LAST MINUTE - Curs CUSTOMER CARE powered by Schultz Consulting 17-18 IULIE 2012

BUCURESTI - 13 iulie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Sanatate, HR

De ce ai veni la acest curs? De ce ţi-ai trimite angajaţii la acest curs?

1. Pentru că oferă instrumente aplicabile pentru ceea ce ţine de tine să îmbunătăţeşti relaţia cu clienţii tăi;
2. Pentru că este unul interactiv şi ancorat în realitatea românească;
3. Pentru că se orientează pe gasirea de soluţii aplicabile.

LAST MINUTE - Curs CUSTOMER CARE  powered by Schultz Consulting 17-18 IULIE  2012

 

Povestea cursului

 

Este una simplă.

Clişeul: e criză.

Realitatea: crize au exitat tot timpul.

Premisele: s-a creat contextul în care clienţii sunt din ce în ce mai atenţi şi mai precauţi în procesul de cumpărare. Dar ei în continuare au nevoi.

Ce poţi face tu ca produsul/serviciul tău să fie în continuare cumpărat?

Să-i prezinţi produsul tău pe limba clientului;Să îi creezi o experienţă frumoasă de utilizare a produsului;Să îi depăşeşti aşteptările.

 

Simplu.

 

Tematica

 

Cursul îşi propune să abordeze elemente legate de comunicare şi de lucrul cu clienţii aplicate pentru angajaţii care interacţionează cu aceştia.

 

Participanţii vor fi puşi în diferite situaţii care simulează situaţii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanţa adaptării stilului de comunicare la tipul de client cu care se interacţionează.

 

De asemenea, un aspect important care va fi urmărit este acela al conştientizării importanţei şi impactului primei impresii pe care un angajat îl poate determina la nivelul unui client.

 

Participanţii vor exersa tipurile de ascultare activă şi vor dezvolta abilităţi de a pune întrebări. În egală măsură, vor fi implicaţi în exerciţii care le vor facilita înţelegerea şi conştientizarea rolului autenticităţii, respectului, persuasiunii şi al nonverbalului în comunicare, exersând, în egală măsură şi capacitatea de a oferi şi de a primi feed-back.

 

Un alt aspect care va fi abordat, va fi acela al interacţiunii cu clientul şi al modalităţii în care se poate cel mai bine răspunde cererilor acestuia, pentru a se asigura că fiecare client cu care se interacţionează este un client multumit.

**În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi Certificat de „Comunicare în limba oficială” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educaţiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

***Certificatul recunoaşte Grupări de competenţe cheie, specifice mai multor ocupaţii: „Comunicare în limba oficială”

 

 

LOCUL  DE DESFASURARE:    sediul Schultz Consulting, str. Ronda, nr. 8bis, sector 2

 

PERIOADA:                                    2 ZILE, 17-18 iulie 2012

Examenul de absolvire se va desfasura  in data de 18 iulie 2012.

 

GRUP TINTA:                                 12 persoane

 

TAXA DE PARTICIPARE:  750 Lei/participant 

(550 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare)

 

 

Oferim discout pentru grupuri mai mari de 3 persoane!

 

Participantii la alte cursuri Schultz Consulting

beneficiaza de o reducere de 10%!

 

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA!

 

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, sustinerea examenului final si eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea si  masa de pranz in cele 2 zile de curs.

 

Taxa de participare nu include TVA,

pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este platitoare de TVA.

 

 

CONDITII DE INSCRIERE:

fisa de inscriere completata si semnata (o puteţi descărca de pe site-ul nostru www.schultz.ro);

-       copie CI;

-       copie diploma studii;

-       copie după certificatul de căsătorie (în cazul doamnelor care şi-au schimbat numele după căsătorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);

-       copia unui document care sa ateste achitarea taxei de participare.

 

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la

data de 16 iulie 2012 ora 14:00, la adresa de e-mail alina.mihalache@schultz.ro;

tel: 021.315.65.47, fax: 021 315 65 48

 

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/last-minute-curs-customer-care-powered-by-schultz-consulting-17-18-iulie-2012