UHY dezvăluie o nouă imagine

BUCURESTI - 11 octombrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Finante / Contabilitate, Media / Publicitate

UHY, rețeaua internațională de contabilitate și consultanță, al cărei membru firma noastră UHY AUDIT CD SRL este din anul 2007, a lansat o actualizare radicală a dezvoltării brand-ului său internațional și a prezenței sale online, pentru a se asigura că aceasta poate fi recunoscută imediat de către clienți și parteneri de afaceri, oriunde sunt în lume.

UHY dezvăluie o nouă imagine

Reînnoirea brand-ului UHY aduce cu sine un nou site internațional, inclusiv o versiune pentru mobil, și publicarea de materiale internaționale și instrumente de branding actualizate în întreaga rețea de 81 de țări.

 

John Wolfgang, președintele UHY, spune: ”Noua noastră abordare privind dezvoltarea brand-ului prezintă o imagine profesională unică, proaspătă și ușor de recunoscut pentru clienții și partenerii noștri de afaceri oriunde lucrează.”

 

“Este o distanțare clară de branding-ul foarte omogen și impersonal pentru care optează adeseori profesia noastră. Un element-cheie al imaginii reîmprospătate este iconografia unică, în locul fotografiei de masă. Aceasta va ajuta rețeau UHY și firmele noastre membre să se diferențieze de mulțime ca gânditori independenți și inovativi.”

 

“Cred că echipa noastră de marketing și branding a făcut o treabă excelentă în construirea pentru UHY a unei noi imagini și atmosfere potrivite – o identitate mult mai puternică și mai optimistă.”

 

Noul branding permite firmelor-membre independente ale UHY să adapteze cu o mai mare flexibilitate paletele de culoare UHY și iconografia exclusivă. O paletă extinsă de culori a fost creată special pentru a corespunde unui spectru extrem de divers de culturi reprezentate în rețea.

 

CAMELIA DOBRE, MANAGING PARTNER al UHY AUDIT CD, firmă membră a UHY în România, comentează: ”Firma noastră intenționează să adopte complet noul branding până în 2013. Decizia de a ne alinia firma la noul branding al rețelei UHY se datorează dinamismului și plusului de credibilitate pe care îl transmite noua imagine”.

 

Bernard Fay și Ladislav Hornan, membri ai Consiliului de Administrație și comitetului de brand UHY, comentează: ”Suntem mândri de aria noastră de acoperire internațională, astfel că am simțit că este important ca firmele noastre membre să-și poată reflecta identitatea culturală ca parte a unui branding UHY puternic recognoscibil pentru rețea. Branding-ul este conceput având în minte obiectivul de adoptare facilă, pentru a ne ajuta firmele-membre să atingă o imagine consecventă și coerentă în tot ceea ce fac.”

 

”Brand-ul UHY nu este doar un logo și un design; este despre experiența clientului. Branding-ul nostru reînnoit arată cine suntem ca rețea, cine suntem ca brand internațional și, mai important, cine suntem ca oameni: abordabili; dinamici; orientați spre clienți; internaționali; și întotdeauna urmărind calitatea în tot ceea ce facem în întreaga noastră rețea”.

 

John Wolfgang adaugă: ”Rețeaua UHY a crescut considerabil în ultimii câțiva ani și firmele noastre membre merg din putere în putere. Am simțit că este important să ne adaptăm branding-ul și site-ul pentru a reflecta această evoluție. Avem planuri ambițioase pentru următorii câțiva ani și branding-ul nostru este într-o poziție puternică pentru a ne ajuta să atingem tot ce ne dorim în viitor.”

 

Site-ul actualizat al UHY și site-ul pentru mobile au fost proiectate având ca miez experiența utilizatorilor, cu o abordare mai îngrijită, mai vizuală pentru ușurința utilizării. Legăturile către mediile de comunicare sociale au fost integrate în design-ul site-ului și site-ul include un folder al tuturor firmelor-membre UHY în care este ușor să navighezi și un set cuprinzător de studii de caz și mărturii de la clienți, prezentând cum clienții noștri beneficiază din relațiile de lucru strânse dintre firmele noastre membre.

 

Proiectul de revigorare a brand-ului a fost efectuat prin consultare cu partenerii și angajații din cadrul UHY și a fost condus de un comitet special creat.

 

Dominique Maeremans, marketing manager al UHY International, spune: ”Proiectul a fost finalizat într-un interval de timp excepțional de scurt. A fost un proiect ambițios și suntem foarte mândri de toată munca grea de creație pe care echipele noastre de design au depus-o pentru a realiza atât ambițiile firmelor noastre membre, cât și ambițiile rețelei.”

 

Pentru a mai multe informații despre serviciile și capabilitățile pe care le poate oferi UHY AUDIT CD, vă rugăm să o contactați pe CAMELIA DOBRE, MANAGING PARTNER, la camelia.dobre@uhy-ro.com.

 

SOLICITĂRI DIN PARTEA PRESEI:

 

MOCANU MIHAELA                                                               

UHY AUDIT CD SRL                                                                

Tel: +40 762 214 080                                                             

 

Contactul cu presa al UHY International: Dominique Maeremans on +44 20 7767 2621 Email: d.maeremans@uhy.com - www.uhy.com