-
BUCURESTI - 18 iulie 2023
Într-un context în care agricultura reprezintă unul dintre pilonii esențiali ai potențialului economic al României, We Are Younger, agenția de publicitate și marketing digital, intră în acest sector cu curaj și creativitate, având misiunea de a sparge tiparele și de a aduce o perspectivă fresh. Cu toate acestea, multe dintre agribusiness-urile care au multe de oferit și chiar mai multe de împărtășit cu comunitatea locală se confruntă cu dificultăți în ceea ce privește comunicarea. Adaptarea la schimbările constante din mediul online și înțelegerea nevoilor și cerințelor fermierilor reprezintă provocări majore pe care We Are Younger vrea să le rezolve.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 iulie 2023
Domeniul agribusiness-ului este unul dintre cele mai competitive și dinamice industrii din economia actuală. Cu toate acestea, pe plan local, sectorul se confruntă cu o provocare majoră - lipsa acută de personal calificat. Pe măsură ce tehnologia avansează și practicile agricole se modernizează, industria necesită o forță de muncă specializată, cu competențe tehnice și cunoștințe avansate în domeniul agricol. Conștient de această problemă, RodBun, al cincilea cel mai mare distribuitor de inputuri din România, și-a propus să abordeze această provocare prin intermediul unei campanii amplă de Employer Branding.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 iunie 2023
Distileria Măgura Zamfirei și agenția We Are Younger (WAY) redefinesc piața de băuturi spirtoase prin lansarea Haiduc Rum. Produs în totalitate din melasă provenită din trestie de zahăr importată din America de Sud, acest rom alb, cu un gust fructat și note de vanilie și cafea, se remarcă prin adaptarea la cerințele publicului și integrarea în povestea brandului.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 iunie 2023
Agenția We Are Younger (WAY) își anunță colaborarea cu ProfiArt și pune bazele unei noi direcții de comunicare, reprezentativă și relevantă pentru publicul brandului. Aceasta va reflecta implicarea și dedicarea ProfiArt pentru comunitatea de artiști profesioniști și amatori. We Are Younger tratează cu răbdare și atenție noul proiect. Mai mult, își propune să ia decizii orientate în două direcții strategice principale: activarea și creșterea comunității de artiști pasionați, amatori și profesioniști și poziționarea în industrie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 aprilie 2023
Crearea unui brand puternic și competitiv este un proces complex, care nu poate fi elaborat peste noapte. Sunt foarte multe etape care trebuie parcurse, de la poziționare, strategie de marketing pe următorii ani, la produse, marketing assets, packaging, canale de promovare și de distribuție, până la alte zeci de puncte care trebuie toate bifate pentru a putea ataca cu avânt o piață extrem de competitivă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 aprilie 2023
Oameni îmbrăcați veșnic în tricouri albe sau verzi, postări infinite despre produse sau serviciile oferite de companie, fundaluri cu peisaje naturale sau recolte de pe câmp. Îți sună cunoscut asemenea abordări? Atunci înseamnă că ai văzut măcar o dată clișeele de comunicarea utilizate în agribusiness pentru Social Media sau zona de TV? Dar comunicarea în agribusiness poate deveni flowless printr-o abordare diferită.
Compania Agro-Est Muntenia, alături de Agenția We Are Younger (WAY), a dat un facelift major comunicării de brand prin rebranduirea și relansarea pe piața agribusiness-ului românesc, utilizând o comunicare fresh, total atipică pentru această ramură. Schimbarea a avut loc după ce, în 2021, compania Agro-Est Muntenia a intrat oficial sub umbrela AEM Holding, fond de investiții în agricultură. Astfel, începând cu a doua jumătate a acestei perioade de timp, Agro-Est a comunicat oficial sub nouă identitate și sub o linie vizuală nouă pentru a corespunde cerințelor actuale și pentru a fi în pas cu timpurile.
comunicatul de presa