Greseli frecvente in SEO

BUCURESTI - 15 februarie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate

Foarte multe site-uri recurg la tehnici de SEO pentru a creste performanta in motoare de cautare. Ele stiu ca userii cauta pe Google cand au nevoie de un serviciu sau de un produs

Foarte multe site-uri recurg la tehnici de SEO pentru a creste performanta in motoare de cautare. Ele stiu ca userii cauta pe Google cand au nevoie de un serviciu sau de un produs. De cele mai multe ori, ei nu trec de pagina 3, asadar este important ca site-urile sa fie pozitionate cat mai sus in lista de cautare. Procesul de SEO nu este complicat, dar de multe ori se intampla ca din neatentie sau lipsa de timp, metodele de optimizare ale unui site sa aiba consecinte negative.

De multe ori, in momentul generarii de continut, se mai intampla ca articolele create in scopuri de Search Engine Optimization sa se bazeze pe articole vechi si sa dea informatii gresite. Se intampla de asemenea ca pe site informatia sa nu mai fi fost updatata de luni de zile. Aceste intamplari determina userul sa paraseasca imediat site-ul si foarte probabil sa nu mai revina. Este necesar ca operatorii de SEO aiba in vedere managementul reputatiei unui brand in mediul online, deoarece, din cauza viralitatii specifice lui, imaginea companiei poate avea de suferit.
In situatia in care o campanie de SEO produce trafic si conversie, este rezultatul unui cumul de factori, printre care si domeniul de activitate al companiei, receptivitatea targetului si asa mai departe. Asadar, o anumita combinatie de metode de optimizare poate fi benefica pentru un site, dar daunatoare pentru altul. De aceea, un audit de SEO este vital in perioada premergatoare punerii in practica a oprimizarii.
Mediul online se dezvolta in pas cu tehnologia si se adapteaza publicului, care este deranjat de Spam. Cadre legislative si organizatii au pornit o lupta importriva spamarii utilizatorilor. De aceea, practicile acestea, cunoscute in domeniul SEO sub numele de «black hat» nu aduc beneficii decat pe moment. Google a incercat sa rezolve aceasta problema compunand un algoritm de cautare din ce in ce mai complicat si totodata secret.
Revenind la conversie, aceasta nu trebuie confundata cu traficul unui site, deoarece constituie numarul de utilizatori care au devenit clienti ai companiei sau s-au abonat la newsletter. Acestia sunt castigul pe care il urmareste un site prin metodele de optimizare implementate.
Daca aceste greseli sunt evitate, sunt mari sanse ca o campanie de optimizare a site-ului sa fie rodnica, dar sunt importante de asemenea si alte elemente, cum ar fi creativitatea SEO Copywriting-ului.

Despre Kondor Invest

Daca aceste greseli sunt evitate, sunt mari sanse ca o campanie de optimizare a site-ului sa fie rodnica, dar sunt importante de asemenea si alte elemente, cum ar fi creativitatea SEO Copywriting-ului.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/greseli-frecvente-in-seo