CURS AUTORIZAT ASISTENT RELAŢII PUBLICE SI COMUNICARE, noiembrie 2011

BUCURESTI - 12 octombrie 2011

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Auto, HR

1. Ştiţi să comunicaţi eficient şi persuasiv, indiferent de situaţie şi de tipul de interlocutor?

2. Aveţi o comunicare directă, deschisă şi eficientă cu colegii şi subordonaţii şi, deci, o echipă cu motivaţie şi performanţe ridicate?

3. Nu aţi avut niciodată impresia că mesajele pe care le scrieţi sau discursurile pe care le pregătiţi ar fi avut nevoie de “ceva în plus sau diferit şi nu ştiţi exact ce”?

4. Lucraţi într-un proiect în care trebuie să desfăsuraţi activităţi de comunicare şi ştiţi exact cum să le faceţi?

Dacă aţi răspuns “DA” la toate aceste întrebări, cursul acesta nu vi se adresează.

Dacă, însă, aveţi impresia că doriţi să schimbaţi ceva în modul în care comunicaţi, vă propunem un curs care să vă deschidă calea spre performanţele unui comunicator de succes.

Curs autorizat Asistent Relatii Publice si Comunicare - Schultz Consulting

Curs autorizat Asistent Relatii Publice si Comunicare - Schultz Consulting

CURS AUTORIZAT ASISTENT RELATII PUBLICE SI COMUNICARE

Cursul este autorizat CNFPA.

Absolventii examenului final vor primi certificat de absolvire, in conformitate cu ocupatia de Asistent Relatii Publice si Comunicare, recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei sociale. Tipul programului - specializare Denumirea ocupatiei – Asistent Relatii Publice si Comunicare Codul COR al ocupatiei - 342906 Cod Registrul national al calificarilor profesionale din Romania 40/6474/11.11.2010 Schultz Consulting Nr. total de ore: 20 Nr. de ore teorie: 6 Nr. de ore practica: 14

Cursul Asistent relaţii publice si comunicare pune accentul pe formarea atitudinilor si competentelor pe care un Specialist Relatii Publice sau chiar un Manager (care are nevoie permanent sa aplice instrumente specifice comunicarii in gestionarea activitatilor curente) trebuie sa si le dezvolte, astfel incat sa aiba succes.

 

Participand la acest curs, veti fi capabil/a sa ganditi strategic activitatea de comunicare si sa folositi eficient arsenalul de instrumente de relatii publice, fara a cadea in “pacatul” utilizarii standardizate a unor activitati sau instrumente.

In plus veti profita de beneficiile aduse de relatiile publice si de stapanirea unor abilitati de comunicare pentru a sprijini dezvoltarea afacerii sau organizatiei din care faceti parte si pentru a gestiona mai facil diferitele tipuri de situatii cu care va confruntati in activitatea de zi cu zi. Relatii publice si comunicare este un curs care abordeaza situatii si provocari concrete din „viata’’ unei organizatii, ajutand participantii nu numai sa inteleaga cum relatiile publice si abilitatile de comunicare ii pot ajuta sa gaseasca solutii concrete pentru fiecare in parte, dar chiar sa transforme o situatie putin favorabila in beneficiul organizatiei. Astfel, rezultatele pe care le veti obtine in activitate ulterior parcurgerii cursului vor fi unele net superioare. Cursul este unul practic prin excelenta, elementele teoretice fiind folosite doar pentru a crea un cadru structurat al domeniului studiat. Participantii sunt pusi in diferitele ipostaze in care se regaseste un Specialist Relatii Publice sau un Manager care vrea sa dezvolte astfel de abilitati, astfel, ajutandu-i sa identifice cele mai bune solutii pentru rezolvarea problemelor de specilaitate cu care acestia se vor confrunta. Vom aborda:

-       elemente legate de domeniul comunicarii ca instrument general de dezvoltare personala si organizationala,

-       pe cele referitoare la comunicarea interpersonala si organizationala si

-       vor fi prezentate si analizate diferentele dintre diferitele tipuri de comunicare.

 

In partea a doua a cursului sunt prezentate pe larg:

-       elementele specifice domeniului relatiilor publice si aspectele practice legate de acesta: functiile, componentele si activitatile relatiilor publice,

-       instrumentele relatiilor publice si modul in care sunt folosite acesta in relatia cu clientii, in gestiunea proiectelor sau a diferitelor tipuri de crize.

Valoarea adaugata a acestui curs este data de faptul ca ofera posibilitatea fiecarui participant de testa practic multiplele ipostaze ale rolului de Specialist de relatii publice si de a primi feedback, legat de performantele demonstrate in cadrul activitatilor practice.

 

La finalul cursului participantii vor primi fise de feedback pe baza carora pot identifica propriile puncte tari, precum si ariile pe care trebuie sa le dezvolte in continuare pentru a deveni un Specialist de relatii publice de succes.

Scop:

Sa dezvolte competente de relatii publice si comunicare de care un Specialist Relatii Publice sau chiar un Manager are permanent nevoie.

 

Obiective: La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea de a:

      - Folosi corect terminologia de specialitate;

- Demonsta abilitati de comunicare;

- Dezvolta o strategia de comunicare si a planifica activitati de relatii publice;

- Utiliza instrumente de relatii publice;

- Demonstra abilitati in realizarea materialelor de relatii publice

- Demonstra abilitati de organizare de activitati de relatii publice;

- Demonstra abilitati de evaluare a activitatilor de relatii publice;

- Cunoaste modalitati de comunicare organizationala;

- Cunoaste abordari in relatia cu diferitele publicuri tinta: clientii, presa, institutii etc.;

- Folosi tehnici de comunicare persuasiva si vanzare.

- Folosi instrumentele de relatii publice in managementul de proiect.

 

 

TEMATICA:

COMUNICAREA

 

Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personala si organizationala

 

-       Scurte definitii ale comunicarii;

-       Modele: schema comunicarii, elemente componente;

-       Delimitarea formelor de comunicare.

-       Cateva aplicatii.

 

Comunicarea interpersonala:

 

-       Caracteristicile comunicarii interersonale;

-       Barierele in comunicarea interpersonala si strategii de depasire a lor.

-       Persuasiune si argumentare in comunicarea interpersonala.

-       Aplicatii.

 

Tipuri de comunicare:

 

-       Comunicare scrisa;

-       Comunicarea verbala;

-       Comunicare nonverbala comportamenul kinestezic, elementele neurovegetative, poziţia corpului, zgomotele corporale, comportamenul tactil, comportamentul teritorial, folosirea mirosului, folosirea timpului, utilizarea artefactelor.

-       Exprimare vocala paralingvistica (ton, timbru, intonaţie).

-       Aplicatii.

Comunicarea organizationala

-       Comunicarea externa: stabilirea obiectivelor comunicarii externe, planificarea si instrumentele folosite;

-       Comunicarea interna: forme ale comunicarii interne si utilizarea lor eficienta.

-       Aplicatii.

 

RELATII PUBLICE

Functii ale relatiilor publice

-       Realitatile si functiile relatiilor publice

-       Tendinte in relatiile publice

Componente si activitati ale relatiilor publice

-       Publicurile si opinia publica

-       Cercetarea pentru stabilirea conditiilor de actiune si construirea strategiilor

-       Rolul relatiilor publice in dezvoltarea organizatiei

-       Canale de comunicare

-       Tactici si tehnici care fac strategiile de relatii publice sa dea roade

-       Campaniile de relatii publice

-       Studii de caz

Instrumente ale relatiilor publice:

-       Tipuri de instrumente;

-       Cum adaptam instrumentele de relatii publice la comunicarea cu diferite publicuri

-       Comunicarea cu presa: comunicatul de presa; stirea de presa; dosarul de presa; evenimentul de presa; ce e nou in relatia cu presa.

-       Relatiile guvernamentale si instrumentele folsite in comunicarea cu autoritatile.

-       Instrumente folosite in comunicarea cu clientii sau alti parteneri ai organizatiei.

Relatiile publice un instrument folosit in relatia cu clientii

-       Cum ne pot ajuta relatiile publice in relatia cu clientii?

-       Persuasiunea si comunicarea persuasiva in relatia cu clientii;

-       Modele de abordare a clientilor

 

Relatiile publice in gestiunea proiectelor

 

-       Managementul imaginii proiectului

-       Cerintele de vizibilitate a proiectelor finantate din fonduri europene

-       Tipuri de activitati de relatii publice in proiectele finantate din fonduri europene:

comunicarea cu presa,

realizarea si difuzarea de materiale de promovare a proiectului,

organizarea de evenimente,

parteneriatele.

Gestionarea crizelor prin comunicare si relatii publice

-       Sa ne imaginam cel mai rau scenariu

-       Atitudinea fata de zvonuri

-       Planul de criza

-       Redresarea si evaluarea in criza

-       Tipuri de crize si cazuri care le ilustreaza;

-       Comunicarea in situatii de criza.

 

PREZENTARE  TRAINER:

Mirela Mustaţă este licenţiată a Facultăţii de Fizică (Universitatea din Bucureşti) şi a Facultăţii de Comerţ, Specializarea Marketing (ASE Bucureşti), are un Master în Administarea Afacerilor în cadrul Facultăţii de Sociologie şi Asistenţă Socială (Universitatea din Bucureşti) şi este doctorand în ştiinţele comunicării la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Universitatea din Bucureşti).

 

Activitatea profesională cuprinde peste 13 ani de experienţă în managementul de proiect, coordonarea cercetărilor de piaţă pentru construirea programelor de comunicare ale diferitelor instituţii sau programe, training şi organizarea şi coordonarea activităţilor de comunicare în cadrul campaniilor şi proiectelor derulate pentru clienţi locali şi internaţionali. Aceste proiecte au inclus, de exemplu: dezvoltarea de strategii de comunicare, implementarea unor campanii de conştientizare şi educare publică, training, coordonarea unor campanii de responsabilitate socială corporatistă, management de eveniment, coordonarea relaţiei cu presa, relaţii guvernamentale şi afaceri publice.

 

În tot acest răstimp, a făcut parte şi din echipele unor proiecte finanţate din surse precum BIRD, USAID, UNICEF şi Programe ale Uniunii Europene. În cadrul lor, s-a specializat în activităţile de design, planificare şi implementare a proiectelor, management financiar şi managementul ciclurilor proiectelor. Activitatea managerială a inclus şi coordonarea grupului de implementare a unui proiect co-finanţat de BIRD pentru reformarea sistemului de înregistrare a proprietăţii din România.

Din 2002, a început colaborarea pentru susţinerea unor cursuri cu instituţii academice româneşti precum Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative, Universitatea „Spiru Haret”, Universitatea Bucureşti, Academia de Studii Economice.

A derulat cursuri de formare în comunicare şi media pentru clienţi cum ar fi: Marsh, Teraplast România, Delphy Packard, Ministerul Sănătăţii din Republica Moldova, Centrul Medical Sanador, Institului Naţional de Administraţie Publică (cursul „Comunicarea instituţională şi tehnici de negociere”), ANSVSA, Reprezentaţa Comisiei Europene în România (cursul „Leadership” în cadrul programului „Lider European”), training coordonator al programului „Valori Europene” derulat pentru ABN AMRO Bank (cursul „Cultura şi etica bancară”).

Este co-autoarea unei lucrări de relaţii publice („Relaţii publice şi universul comunicării internaţionale” Simona Mirela Miculescu şi Mirela Mustaţă, Ed. Fundaţiei „România de Mâine” 2003) şi a mai multor ghiduri şi articole în domeniul comunicării publice.

În prezent, este trainer şi consultant independent în relaţii publice, marketing, analiză, planificare şi comunicare strategică.

 

LOCUL  DE DESFĂŞURARE:    sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8bis, sector 2

 

PERIOADA:             3 ZILE, 4-6 noiembrie 2011

Examenul de absolvire se va desfasura  in data de 6 noiembrie 2011.

 

GRUP ŢINTĂ:                                 12 persoane

 

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:

-       fişă de înscriere completată şi semnată;

-       copie CI;

-       copie diplomă studii (minim studii medii – diploma de bacalaureat)

-       copia unui document care să ateste achitarea taxei de curs

-       Data limita pentru înscriere: 31 octombrie 2011

 

TAXĂ DE PARTICIPARE:         750 Lei/participant 

(550 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare)

 

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, susţinerea examenului final şi eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 3 zile de curs.

 

Taxa de participare nu include TVA,

pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este plătitoare de TVA.

 

 

Pentru înscrieri şi informaţii legate de curs vă rugăm să o contactaţi pe:

Alina Mihalache – Coordonator Training

Tel: 0728.16.33.03

Fax: 021.315.65.48

e-mail: alina.mihalache@schultz.ro

 

 

 

 

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-autorizat-asistent-relatii-publice-si-comunicare-noiembrie-2011