8 tehnici eficiente de marketing online pentru companii mici - SEOAgency.ro

BUCURESTI - 29 februarie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Retail, Internet

SEOAgency.ro aduce pentru dumneavoastra cele mai mici abonamente SEO pentru companiile mici si medii. Punem la dispozitie preturi incepand de la 495 de lei, un abonament pe care il recomandam celor care ofera servicii, urmatorul abonament este de 695 de lei si il recomandam magazinelor online cu o concurenta medie, optimizam intre 5 si 10 cuvinte cheie.

Garantam cresteri, oferim factura si raport lunar.

8 tehnici eficiente de marketing online pentru companii mici - SEOAgency.ro
 Servicii de optimizare SEO si promovare site ! 

Alexandru Razvan

Internetul a transformat complet marketingul in afaceri. Indiferent de activitatea desfasurata, internetul este probabil cel mai important aspect al unei strategii de marketing eficienta si actuala.

Sigur ca s-a inregistrat o crestere rapida a numarului de companii care activeaza in comertul electronic si comercializeaza servicii si produse online. Ba unele dintre acestea functioneaza exclusiv in mediul online. Altele stau la baza multor afaceri care ofera, de asemesea produse si servicii prin intermediul unor websiteuri.

In acest context trebuie sa recunoastem ca firmele si site-urile care implementeaza cele mai eficiente metode de marketing online vor avea mai mult de castigat si se vor situa in topul motoarelor de cautare.

1. Importanta lui Google. - cu aproximativ 80% din toate cautarile realizate pe Google, este extrem de important sa va concentrati in principal pe modul in care site-ul dumneavoastra poate fi construit avand la baza argumente SEO, care sa-l faca website-ul mai atractiv pentru Google. Yahoo si Bing sunt mai putin importante, dar puteti sa le aveti si pe acestea in vedere.

2. Selectarea cuvintelor cheie. Alegeti cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea dumneavoastra, dar care va pot ajuta sa obtineti o pozitie buna in motoarele de cautare. Gasiti extresii sau "cuvinte cu coada lunga", pentru ca acestea sunt cele mai competitive.

3. Continutul primeaza. In orice campanie de marketing online, continutul este deosebit de important. Vizitatorii sunt mai susceptibili de a cumpara de la dumneavoastra daca sutneti un lider de opinie. Prin urmare, trebuie sa creati continut extrem de util si relevant pentru domeniul dumneavoastra de activitate.

4. Generozitatea este la fel de importanta. Un alt element cheie pentru atragerea clientilor este generozitatea cu care impartasiti informatiile, accesul oferit clientilor la diverse instrumente si programe, etc.

5. Campanii de social media. - Concentrati-va atentai pe principalele canale de socializare: Twitter, Facebook si Linkedin. Amintiti-va sa incercati sa fiti "prezent si la dispozitie" pentru a-i ajuta pe cei din comunitate, nu pentru a-i bombarda cu oferte si produse.

6. Paginile de destinatie. Se refera la tot ce faceti pentru a atrage trafic calificat pe site, de la imbunatatiri SEO, la campanii de marketing puternice si generarea de continut relevant. Atunci cand oferim servicii de optimizare seo ne gandim cu siguranta

7. Cultivarea atentiei pentru client. Se refera la efectuarea de apeluri telefonice sau trimiterea unui email pentru a multumi unei persoane ca a cumparat de la dumneavoastra.

8. Rabdare si tenacitate. E normal sa fiti descurajat si frustrat daca abordati marketingul online inbound pe termen scurt. In realitate, strategia de marketing online implica rabdare si persistenta pentru a obtine rezultate favorabile.