Curs Managementul Timpului, 16-17 ianuarie 2012 @ Schultz

BUCURESTI - 24 decembrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, HR, Farmaceutic

Managementul timpului implică să înţelegem concepte şi să aplicăm metode practice care să ne ajute să conducem mai bine activitatea profesională şi care să ne îmbunătăţească şi viaţa personală.

”Muncim ca să ne câștigăm timpul nostru liber” - Aristotel

Managementul eficient al timpului va include temele teoretice de mai jos. Ele vor fi prezentate şi susţinute prin metode practice ce vor ajuta la fixarea subiectelor. Aplicare lor în viaţa de zi cu zi va permite participanţilor, pe termen lung, să gestionaze eficient timpul.

 

Relaţia cu timpul: care este imaginea noastră despre timp şi cum ne-ar ajuta un jurnal pentru activităţi zilnice să ne raportăm mai eficient la timpul nostru.Care sunt nevoile şi viziunea proprie asupra vieţii profesionale şi personale.De ce ajungem să plătim un comision nedorit în viaţa profesională -  amânarea - şi care sunt soluţiile pentru depăşirea barierelor psihologice care provoacă fenomenul amânării sarcinilor considerate dificile sau de nesurmontat.Diferite metode de organizare a timpului şi utilitatea lor:Stabilirea prioritățilorAlegerea metodei celei mai adecvate pentru organizarea activităților este și ea esențială (folosim metoda ABC, metoda Eisenhower, principiul Pareto, harta minţii, principiul „faceţi lucrurile pe care le gândiţi”)Organizarea activitățilorAlege să nu faci lucrurile care-ți ”omoară timpul”Să nu confunzi măsurarea timpului cu managementul timpului 

5  Cum pot face şedințe eficiente

a.   Pregătirea şedinţei – pasul 1.

b.   Cum se conduce o şedinţă eficientă (demonstraţie)? - pasul 2

c.   Cum se face follow up pentru o şedinţă eficientă? - pasul 3.

d.   Cum te asiguri că şedinţele sunt eficiente şi scurte? – pasul 4.

6 Cum putem folosi instrumente de organizare a timpului

a. Plannerul săptămânal

b. Agenda zilnică

c. Instrumente utile în ședințe: agenda pentru întâlniri și minuta unei ședințe.

7. Cum folosesc timpul mai bine gestionat, pentru a simți că merită efortul de a-l planifica şi organiza mai bine.

Cursul este interactiv, centrat pe învățarea din experiențe structurate dezvoltate pe baza realității și interacțiunilor organizaționale din companiile românești.

 

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de Competențe Comune: Competențe antreprenoriale – Managementul timpului, recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

 

Scop:

Să dezvolte competențe specifice în domeniul managementului eficient al timpului.

 

Obiective

 

La finalul cursului participantii vor fi capabili să:

1. Dezvolte abilităţi de gestionare a timpului;

2. Dezvolte abilităţi de prioritizare activităţilor;

3. Utilizeze instrumente de management al timpului;;

4. Conştientizeze care sunt activităţile consumatoare de timp

 

Beneficii imediate:

Aplicabilitatea maximă în viaţa de zi cu zi a informaţiilor şi a abilităţilor dobândite şi caracterul preponderent practic;Plasarea participanţilor în faţa unor provocări similare cu cele întâlnite în mod real într-o organizație;Aplicabilitatea informaţiilor în orice domeniu;Mediul relaxat în care se desfăşoară cursul.

 

 

 

 

Cui se adresează cursul?

 

Cursul se adresează:

ðmanagerilor din diferite companii naţionale şi multinaţionale implicaţi în conducerea unor activitati complexe,

ðcelor care desfăşoară activităţi care necesită o buna gestionare a efortului pe termen scurt şi a timpului alocat (management de proiect),

ðoricărei persoane interesate de îmbunătățirea performanțelor de management al timpului,

ðoricărei persoane dornice să îşi îmbunătăţească activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunoştinţe şi dobândirea de abilităţi care să îi permită eficientizarea  performanței individuale și îndeplinirea cu eficiență sporită a sarcinilor zilnice.

 

 

 

PREZENTARE  TRAINER:

 

Carmen este o profesionistă cu o experienţă de peste 6 ani în mediul corporate şi în organizaţii neguvernamentale, implicandu-se activ în proiectele din cadrul departamentelor relaţii cu clienţii şi resurse umane.

Trainer certificat din anul 2009, Carmen a dezvoltat şi a susţinut până în prezent cursuri în domeniile: managementul resurselor umane, time management, vânzări şi negociere, customer care, management, leadership, formare de formatori, motivarea echipei, feedback şi coaching.

Este absolventă a Facultăţii de Management, specializarea Managementul Firmei şi are un Master în Consultanţă în Management şi Dezvoltarea Afacerilor, ambele din cadrul ASE Bucureşti.

Studiile absolvite, completate de experienţa acumulată până în prezent, o recomandă pe Carmen pentru ideile sale îndrăzneţe, atitudinea promptă în faţa diverselor situaţii de business şi abordarea inovatoare.

 

 

 

 

 

 

 

Perioada de desfăşurare:            2 ZILE : 16-17 ianuarie  2013

Examenul de absolvire se va desfăşura Joi, 17 ianuarie 2013.

 

 

Locul de desfăşurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING - str. Rondă, nr. 8 bis, sector 2; București

                                                                                                

Grup ţintă:  12-16 persoane;

 

Taxa de participare:          750 RON/persoană

 

Taxa de participare nu conţine TVA, întrucât

Schultz Consulting nu este plătitoare de TVA.

 

 

Participanţilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

 

Taxa se poate achita în doua tranşe

(50% inainte de începerea cursului şi 50% inainte de susţinerea examenului de absolvire)

 

- Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

 

REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ

 

Taxa de participare acoperă costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea şi desfăşurarea examenul de absolvire şi eliberarea certificatelor, precum şi pauzele de cafea şi mesele de prânz.

 

 

Condiţii de înscriere:

 

 Pentru a vă putea înscrie, vă rugăm să ne transmiteţi următoarele documente:

 

     1. fişa de înscriere completată si semnată, pe care o puteţi descărca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;

copie după buletin/ cartea de identitate; copie certificat de nastere; copie după diploma de studii medii; copie după certificatul de căsătorie (în cazul doamnelor care şi-au schimbat numele după căsătorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual) copie după un document care să ateste achitarea taxei de participare

în contul: RO37RNCB 0546020492660003

deschis la BCR BUCURESTI AGENTIA TIMPURI NOI

sau

in numerar la sediul nostru.

 

 

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare înscrierii, până la

data de 14 ianuarie 2013 la adresa de e-mail: alina.mihalache@schultz.ro ;

 

 

Persoană de contact pentru detalii legate de înscriere si alte detalii administrative:

Alina Mihalache

Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro

 

 

Înscrierile se fac în ordinea primirii fişelor până la completarea locurilor.

 

 

Conform O.G. 129/2000 Cap. V, referitoare la formarea profesională a adulţilor costul cursurilor autorizate de ANC (CNFPA) se deduce (dupa caz) din

impozitul pe profit sau pe venit al firmei

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-managementul-timpului-16-17-ianuarie-2012-schultz