Beneficiile utilizării unui program de gestiune magazin

Baia Mare - 2 noiembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Tehnologia aflată într-o permanentă dinamică și evoluție supune organizațiile de orice dimensiune la noi provocări. Digitalizarea este astăzi un subiect important pentru orice antreprenor sau top manager, iar implementarea unor soluții software de gestiune este un pas firesc pentru magazine sau alte tipuri de afaceri.

Program gestiunea magazin

Program gestiunea magazin

În ceea ce privește impactul pe care îl va produce digitalizarea în companiile românești în următorii trei ani, 50% dintre manageri consideră acest demers unul cu potențial disruptiv în activitatea businessului.

Întrucât trăim într-o lume în care este din ce în ce mai greu să-ți mulțumești clienții care sunt din ce în ce mai grăbiți, este absolut necesar să integrezi soluții disponibile pentru a-ți eficientiza procesul de vânzare, făcându-l mai rapid și cu un risc de eroare mai scăzut. Soluția poate fi un program de gestiune magazin. Știm la ce te gândești: chiar poate să mă ajute? Merită investiția? Îți vei răspunde singur la întrebare după ce vom analiza împreună următoarele beneficii:

 

1. Crește productivitatea și eficiența firmei

Un program de gestiune magazin te va ajuta să fii mai productiv și mai eficient în toate ariile, de la interacțiunea cu clienții, până la transmiterea informației pentru realizarea rapoartelor contabile. Ne vom referi însă în special la stocuri și gestiunea acestora.

Dacă magazinul tău are foarte multe produse îți este mai dificil să păstrezi o evidență clară a stocurilor. Dacă de multe ori ești în situația de a descoperi produse care se apropie de termenul de expirare sau îți dai seama că ai produse care se vând foarte greu, ai nevoie de o metodă nouă de a ține evidența stocurilor. Un program de gestiune magazin poate înmagazina toate produsele din stocul tău. Ai o situație exactă a stocului de produse, în timp real și ești avertizat atunci când stocul scade sub cantitatea stabilită de tine. În plus, programul de gestiune a magazinului te ajută să realizezi recepția mărfii, inventarul, verifici stocul de produse și poți efectua vânzarea cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android.

 

2. Minimizează costurile, crește vânzările și profitul

În afaceri timpul înseamnă bani, și fiecare eroare te costă în plus. Un program de gestiune magazin te va ajuta să reduci la minim problemele care te fac să pierzi din profit. Ai din ce în ce mai mulți clienți? Gândește-te doar cât de mult pierzi deoarece, din cauza cozii intimidante de la casă, clienții aleg să își așeze marfa înapoi pe raft. Pentru ei timpul pierdut, valorează mai mult decât produsele pe care le doresc din magazinul tău.

Un program de gestiune magazin facilitează întregul proces de cumpărare al clientului, prin introducerea produselor achiziționate în sistem, prin scanarea codului de bare. Asta îi permite casierului să servească mai mulți clienți într-un timp mult mai scurt.

Totodată fidelizarea clienților poate fi realizată prin card de fidelizare cu discount și acumulare de puncte sau carduri cadou. Iar politica comercială este sprijinită prin posibilitatea efectuării de discounturi/reduceri sau majorări de preț bazate pe diferite criterii (ex: produse perisabile, termen de expirare, promoții).

 

3. Integrează întreaga ta afacere

Un program de gestiune magazin bun, poate face mai mult decât să țină evidența stocurilor, să permită scanarea codurilor de bare și să emită bonuri fiscale. Acesta este capabil să integreze o mare parte din afacerea ta. In funcție de stocurile și rulajul pe care le ai, poți plasa comenzi la furnizori direct din program, ai evidența clară, în timp real, a facturilor scadente și-a nivelului cheltuielilor afacerii tale.

Prin intermediul unei aplicații instalate pe telefon, ai acces la toate informațiile din programul de gestiune, indiferent de locul în care te aflii. De asemenea, prin câțiva pași simpli poți creea reduceri, oferte speciale și carduri de fidelizare clienții tăi, generând mai multe vânzări și mai mult profit. Mai mult decât atât, un astfel de sistem este capabil să emită rapoarte contabile și să le transfere automat în programele contabile precum SAGA, WinMentor, Ciel, Softerom, etc.

Acestea sunt doar câteva beneficii ale unui soft personalizat pentru gestiunea magazinului tău, dar cu siguranță vei descoperi mult mai multe dacă vei achiziționa și implementa un astfel de program.