INTERNETUL DEZGHEAŢĂ PIAŢA IMOBILIARĂ

BUCURESTI - 21 iulie 2009

Comunicat tip General in Constructii

Bucuresti, 21 iulie 2009 – South Pacific Construcţii România este unul din puţinii dezvoltatori care au reuşit să combată cu succes criza imobiliara. Secretul acestui succes îl reprezintă creativitatea echipei formată din reprezentanţii clientului şi cei ai shop-ului de creaţie Brightness Advertising, agenţia care a dezvoltat campania de promovare a programului Rent-to-Buy lansat pentru a ajuta consumatorul interesat de achiziţia unei case să facă faţă crizei creditelor imobiliare.

Rent-To-Buy este programul care facilitează accesul consumatorilor la achiziţia unei locuinţe în oricare dintre cele trei proiecte dezvoltate de South Pacific in zona de nord a capitalei: Sydney, proiect deja terminat, Melbourne, care va fi finalizat în 2009, şi Adelaide, care va fi terminat la începutul anului 2010. Soluţia este pe cât de simplă pe atat de inovatoare: pentru o perioada fixă (de 14 luni pentru Adelaide si de maxim doi ani pentru Melbourne sau Sydney), potenţialii cumpărători au opţiunea să se mute cu chirie în locuinţa pe care, la împlinirea termenului şi achitarea integrala a preţului stabilit prin negociere, o vor dobândi în proprietate, fără a fi însă obligaţi la plata vreunui avans. Dacă totuşi este oferit un avans, atunci cuantumul chiriei se reduce proporţional.

În plus, întrucât valoarea chiriei plătită pe toată această perioadă (mai puţin TVA-ul care se datorează statului) este dedusă integral din preţul final al casei, beneficiarul îşi plăteşte, de fapt, aceste sume lui însuşi, reuşind să demonstreze că poate susţine un credit şi clădindu-şi astfel un istoric cu care se poate prezenta apoi unei bănci pentru contractarea unui viitor credit ipotecar pe termen lung.

Sub sloganul „Soluţia care te scoate din criză”, campania de comunicare elaborată de Brightness şi colaboratorii săi a fost gândită şi pregătită în exclusivitate pentru mediul online.

Geoff Spears, Sales and Marketing Director al South Pacific arata avantajele investitiei intr-o locuinta South Pacific: „In actualele condiţii, în care deciziile de cumpărare se iau tot mai mult în urma analizelor de preţuri şi oferte obţinute exclusiv prin internet, nu avea nici un rost să comunicam decât acolo unde stau potenţialii noştri cumpărători. Targetul nostru îl reprezintă oamenii de afaceri care muncesc mai ales în zona de nord a Capitalei şi care înteleg valoarea timpului câştigat prin achiziţionarea unei locuinţe situate la numai câteva minute cu maşina de locul de muncă. Şi pentru că cei care muncesc în viitorul centru financiar al oraşului sunt oameni ocupaţi, ei realizează că acest timp câştigat se traduce în diminuarea stresului cotidian, într-o mai eficientă alocare a timpului liber dedicat familiei şi în oportunitatea de a locui nu într-un centru sufocat de noxe şi de zgomot ci în mijlocul naturii, la aer curat, într-un cartier rezidenţial modern, cu un ambient plăcut şi relaxant, departe de agitaţie şi aglomeraţie.”

Inovaţia conceptului creativ a stat tocmai în stilul de comunicare, în contrast cu ceea ce oferă majoritatea dezvoltatorilor. „Când aproape toţi jucătorii de pe piaţă comunică doar prin preţuri şi reduceri, noi am ales să prezentăm consumatorului o veritabilă telenovelă de vânzări în două personaje, Gogu şi Maria, care, pe parcursul a 6 episoade video, se confruntă cu toate frământările luării unei decizii de cumpărare. Personajele spulberă pe rând toate prejudecăţile legate de programul Rent-to-Buy prin mici schiţe amuzante în care găsesc “Soluţia care te scoate din criză” explică Bogdan Manea, Managing Partner la Brightness Advertising.

Referindu-se la rezultatele acestei campanii, domnul Andrew Prelea, Chief Executive Officer al South Pacific, completează: „Brightness a ştiut să ne convingă că internetul este mijlocul de comunicare ce avantajează cel mai mult companiile în această perioadă de criză. Din acest motiv, tot ceea ce am realizat împreună cu ei şi partenerii lor - ThinkDigital şi Mediacafé - reprezintă o netă desprindere de trecut si să vorbească despre idei, despre oameni şi problemele lor, despre grija zilei de mâine şi despre cum poate South Pacific să rezolve aceste probleme şi să le facă viaţa mai uşoară.”

Campania a făcut realmente senzaţie în mediul on-line, rezultatele atinse după numai 25 de zile de difuzare depaşind cu mult aşteptările: peste 2500 de lead-uri de vânzare (lead-ul se defineşte ca numărul de utilizatori care şi-au lăsat datele pe site pentru a fi contactaţi de departamentul de vânzări), cu performanţe obţinute între 100 şi 200 de leaduri pe zi, pentru cele 117 apartamente disponibile în cele trei proiecte rezidenţiale mai sus amintite. Numărul de vizitatori unici care au fost până acum direcţionaţi către website-ul www.southpacific.ro a depăşit deja 365.000, iar ratele de click înregistrate până în momentul de faţă ajung chiar şi până la 8%, mai mult decât dublul mediei europene de 0.3%.


Despre SC Spin Political & Corporate Communications SRL

Cine este South Pacific ?
Încă din anul 2004, South Pacific a devenit unul dintre cei mai importanţi dezvoltatori imobiliari din România. Compania South Pacific este rezultatul unei colaborări unice între două companii australiene de succes, specializate în servicii financiare internaţionale şi în proiecte şi construcţii de mare anvergură. South Pacific oferă soluţii imobiliare rafinate şi de calitate, respectând dorinţele unui segment de consumatori cât mai larg prin proiectele Adelaide, Sydney şi Melbourne.

Cine este Brightness Advertising?
Înfiinţată în anul 2005, Brightness Advertising este un shop de creaţie axat pe comunicare neconvenţională şi pe strategii de criză, care adună specialişti în creaţie publicitară cu o experienţă cumulată de peste 25 ani în managementul campaniilor de comunicare corporate, mass-market şi advertising tradiţional. Printre clientii pentru care Brightness Advertising a generat campanii de pus în ramă se numără: Audi, Adevarul, ProFM, HBO, Glamour, Unica, Tabu, IQAds, Media Pro Music, South Pacific, Polaris, Şapte Seri şi alţii.


Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi:
Spin Communications
Ruxandra Florea
E-mail: r.florea@spin-communications.com
Telefon: 0740.101.128

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-spin-political-corporate-communications-srl/internetul-dezgheata-piata-imobiliara