Strategii de marketing in mediul online

BUCURESTI - 1 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Intr-un mediu din ce in ce mai concurent, unde ofertele sunt dintre cele mai diverse, performanta unei afaceri vine din crearea si implementarea unor strategii eficiente, dintr-un continut unic si dintr-un proces de optimizare site actualizat periodic intr-un mod profesional.

Intr-un mediu din ce in ce mai concurent, unde ofertele sunt dintre cele mai diverse, performanta unei afaceri vine din crearea si implementarea unor strategii eficiente, dintr-un continut unic si dintr-un proces de optimizare site actualizat periodic intr-un mod profesional.

O afacere online este asemanatoare, din punct de vedere al desfasurarii, cu o afacere offline. La fel ca si in mediul offline, unde clientii vin si viziteaza, cerceteaza, compara, prospecteaza produsele scoase la vanzare inainte de a le achizitiona, tot asa se petrec lucrurile si in mediul online. Este foarte important ca site-ul sa fie bine organizat, orientat spre vanzare, usor accesibil vizitatorilor crescand astfel sansele de a-i transforma pe acestia din simpli vizitatori in potentiali cumparatori.

O componenta esentiala a marketing-ului, fie el online sau offline, este indentificarea si intelegerea publicului tinta. Este foarte important ca, atunci cand elaborati o strategie de promovare sa stiti cui va adresati pentru ca intr-un fel arata, ca design si nu numai, un site adresat femeilor, intr-alt fel unul adresat barbatilor si lista poate continua. De asemena, site-ul trebuie sa puna la dispozitia utilizatorilor un sistem simplu si eficient de navigare on-site. Un site care se incarca greu, al carui interior nu este clar si simplu de utilizat duce la pierderea de vizitatori/potentiali clienti.

Un alt pas foarte important in optimizarea site-ului este stabilirea scopurilor care, in cazul celor mai multe afaceri, se rezuma la intrarea in contact cu potentialii clienti si incheierea de vanzari/  unui contract cu acestia. Pentru atragerea cat mai multor utilizatori, strategia de design a site-ului va trebui sa includa elemente SEO(http://www.promovareseo.ro/).

Nevoia de nou, pe care clientii o manifesta, duce la un proces continuu de actualizare a continutului. Un continut neactualizat este daunator nu numai conversiei vizitatoilor in clienti, dar si pentru rezultatele cautarilor in motoarele de cautare, pe cand un continut continuu actualizat duce la acumularea de noi clienti si la o pozitionare buna in motoarele de cautare.

Pentru a detine controlul si pentru a avea o evidenta a tot ceea ce se intampla, atat cu concurenta, cat si cu pozitionarea si nu numai, a propriului site, va trebui sa monitorizati continuu rezultatele acestuia. Aceste informatii sunt utile pentru buna intelegere a comportamentului vizitatorilor si a evolutiei procesului de optimizare site ( http://www.optimizare-site.com.ro/ ).

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre