Cum analizezi valoarea link-urilor concurentei

BUCURESTI - 24 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet


Una dintre actiunile intreprinse in planificarea unei campanii de optimizare site este aceea de a face o analiza a concurentei. Rezultatele acestei analize te vor ajuta sa faci cele mai bune alegeri pentru campania ta. Poti vedea ce asteapta vizitatorii de la un site, care cuvinte cheie ii conving pe acestia sa acceseze un site si aceasta enumerare poate continua.

Cum analizezi valoarea link-urilor concurentei

Una dintre actiunile intreprinse in planificarea unei campanii de optimizare site este aceea de a face o analiza a concurentei. Rezultatele acestei analize te vor ajuta sa faci cele mai bune alegeri pentru campania ta. Poti vedea ce asteapta vizitatorii de la un site, care cuvinte cheie ii conving pe acestia sa acceseze un site si aceasta enumerare poate continua.

Este foarte important sa stiti ca atunci cand analizati site-urile concurente trebuie sa luati in considerare mai mult decat un singur factor. Analiza link-urilor concurentei se bazeaza pe tehnici avansate de investigatie, pentru ca informatiile disparate sa poata fi puse cap la cap, iar tu sa tragi concluziile corecte. In functie de aceste concluzii iti poti pune la punct strategia campaniei de optimizare a site-ului.

Link-uri si domenii care dau link

Link-urile nu sunt egale ca valoare. Exista o mare diferenta intre 1000 de link-uri primite de la 1000 de domenii si 1000 de link-uri primite de la un singur domeniu. De aceea este important sa verifici si domeniile care dau link, nu doar numarul brut de link-uri obtinute.

Top-ul link-urilor obtinute de concurenta

Link-urile de calitate, care reprezinta o anumita valoare, sunt obtinute de la site-uri cu autoritate si relevanta. Insa, nu doar acestea conteaza, ci si pagina care trimite acel link si locul acesteia in structura site-ului care da link. Important este sa identifici link-urile care transmit PageRank, TrustRanke si autoritatea.

Top-ul Anchor textelor

O alta modalitate prin care poti verifica beneficiile obtinute de pe urma unui link este anchor text-ul acestuia. Acesta functioneaza in felul urmator: cuvintele cheie incluse in anchor text semnaleaza motoarele de cautare si le comunica acestora relevanta paginii care a primit link. Un site care contine o mare cantitate de anchor texte optimizate, are cele mai mari sanse sa ocupe o pozitie fruntasa in lista motoarelor de cautare.

Cele mai puternice pagini ale concurentei

Trebuie identificate paginile site-urilor concurente care aduna cele mai multe link-uri si de ce. Depistand aceste pagini poti afla tipul de continut care atrage link-uri pentru domeniul tau de interes si il poti folosi in propriul avantaj.

Informandu-te foarte bine despre concurenta cunosti foarte bine si vizitatorii, dar mai ales poti afla care este urmatoarea ta miscare pentru a-ti promova propria afacere. Procesul de optimizare site este unul permanent care implica tehnici dintre cele mai complexe, care se afla intr-o permanenta schimbare. Pentru succese garantate luati in calcul toti factorii pe care ii implica domeniul SEO.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/cum-analizezi-valoarea-link-urilor-concurentei