CUSTOMER CARE - ARTA DE A COMUNICA CU CLIENTII - ultimele 2 locuri disponibile, ultimele 2 zile de inscriere!

BUCURESTI - 7 decembrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Farmaceutic

Povestea cursului

Este una simplă.
Clişeul: e criză.
Realitatea: crize au exitat tot timpul.
Premisele: s-a creat contextul în care clienţii sunt din ce în ce mai atenţi şi mai precauţi în procesul de cumpărare. Dar ei în continuare au nevoi.
Ce poţi face tu ca produsul/serviciul tău să fie în continuare cumpărat?
• Să-i prezinţi produsul tău pe limba clientului;
• Să îi creezi o experienţă frumoasă de utilizare a produsului;
• Să îi depăşeşti aşteptările.

Simplu.

CUSTOMER CARE - ARTA DE A COMUNICA CU CLIENTII - ultimele 2 locuri disponibile, ultimele 2 zile de inscriere!

De ce ai veni la acest curs? De ce ţi-ai trimite angajaţii la acest curs?

1.    Pentru că oferă instrumente aplicabile pentru ceea ce ţine de tine să îmbunătăţeşti relaţia cu clienţii tăi;

2.    Pentru că este unul interactiv şi ancorat în realitatea românească;

3.    Pentru că se orientează pe gasirea de soluţii aplicabile.

 

**În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi Certificat de „ Comunicare în limba oficială” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educaţiei şi ANC.

***Certificatul recunoaşte Grupări de competenţe cheie, specifice mai multor ocupaţii: „Comunicare în limba oficială”

 

Scop:

Să dezvolte abilităţi de comunicare şi de lucru cu clienţii.

Obiective:

La finalul cursului, participanţii vor fi capabili:

Să demonstreze o comunicare autentică în lucrul cu  clienţii;

Să identifice bariere în comunicare şi să găsească soluţii pentru depăşirea acestora;

Să demonstreze abilităţi de ascultare activă;

Să demonstreze abilităţi de a pune întrebări; Să demonstreze abilităţi de a da şi a primi feed-back;

Să conştientizeze importanţa şi impactul comunicării nonverbale la nivelul clientului;

Să utilizeze corect tipurile de comunicare pentru a  obţine un maxim de eficienţă din fiecare interacţiune cu clienţii.

 

Tematica

 

Cursul îşi propune să abordeze elemente legate de comunicare şi de lucrul cu clienţii aplicate pentru angajaţii care interacţionează cu aceştia.

 

Participanţii vor fi puşi în diferite situaţii care simulează situaţii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanţa adaptării stilului de comunicare la tipul de client cu care se interacţionează.

 

De asemenea, un aspect important care va fi urmărit este acela al conştientizării importanţei şi impactului primei impresii pe care un angajat îl poate determina la nivelul unui client.

 

Participanţii vor exersa tipurile de ascultare activă şi vor dezvolta abilităţi de a pune întrebări. În egală măsură, vor fi implicaţi în exerciţii care le vor facilita înţelegerea şi conştientizarea rolului autenticităţii, respectului, persuasiunii şi al nonverbalului în comunicare, exersând, în egală măsură şi capacitatea de a oferi şi de a primi feed-back.

 

Un alt aspect care va fi abordat, va fi acela al interacţiunii cu clientul şi al modalităţii în care se poate cel mai bine răspunde cererilor acestuia, pentru a se asigura că fiecare client cu care se interacţionează este un client multumit.

 

Metodologie

Cursul pe care Schultz Consulting  îl propune este unul dinamic, interactiv, axat pe optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilitaăţilor şi formarea atitudinilor folosind metoda experienţială.

 

În cadrul cursului se va pune un accent deosebit pe:

Încurajarea implicării active a tuturor participanţilor

Promovarea unei atmosfere de colaborare

Sprijinirea participanţilor pentru a stabili legături între sesiunea de formare şi situaţiile din viaţa de zi cu zi

Îndrumarea participanţilor spre materiale şi resurse umane care le-ar putea fi de folos

Locul de desfăşurare:  Sediul Schultz Consulting, Str. Rondă, nr 8bis, Bucureşti, sector 2

 

 

Durata:         2 zile, 11-12 decembrie  2012

Examenul de absolvire se va desfasura in data de 12 decembrie 2012.

 

 

Trainer:   Raluca Medeşan

 

Raluca are o experienţă de 6 ani în domeniul educaţiei nonformale. Licenţiată în Comunicare şi Relaţii Publice, absolventă de Master în Formarea Formatorilor, a creat procese de învăţare personale şi de grup pentru oameni din domenii precum bussines, antreprenoriat, educatie, ONG-uri, administratie, media, HR, sănătate.

De asemenea Raluca a facut parte din echipe de facilitare de procese consultative şi decizionale pentru echipe transdisciplinare. Aportul său creativ şi dinamic în procesele de învăţare este unul apreciat de către participanţii săi, dar şi de colegii din echipele de formare. Trebuie menţionat faptul că pune accent pe dezvoltarea ei personală şi profesională, făcând parte din comunităţi de practică în Training şi Antreprenoriat.

 

În proiectele în care Raluca a fost implicate, componenta de comunicare şi creare de unei relaţii solide cu beneficiarii direcţi a purtat amprenta viziunii ei. Astfel implementarea strategiilor de gestionare a clienţilor a fost coordonată de către ea.

 

Expertizele sale de formare sunt: Formare de Formatori, Comunicare şi Relaţii Publice, Customer Care , Lucru în echipă, Negociere, Dezvoltare personală.

 

Taxa de participare – 750 Lei / persoană

 

Taxa de participare nu conţine TVA, pentru că

Schultz Consulting nu este plătitoare de TVA.

 

 

Participanţilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

 

Taxa se poate achita în doua tranşe

(50% inainte de începerea cursului şi 50% inainte de susţinerea examenului de absolvire)

 

- Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

 

REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ

 

Taxa de participare acoperă costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea şi desfăşurarea examenul de absolvire şi eliberarea certificatelor, precum şi pauzele de cafea şi mesele de prânz.

 

 

Persoană de contact pentru detalii legate de înscriere si alte detalii administrative:

Alina Mihalache

Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro

 

 

Înscrierile se fac în ordinea primirii fişelor până la completarea locurilor.

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/customer-care-arta-de-a-comunica-cu-clientii-ultimele-2-locuri-disponibile-ultimele-2-zile-de-inscriere