Organizarea unui botez. Pasi de urmat de la alegerea locatiei la Dj-ul de Botez !

BUCURESTI - 17 februarie 2021

Comunicat tip Produse / Servicii in Arta & Entertainment

In speranta ca aceasta pandemie va fi in curand doar un vis urat si petrecerile vor fi reluate cat mai curand , azi va vom da cateva idei in ceea ce priveste organizarea unei petreceri de botez .
Planificarea unui botez poate părea descurajantă la început, dar in realitate nu este chiar atât de greu pe cât pare daca planifici totul din timp.

Dj botez

Dj botez

 Am identificat trend-urile industriei si am ridicat standardele ei, pentru a gasi cele mai bune solutii. Noi NU am evaluat performantele noastre dupa specificatiile sistemelor tehnice folosite, noi le evaluam dupa zambetul adus pe fetele oamenilor 

SuperDj

 

     1 . Faceți o listă de invitați

     În primul rând, faceți o listă de invitați. În acest fel, aveți o idee despre cât de mare va fi evenimentul. Familia și prietenii sunt bineveniți, dar amintiți-vă că lista de oaspeți poate fi atât de mare sau de mică cât doriți. Și nu uitați, nașii sunt esențiali pentru această ocazie. Atentie aici s-ar putea datorita restrictiilor sa existe limitari inca ceva timp in ceea ce priveste numarul de invitati.

 

     2.Alegeți o locație

     După ce aveți o aproximare a numărului de invitați, participați, alegeți un loc cu spațiul potrivit. Evenimentul dvs. poate avea loc la domiciliul dvs., la casa unei rude sau la o locatie de evenimente . Pentru anul 2021 iti recomandam totusi sa iei in calcul o locatie in aer liber.

 

     3.Alegeți data

   După ce ați ales locația petrecerii, căutați ce date sunt disponibile. De asemenea, trebuie să verificați ce zile sunt indicate  pentru biserică.

     4. Alegeți o temă

     Aici începe adevărata distracție. A avea o temă este un mod util de a decide asupra decorațiunilor  , in plus, va face ca evenimentul dvs. să pară deosebit de special.

 

     5.Trimiteți invitații

     Acum că ați decis mai multe aspecte ale evenimentului dvs., este timpul să trimiteți invitații tuturor celor din lista dvs. de invitați. Asigurați-vă că includeți informații esențiale, cum ar fi data, locația, ora evenimentului. Și asigurați-vă că trimiteți invitațiile cu cel puțin trei săptămâni înainte de eveniment. În plus, acum că ai o temă, invitațiile tale pot imprumuta din tematica aleasa!

 

     6. Muzica pentru botez

     Este timpul sa alegeti  din pachetele de sonorizari evenimente ale unei companii specializate Dj-ul de botez care vi se potriveste .  Dacă aveți tradiții de familie, nu uitați să le încorporați la eveniment. Aceasta este deja o ocazie specială, dar tradițiile o vor face cu atât mai memorabilă.

     Fiind un moment extrem de important pentru parinti si copii, la fel de important este si modul in care te ocupi de micile detalii care vor compune cadrul si atmosfera perfecta.

    Poti alege sa iti creezi un album live cu pozele copilului si al familiei, cu ajutorul videoproiectoarelor, care vor fura atentia invitatilor.

 

     7. Creați un meniu

     Acum, că aveți o idee despre câte persoane vor participa, o temă, si Dj botez  este timpul să creați un meniu. Există mai multe modalități de a face acest lucru. Orice veți decide, asigurați-vă că nu așteptați până în ultimul moment.

 

     8. Angajati un fotograf

     Angajați un profesionist care să se concentreze pe fotografii pe tot parcursul evenimentului. Puteți obține chiar fotografii ale micuțului dvs. făcute înainte de eveniment.

Despre SC SUPERDJ SRL

Suntem o companie de dj-i, entertaineri si sunetisti specializati in petreceri private, reuniti sub marca SuperDj . Cel mai important lucru in care credem este ca va putem ajuta in organizarea evenimentului dvs, asigurand o ambianta muzicala deosebita. Va oferim garantia reusitei in organizarea evenimentului dvs atat prin cei 10 ani de experienta in domeniu cat si prin marcile sub care lucram (DYNACORD, JBL, SURE, Kv2Audio sau EV).