Promovarea prin Social Media

BUCURESTI - 28 mai 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet


Formula promovare SEO + promovare prin Social Media s-a dovedit a fi cea mai avantajoasa solutie pentru o afacere prezenta in mediul online. Crearea de continut si postarea acestuia in mediile sociale trebuie sa aiba in centru utilizatori, care pot deveni noi clienti sau pe clientii tai actuali. Social Media trebuie vazut ca un canal de comunicare, educare si fidelizare, nu neaparat un canal de vanzare.

Formula promovare SEO + promovare prin Social Media s-a dovedit a fi cea mai avantajoasa solutie pentru o afacere prezenta in mediul online. Crearea de continut si postarea acestuia in mediile sociale trebuie sa aiba in centru utilizatori, care pot deveni noi clienti sau pe clientii tai actuali. Social Media trebuie vazut ca un canal de comunicare, educare si fidelizare, nu neaparat un canal de vanzare.

Desi extrem de importata platforma de Social Media, fara o promovare SEO eficienta nu ar mai avea succes. Crearea unei pagini in diferite retele sociale nu este suficienta pentru crearea unei imagini optime a unei campanii. Cei mai multi aleg sa-si creeze pagini pe numeroase retele si totul se opreste aici. Gresit! Iata cateva lucruri de care ar trebui sa tineti cont atunci cand promovati un site prin Social Media.

1. Actualizare Aceasta regula, aparent banala este deseori ignorata de cei mai multi dintre cei care aleg sa-si promoveze afacerea prin intermediul retelelor sociale. Orice pagina cu un continut neactualizat este parasita in favoarea concurentei.

2. Nu vinde direct Social media este menita sa te conecteze cu potentialii clienti, sa va cunoasteti, sa comunicati, sa-i intelegi, iar mai apoi sa vinzi.

3. Comunica cu publicul. Comunicarea directa cu publicul este principalul avantaj pe care retelele sociale l-au pus la dispozitia utilizatorilor. Profita de el la maximum!

4. Creeaza legaturi cu alte site-uri. Daca ai gasit ceva interesant (si relevant) pe web, impartaseste acest lucru pe pagina ta de Facebook sau Twitter. Dar asigura-te  inainte de a posta ca informatia este relevanta pentru afacerea ta.

5. Creaza-ti o strategie prin care sa-ti fidelizezi vizitatorii. Adopta o tactica prin care sa creezi vizitatorilor tai o dependenta. Nominalizeaza o zi sau doua din saptamana in care sa le oferi ceva inedit. De exemplu daca ai un magazin online de accesorii alege o zi in care sa postezi reducerile si o alta in care sa oferi noile modele.

6. Fa trimitere pe site-ul tau. Daca ai scris un articol nou si interesant, sau ai lansat un produs / serviciu nou, este normal sa-ti informezi publicul. In schimb nu uita ca nu acesta este singurul scop al paginilor de pe retelele sociale.

Avantajele oferite de Social Media cumulate cu cele create prin promovarea SEO sunt cele mai eficiente metode pentru o afacere prospera. Daca nu dispui de timpul necesar pentru a implementa cele doua strategii alege o agentie specializata.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre