Noua infrastructura WebAllianz NET SRL

BUCURESTI - 29 ianuarie 2008

Comunicat tip General in IT&C

In Comunicatul ce urmeaza va prezentam o descriere succinta a realizarilor companiei WebAllianz pe parcursul celor doi ani de existenta, precum si a noii infrastructuri, urmata de grila de preturi valabila pentru anul 2008.

Noua infrastructura WebAllianz NET SRL

Bine v-am gasit!

Ne bucuram sa putem spune ca suntem de doi ani pe piata din Romania. Au fost doi ani incununati de multa munca si dezvoltare continua!

In tot acest timp, am reusit sa satisfacem nevoile fiecaruia dintre cei 250 de clienti ai nostri, dezvoltandu-ne, de asemenea, si infrastructura.

Dorim sa multumim pe aceasta cale tuturor clientilor, care au ales sa-si promoveze afacerea pe Internet cu ajutorul nostru!

Prin parteneriatele incheiate la sfarsitul anului 2007, WebAllianz doreste sa vina in ajutorul clientilor sai si lanseaza o paleta de noi servicii, menite sa vina in sprijinul promovarii afacerii lor. Aceste servicii vor fi disponibile incepand cu 1 Martie 2008.

Astfel, am ascultat propunerile voastre si am lansat serviciul on-line de Web Help, ce permite rezolvarea problemelor in maxim 24 de ore. Acest serviciu atribuie automat un numar unic de inregistrare fiecarei sesizari in parte, fapt ce permite o mai buna inventariere a problemelor, dar si rapiditate in solutionarea lor.

Incepand din 1 Februarie 2008, vom avea un singur numar de acces: 031 750 2164, orice alt numar de telefon nemaifiind valabil. De asemenea, tot din 1 Februarie 2008, numai sesizarile prin Web Help vor fi luate in considerare, programul zilnic fiind intre orele: 9.00-18.00.

O alta problema pe care am rezolvat-o este cea a preturilor si a faptului ca nici un proiect nu este asemanator cu altul. WebAllianz vine in ajutorul clientiilor sai si lanseaza astfel taxarea orara. Acest lucru permite firmelor sa-si reduca simtitor bugetele, deoarece plata se face pentru fiecare proiect in parte, detaliat pe sarcini.

Un alt aspect pe care vrem sa-l transmitem este relocarea serverului nostru intr-un Data Center modern, dotat cu cele mai noi tehnologii, dupa ultimele tendinte in domeniu.

Serverul nostru este locat in Huston, Texas, Statele Unite ale Americii. Locatia, denumita 'Imperial', cuprinde 18.000 metri patrati de spatiu, doua centrale proprii pentru asigurarea energiei necesare in caz de defectiuni ale retelei externe, sistem de detectie VESPA, dar si circuit intern de monitorizare a incintei si a tuturor intrarilor plus garda permanenta 24/7.

Suntem, de asemenea, legati la cinci provideri de internet prin fibra optica, pentru a asigura redundanta necesara. Momentan, suntem in discutie cu inca trei provideri pentru a asigura cel mai inalt nivel de redundanta.

Data Center-ul a fost in asa fel dezvoltat incat elimina posibilitatea de aparitie a defectiunilor cauzate de caderea unei componente din retea, in orice moment legatura putand fi facuta pe alte patru cai. Serverul este astfel monitorizat 24/7, pentru a nu aparea probleme. Totusi, daca ele apar , sunt sesizate in cel mai surt timp de cei de la Web Help si vor fi rezolvate de tehnicienii de la Data Center in maxim 24 de ore. Ca o masura de securitate, usa de intrare in Data Center, trebuie deschisa din interior de catre paznici, iar fiecare persoana din incinta Data Center-ului trebuie escortata permanent de catre un paznic. Nu exista alta intrare in incinta.

Temperatura este controlata de sistemul Data Aire, de 26 de tone, acesta asigurand temperatura optima de functionare pentru toate echipamentele din incinta.

Va prezentam mai jos grila de preturi noi, valabila din 1 Februarie 2008:

* Programare : 29E/ora;
* Design : 19E/ora;
* Mentenanta site-uri : 15E/ora;
* Search Engine Optimization : 29E/ora;

Modificarile vor fi facute in maxim 5 zile lucratoare.


* Asistenta online Web Help gratuita;
* Asistenta Remote : 9E/interventie;
* Asistenta telefonica : 29E/luna;
* Asistenta la sediu clientului : 49E (1 ora) + 19E/ora suplimentara.

Interval minim 1 ora.


Se va oferi o reducere de 30% pentru abonamente lunare.

Pentru urgente se va percepe o taxa suplimentara de 50%. Problemele vor fi rezolvate in maxi 24 de ore.

Atentie! Vechea grila de preturi ramane valabila doar pentru proiectele standard.

Acestea fiind spuse, va multumim pentru atentia acordata si speram sa avem o colaborare fructuoasa impreuna!


Cu stima,

Camelia Sorbala
PR & Marketing Specialist

Despre SC WebAllianz Net Srl

SC WebAllianz NET SRL, firma specializata pe realizarea de software la comanda si promovare online.
Camelia Sorbala
PR & Marketing Specialist
camelia.s@weballianz.net
camelia.s@weballianz.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-weballianz-net-srl/noua-infrastructura-weballianz-net-srl