Optimizarea Continutului Unui Site

BUCURESTI - 7 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Ca sa beneficiati de cat mai multi utilizatori, site-ul dumneavoastra trebuie optimizat, iar una dintre cele mai bune metode este optimizarea continutului de pe acel site. Continutul este important pentru cei care cauta informatii despre anumite lucruri, evenimente, persoane, produse, servicii etc, dar si pentru motoarele de cautare, care va anexeaza site-ul in functie si de cuvintele-cheie folosite in articolele de pe site.

Optimizarea Continutului Unui Site

Ca sa beneficiati de cat mai multi utilizatori, site-ul dumneavoastra trebuie optimizat, iar una dintre cele mai bune metode este optimizarea continutului de pe acel site. Continutul este important pentru cei care cauta informatii despre anumite lucruri, evenimente, persoane, produse, servicii etc, dar si pentru motoarele de cautare, care va anexeaza site-ul in functie si de cuvintele-cheie folosite in articolele de pe site.

 

Astfel, primul lucru care trebuie facut de catre cei care doresc sa isi optimizeze site-ul este sa foloseasca cuvinte-cheie, care sa fie legate de continutul articolului in sine. De exemplu daca aveti o companie care vinde lustre, bineinteles ca “lustra” si “lustre” vor fi cele mai intalnite cuvinte-cheie de pe site-ul dumneavoastra. Chiar daca numele unei actrite celebre ar putea sa va aduca mai multi utilizatori, acest lucru este considerat ilegal, iar motoarele de cautare va pot chiar exclude din listele lor cu rezultate in conditiile in care folositi alte cuvinte-cheie decat cele care sunt cu adevarat relevante pentru ceea ce vreti dumneavoastra sa vindeti, respectiv sa promovati.

 

Un al doilea lucru este sa folositi cuvintele-cheie cat se poate de rar, pentru ca exact ca in cazul de mai sus cu folosirea neadecvata a numelui unei actrite pentru atragerea de click-uri, tot asa un motor de cautare va poate exclude din listele lui daca folositi prea multe cuvinte-cheie. Se considera in regula un text care are 5% cuvinte-cheie. Mai mult de 20% din text insa poate duce la atragerea de suspiciuni din partea motoarelor de cautare, care va vor monitoriza site-ul mai intens, pentru a fi sigure ca articolele dumneavoastra sunt create cu scop informativ si pentru utilizatori, nu pentru motoarele de cautare.

 

Si ca sa fiti siguri ca site-ul dumneavoastra este accesat si va fi accesat si in 2013, adaugati din cand in cand un continut proaspat. Poate ati vazut atunci cand cautati anumite informatii ca acele informatii proaspete apar primele, si apoi apar cele care au fost publicate acum 5 ani, spre exemplu, chiar daca articolele scrise acum 5 ani sunt foarte, foarte bine optimizate din punct de vedere al cuvintelor-cheie existente in articolele respective. Asadar, fiti siguri ca scrieti cate ceva pe site despre produsele, serviciile pe care le vindeti, fie si o simpla nota informativa, ca sa mentineti interesul clientilor, dar si al motoarelor de cautare. De asemenea, continutul trebuie scris intr-o maniera care sa invite oamenii sa mai calce pragul website-ului dumneavoastra, si cu alte ocazii.

Despre optimizarea si promovarea site-urilor vezi mai multe pe site-urile noastre

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre