Gustul care te prinde vara asta vine de la Scala JWT
BUCURESTI - 9 iunie 2005
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Fisiere atasate:
6387-diver-01.jpgScala JWT continua comunicarea pentru gama produselor all-in-one din portofoliul Kraft, sub marca Jacobs, ca urmare a pitch-ului regional castigat in 2004. Dupa campania pentru 3in1, Scala JWT vine acum cu o campanie “racoroasa, de vara”, care va rula simultan in cateva tari din Europa Centrala si de Est.
Jacobs Ice Cofee este un mix pe baza de cafea, special conceput pentru prepararea cu apa rece. Noul produs se adreseaza persoanelor dinamice, cu stil de viata activ, care vor sa savureze o o cafea delicioasa si racoroasa pe timpul verii.
Campania de promovare realizata de Scala JWT include un spot TV, panotaj stradal si machete de presa.
“Jacobs Ice Coffee este Gustul care te prinde. Ideea cu care am venit noi a fost: Usor de facut, greu de lasat deoparte.” spune Mihai Cojocaru – Creative Director Scala JWT. Ice Coffee este bautura savuroasa la care nu poti renunta, indiferent de situatie. E tot ce ti-ai putea dori pentru o vara calduroasa.
Casa de productie aleasa a fost Castel Film, iar filmarile s-au desfasurat in toamna anului trecut, la bazinul olimpic din Bacau. Pentru realizarea acestui spot a fost adus un coffee stylist din Germania. Regizor a fost italianul Michele Nocchi, iar fotograf Cosmin Bumbut.
Echipa implicata in acest proiect: Mihai Cojocaru – Creative Director, Bogdan Gheorghiu – Senior Art Director, Maria Manoiu - Copywriter, Ioana Manea – Strategic Planning Director, Ilinca Dumitrescu – A/V Production Director.
Despre SCALA JWT
Scala JWT opereaza din 1996 si este parte a retelei globale JWT. JWT detine o traditie a pionieratului in advertising care numara, printre altele, prima agentie de publicitate, primul shop media, primal testimonial, primul ad de presa, prima retea internationala de agentii de publicitate.
Oana Brasoveanu
PR Officer Scala JWT
T: 40.21.2241460
oana.brasoveanu@jwt.com