Elementele unei campanii de promovare SEO

BUCURESTI - 20 mai 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Promovarea SEO (Search Engine Optimization) reprezinta cea mai tehnica parte a marketingului online. Aceasta promovare consta in optimizarea unei pagini sau a unui website pentru motoarele de cautare. Nevoia de optimizare SEO se datoreaza faptului ca majoritatea utilizatorilor de internet care cauta informatii folosind un motor de cautare, isi aleg raspunsurile numai din prima pagina de rezultate

Promovarea SEO (Search Engine Optimization) reprezinta cea mai tehnica parte a marketingului online. Aceasta promovare consta in optimizarea unei pagini sau a unui website pentru motoarele de cautare.  Nevoia de optimizare SEO se datoreaza faptului ca majoritatea utilizatorilor de internet care cauta informatii folosind un motor de cautare, isi aleg raspunsurile numai din prima pagina de rezultate.

O campanie de promovare SEO implica un proces relativ complicat si de lunga durata, iar elementele acestei campanii sunt dintre cele mai diverse. Pornind de la strategia adoptata în functie de tipul site-ului pe care il avem de optimizat, tool-urile SEO pe care le putem folosi si modul in care trebuie utilizata informatia pe care acestea ne-o furnizează, vom incerca sa trecem prin toate etapele necesare unei campanii eficiente de optimizare.

Asadar, iata care sunt etapele si elementele unei campanii de promovare SEO:

estimarile SEO initiale

      (pre-campanie, pentru stabilirea de potential) si modalitatea de realizare a unui audit SEO (pentru identificarea problemelor si alegerea solutiilor);

analiza initiala a cuvintelor cheie

      furnizate de catre client si/sau identificate pe site-ul clientului, precum si analiza competitorilor  indicati de acesta;

etapa de analiza detaliata a cuvintelor cheie

      (

keyword research

      ), modul in care se pot alege cele mai bune cuvinte cheie, precum si instrumentele de

keyword research

      ;

stabilirea seturilor de cuvinte cheie

      pentru pagini si evitarea pericolului de

keyword cannibalization

      ;

SEO copywriting

      (crearea de titluri si meta descrieri, H1 şi texte relevante pentru cuvintele cheie stabilite);

elaborarea arhitecturii site-ului si rezolvarea problemelor legate de parsare si indexare

      ;

analiza link-urilor competitorilor

      pentru identificarea oportunitatilor;

link building

      adevarata valoare a unui link, optimizarea link-urilor deja obtinute (pentru

anchor text

    relevant) si atragerea de link-uri noi prin diverse metode (pentru a nu risca penalizari in Google prin fortarea unei singure metode);monitorizarea rezultatelor (performante in SERPs, revizuiri de continut si/sau cuvinte-cheie).

Toate aceste etape si elemente bazate pe o metoda proprie de lucru ajuta, pe fiecare dintre voi, sa identificati si sa elaborati o strategie de promovare SEO intr-o maniera unica. Este foarte important sa retineti ca rezultatele unei astfel de campanii nu apar imediat de la implementarea ei, ci in timp, dar au un efect indelungat.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre