progres, “Change is the only constant. Hanging on is the only sin”.


Pentru mulţi dintre oamenii de marketing români, rebrandingul este echivalentul unei prezenţe feminine înscrise ca pilot la Indy Car, undeva prin anii ’50. O prezenţă insolită, privită cu multă rezervă la standuri, dar căreia nu i se atribuie o şansă reală de succes. O curiozitate, cu un rol cosmetic.

Nexxon se aliniază tendinţelor pieţei oferind o imagine nouă şi modernă



Puţini sunt însă cei care văd cu adevărat unul dintre avantajele importante ale acestuia, faptul că în cursa marketingului modern, procesul de rebranding e similar schimbării vitezelor, adaptând motorul organizaţional la o realitate aflată într-o schimbare perpetuă. Cursa de marketing a început de câţiva ani să aibă o nouă dinamică. Cauzele acesteia sunt diverse, de la schimbările tehnologice, informaţionale şi economice care şi-au făcut simţită prezenţa şi în România, la fenomenul de globalizare, creşterea explozivă a ofertei de produse şi servicii, până la acceptarea unui nou tip de management.


SC NEXXON SRL are ca obiect de activitate importul si distributia de anvelope, camere de aer şi accesorii, şi a fost înfiintată in 1996. Nexxon este reprezentanta comerciala a mai multor companii internationale pentru categoriile de produse: anvelope si camere de aer pentru anvelope, lanturi antiderapante, materiale de vulcanizare auto si diferite accesorii auto. Nexxon ofera o gama larga de branduri si modele, de la cele de buget pana la cele mainstream si de top, destinate tuturor tipurilor de masini - autoturisme, autocare, stivuitoare, autoutilitare, camionane, remorci, vechicule industriale, agricole, atv-uri si 4x4.


Branduri aflate in portofoliul Nexxon:

PETLAS, ROTEX, BKT, MAXXIS, KLEBER, TIGAR, MICHELIN, BRIDGESTONE, GOODYEAR, DUNLOP, CONTINENTAL, FULDA, FIRESTONE, BF GOODRICH, WANLI, MATADOR, FORTUNA.


Anul acesta, Branzas a realizat pentru Nexxon un rebranding complet.
Branzas, prima agentie de branding si design, cu sediul la Cluj-Napoca, a dezvoltat pentru Nexxon, unul dintre primii distribuitori din tara pe segmentul de anvelope, un amplu proces de rebranding, oferind companiei o noua identitate, moderna, puternica si eleganta. Rebrandingul realizat de Branzas a avut ca scop reliefarea faptului ca Nexxon este partenerul solid, fiabil, care ofera solutii complexe si complete pentru comerciantii si distribuitorii de anvelope, dar si pentru flotele auto ale diferitelor companii.

Rebrandingul a pornit in crearea identitatii Nexxon de la pozitia de lider in importul de anvelope, avand in vedere amploarea companiei, catalogul complet de produse si servicii, cat si profesionalismul echipei. Din aceasta perspectiva, s-au trasat principalele linii ale personalitatii noului brand. Astfel, pentru logo s-a ales combinatia de rosu si albastru care sa sugereze vitalitate si forta, dar in acelasi timp diferentiere si inovatie. “Redesenarea brandului Nexxon a insemnat in primul rand crearea unei noi identitati, puternice si distinctive, care sa dea forţa si consistenta brandului, adecvata pozitiei de varf a companiei” , Bogdan Brânzaş, Creative Director si CEO al Branzas.

Procesul de schimbare a imaginii Nexxon face parte din strategia generala a companiei si va fi finalizat pana la sfarsitul anului 2008. Rezultatele rebrandingului vor fi vizibile in urmatorii ani, iar investitia pentru realizarea rebrandingului este integrata in investitile din ultimul an destinate dezvoltarii afacerii.

“Dorim sa repozitionam marca Nexxon catre segmentul premium, iar rebrandingul Nexxon se integreaza in tendinta generala a pietei din care face parte, in care alti jucatori importanti au aplicat strategii similare. Este ocazia de a câştiga o cursă al cărui mare premiu sunt nu doar inimile şi minţile publicului, ci şi un market-share care va deveni din ce în ce mai disputat, într-o Românie, sau de ce nu, o Europă a noului mileniu.” , Bartha Vilmos, director general Nexxon.

Provocarea in acest proiect a constat in a transmite publicului valorile brandului si avantajele pe care Nexxon le ofera, printr-o comunicare coerenta: calitate, promptitudine, incredere, apropiere, disponibilitate, profesionalism. Noua personalitate a brandului Nexxon este definita in sloganul companiei: Specialistul nr. 1 in anvelope. La finalul acestui program, brandul Nexxon va pastra in imaginea sa traditia celor peste 12 ani de cand este compania de incredere a romanilor in domeniul distributiei de anvelope, dar in acelasi timp, va fi perceput drept un brand modern si activ, care se adapteaza permanent cerintelor pietei si ale publicului sau.

Despre SC NEXXON SRL

SC NEXXON SRL Loc: Tg Secuiesc
Cod: 525400 Jud: Covasna Romania
Str: Garii Nr: 48/A
ing. BELA d FORRO
specialist marketing
telefon: 0267-364170
fax: 0267-364130
vanzari@nexxon.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-nexxon-srl/nexxon-se-aliniaza-tendintelor-pietei-oferind-o-imagine-noua-si-moderna