TheRECP aduce revista Spirit Volkswagen în lumea digitală.

BUCURESTI - 11 august 2009

Comunicat tip General in Auto

TheRECP, Reference Consumer & Customer Publishing, lansează, împreună cu Porsche România, importatorul mărcii Volkswagen în ţara noastră, un nou tip de publicaţie. Spre deosebire de tipăriturile clasice, aceasta este găzduită de o platformă digitală, care oferă o experinţă senzorială unică datorită posibilităţilor extinse de inserare a filmelor, sunetelor, animaţiilor şi a altor elemente caracteristice internetului. Astfel, experimentarea lumii Volkswagen se face de acum la un cu totul alt nivel. Cei interesaţi de automobilele şi serviciile oferite de cunoscuta marcă germană vor descoperi „la un singur click distanţă” un instrument capabil să le ofere o cantitate mult mai mare de informaţii ambalate într-un pachet al cărui design a devenit mai atractiv şi mai captivant.

Volkswagen a prețuit dintotdeauna tot ceea ce ține de tradiție și experiență, dovada cea mai grăitoare fiind faptul că automobilele ce poartă această siglă au reușit să câștige încrederea tuturor celor care le-au utilizat. In cei peste 70 de ani de existență, Volkswagen a prețuit în egală măsură tot ceea ce este nou și avangardist, si a pus la dispoziția tuturor produse care să ofere posibilitatea de a utiliza cele mai noi realizări ale științei.
Acesta a fost unul dintre motivele pentru care, astăzi, cunoscuta și îndrăgita revistă Spirit Volkswagen a făcut pasul de la print către lumea online, a celor care utilizează un computer pentru a afla cele mai noi informații despre marca lor favorită, Volkswagen. Și pentru că numărul “internauților” este din ce în ce mai mare în fiecare zi, Spirit Volkswagen vine să-i întâmpine cu un conținut la fel de bogat, care nu rupe în nici un fel cu tradiția de peste patru ani a revistei, adăugând însă și o serie de elemente noi și interesante. Iar aici ne referim la o nouă platformă digitală, care pe lângă text și imagini permite inserarea de animații, sunete, filme și de multe alte elemente caracteristice lumii virtuale, și compilarea lor într-o publicație online care atrage nu doar prin informațiile oferite ci și prin modul în care acestea sunt prezentate.


“Acest număr online reprezintă din punctul meu de vedere un început frumos pentru un proiect la care echipa TheRECP lucrează de câteva luni. Încă din faza de proiectare ne-am dat seama că trecerea la online ne va deschide, atât nouă cât și celor interesați să citească despre marca Volkswagen noi orizonturi, care nu au nici un fel de limitări tocmai pentru că ne regăsim într-un tărâm construit pe baza imaginației și inspirației.” - Andrei Craciun, Director Editorial si de Creatie TheRECP

“Încă din 2005, revista Spirit Volkswagen reprezintă unul dintre polii de informare a publicului cu privire la tot ceea ce se întâmplă cu marca. Odată cu trecerea la versiunea online, vrem să aducem celor pasionați de marca noastră un instrument care, pe lângă rolul informativ, să fie și un bun prilej de relaxare sau, de ce nu chiar distracție, pentru că acest format ne-a permis integrarea unor pagini interactive, dedicate deopotrivă adulților și copiilor. Este, sperăm noi, încă un pas pe care l-am făcut pentru a fi mai aproape de voi, clienții și prietenii Volkswagen.” - Sabina Boerescu, Handelsmarketing Volkswagen

“Trebuie să recunosc faptul că inițial propunerea echipei TheRECP m-a luat puțin prin surprindere, dar în momentul în care mi-au detaliat planul lor, am realizat că este exact ceea ce trebuia să facem. Noul Spirit Volkswagen îmbină foarte bine presa tradițională cu avantajele inovatoare ale ultimei generații de platforme digitale. Acum, cuvintele și imaginile statice sunt completate de o serie de sunete, imagini și elemente interactive, care vă vor ajuta să pătrundeți într-un alt nivel al acestei lumi, un nivel în care cu toții suntem uniți de pasiunea pentru sigla Volkswagen.“ - Matei Albulescu, Brand Manager Volkswagen


Despre RECP IDEA SRL

Spirit Vokswagen online este publicat de Porsche Romania si editat de TheRECP – Reference Consumer & Customer Publishing. Deviza noastra este „Comunica cu toti clientii prin propriile tale canale”. TheRECP nu face doar reviste, ci ofera un pachet de servicii integrate, de la consultanta de publishing, realizare de concept grafic si editorial, creare de continut, servicii foto si de administrare proiect, vanzare spatiu publicitar, tiparire si distributie, iar incepand cu Spirit Volswagen online solutii conventionale sau neconventionale de promovare pe internet.




RECP IDEA
Maria Gavrila
Project Manager
Bd. Vasile Milea 2F, etaj 6, sector 6, Bucuresti
0723139595
maria.gavrila@recp.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-recp-idea-srl/therecp-aduce-revista-spirit-volkswagen-in-lumea-digitala-