ERA ADUCE PARISUL LA ORADEA

BUCURESTI - 21 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucuresti, 21 mai 2009 – Timp de patru saptamani cultura franceza ti se dezvaluie, in toate formele ei, la ERA Shopping Park Oradea.

Intre 18 mai si 18 iunie la ERA te asteapta o noua campanie inedita. Inspirandu-se din cultura de provenienta a catorva dintre partenerii sai, ERA creeaza un mic univers francez, la Oradea. Carrefour, Sephora, Bricostore sunt nume deja cunoscute pentru piata din Romania. Mai putin cunoscut este faptul ca toate acestea au un lucru in comun, tara de origine, care a avut un rol important in definirea profilurilor celor trei companii.

Timp de patru saptamani ai ocazia sa experimentezi cultura franceza, fie ea moda, arta sau bucatarie. Bucura-te de surprizele ERA si de marele premiu: o excursie pentru doua persoane la Paris, oferita de Eximtur. Castigatorii vor beneficia de transport asigurat si cazare la un hotel de cinci stele. Tot ce trebuie sa faci pentru a intra in competitia pentru marele premiu este sa alegi ca destinatie de cumparaturi ERA Shopping Park Oradea, caci, daca nu ajungi tu la Paris, ajunge Parisul la tine!

In prima saptamana (18 - 24 mai 2009), Sephora te asteapta sa-ti puna in valoare frumusetea. Cel mai mare magazin de beauty din Oradea ofera clientelor sale posibilitatea de a beneficia de sedinte gratuite de make-up si consiliere pentru ingrijirea tenului si a pielii, consilierii Sephora fiind prezenti intreaga saptamana pentru a oferi sfaturi valoroase pentru un look impecabil. Conceptul si atmosfera unica a magazinului Sephora lasa la alegerea clientilor nume de marca din diverse categorii de produse cosmetice care includ: ingrijire, parfumuri, machiaj, produse de baie si produse pentru par si accesorii. Ceea ce diferentiaza cu totul aceste magazine este oferta unica de produse inovatoare, brand-uri care se gasesc in exclusivitate in lanturile de magazine Sephora (Strivectin, Dr. Murad, Jose Eisenberg, Anthony Logistics, Hylexin, Priorities, etc.) si brand-ul propriu Sephora.
Saptamana Bricostore (25 – 31 mai 2009) aduce la ERA Shopping Park cele mai bune idei de amenajare a casei si gradinii tale. Timp de sapte zile, invata tainele decorarii si pune-ti in aplicare ideile, la atelierele asistate de expertii in mobila si gradinarit, de la Bricostore. Mai mult, poti avea parte de un cadou inedit: un portret realizat instant de pictor profesionist. Intre 28 – 31 mai, au loc doua evenimente deosebite: targul de mobila si decoratiuni interioare, DECOMOBILA 2009, ce se va desfasura intr-un pavilion expozitional special amenajat, completat de expozitia de flori si amenajari de gradina DECOFLORA, unde poti gasi furnizori care sa te ajute in realizarea gradinii la care visezi.

In Saptamana Carrefour, intre 1- 7 iunie, toata familia e rasfatata la ERA. Copiii vor fi intampinati cu o multime de surprize, de la tenis de masa, pana la tobogane gonflabile, concursuri, concerte, teatru de papusi, karaoke, toate pentru a-i face sa zambeasca. Parintii vor fi rasfatati cu delicatese frantuzesti, care vor satisface si cele mai alese gusturi, pentru ca intre 5-7 iunie, Manger Francais promoveaza variatele produse culinare frantuzesti, la Oradea. Traditionalul este imbinat cu stiinta si excelenta culinara franceza pentru a-ti oferi o experienta gastronomica de exceptie.

In Saptamana cu Dischis, din 8 pana in 15 iunie, ERA Shopping Park gazduieste primul targ de handmade si vintage. Adauga elemente noi stilului tau, profitand de expozitia impresionanta de articole vestimentare, de la ERA. Daca te-a inspirat targul, vino si testeaza-ti latura creativa!
In ateliere special amenajate, cu sprijinul si indrumarea profesionistilor, da o nota personala materialelor puse la dipozitie de Bricostore si creeaza propriile obiecte decorative. Tot in Saptamana cu Dichis, la atelierul de degustare de la ERA, inveti tainele vinurilor frantuzesti.

Ioana Ionescu, Marketing Manager ERA Shopping Park Oradea, a declarat: „Cautam sa le oferim clientiilor nostri experiente inedite. Speram ca vom reusi si de data asta. Ne bucuram de fiecare data de sprijinul partenerilor nostri si de entuziasmul vizitatorilor. Prin aceste mici surprize ne straduim sa ne multumim clientii si sa le aducem permanet zambetul pe buze.”

Acoperind 179 446 mp, Era Shopping Park Oradea va cuprinde, odată finalizat, o suprafaţă construită de 83 000 mp, din care 64 700 mp suprafaţă închiriabilă şi 2 000 locuri de parcare pentru vizitatori.

Prima faza a proiectului ERA Shopping Park Oradea cuprinde hypermarket-ul Carrefour si Galeriile comerciale ERA. Concepute ca o galerie Carrefour standard, privilegiind serviciile, Galeriile ERA sunt dezvoltate in complementaritate cu hypermarketul, urmand ca mall-ul sa puna accent pe segmentul de fashion. In aceasta etapa, accentul este pus pe magazine care acopera toate serviciile de care pot avea nevoie vizitatorii: branduri de fashion, accesorii & beauty - Sephora, Sensi Blu, Mix 2 Match, Leonardo, Meli Melo, Sabrini, Mondex, Secuiana; telefoane, gsm si accesorii - Orange, Germanos, Say, Arsis Vodafone; electronice si IT&C – Altex, decoratiuni - Bam boo; punct media – Inmedio; curatatorie - Titan Clean; cafenea - G Fashion Cafe Lounge.

Despre SC Spin Political & Corporate Communications SRL

Era Shopping Park Oradea este dezvoltat de Omilos Oradea, companie al carei management este asigurat de Omilos Group. Omilos Group este specializata in achizitia de terenuri, planificare, investitii si management de proiect, cu birouri în Romania si Marea Britanie. Compania planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate în orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori.
ERA Shopping Park, Ioana Ionescu, Marketing Manager
Telefon: +40 21 315 95 12/ +40 752 231 113
E-mail: ioana.ionescu@omilos.ro

SPIN COMMUNICATIONS, Ruxandra Florea, Country Manager
Telefon: + 40 31 40 16 900/ + 40 740.101.128