Selenis va comunica online un eveniment organizat de CIEL Romania

BUCURESTI - 21 iulie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Selenis va realiza strategia si comunicarea online pentru un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care CIEL Romania il va lansa la sfarsitul lunii iulie.

Selenis va comunica online un eveniment organizat de CIEL Romania

Echipa Selenis are o experienta de 5 ani in promovarea pe internet a unor evenimente ca Olimpiadele Comunicarii (2002 – 2006), Gala Societatii Civile (2004 si 2005), Internetics (2004 si 2005) sau Adprint European Festival (2004).

Selenis isi propune sa foloseasca si in campania pentru evenimentul organizat de CIEL strategii online care i-au adus succes in trecut. Printre acestea se numara implicarea publicului in interactiunea cu site-ul, punerea in valoare a oamenilor care sustin proiectul, comunicarea prin email cu participantii, oferirea de amintiri de la evenimente, o sectiune cu informatii speciale pentru jurnalisti etc. Cu ajutorul unor teste de personalitate online, participantii la evenimentul CIEL vor putea descoperi daca au talentele si abilitatile necesare unui antreprenor de succes. Tot pe site ei vor putea participa la mai multe concursuri cu premii.

Pentru a-i aduce pe vizitatori pe site-ul evenimentului, agentia va utiliza atat tactici de advertising cat si de relatii publice online. Mediile folosite vor fi site-uri de stiri, portaluri de resurse pentru antreprenori, newsletter-e pe email si comunitati online de specialitate.

„Am fost impresionati de rezultatele pe care le-a obtinut pana acum Selenis pentru evenimentele de care s-a ocupat”, spune reprezentantul clientului - Dan Damian, Director General CIEL Romania. „Ele ne-au convins sa incredintam agentiei gestionarea promovarii online a celui mai important program de implicare sociala pe care il vom derula in perioada urmatoare”.

Despre promovarea unui eveniment, Dragos Dehelean, Director General Selenis, crede ca marea problema este ca „publicul poate intelege cu adevarat un eveniment doar intr-o perioada scurta de timp – aceea in care are loc. In schimb, tu ca organizator trebuie sa ii formezi o perceptie, prin comunicare, pe parcursul mai multor luni, atat inainte cat si dupa. Pentru asta este necesara o prezenta online gestionata cu multa atentie.”

Pentru Selenis este o preocupare continua sa ii ajute pe oamenii de comunicare sa isi promoveze evenimentele cu ajutorul internetului. Acestia pot gasi mai multe articole si ghiduri practice despre acest subiect, pe site-ul agentiei, la adresa: http://www.selenis.ro/resurse.

Despre Selenis
Selenis este o agentie consultanta in comunicare online, infiintata la finalul anului 2005 de membrii echipei de conducere a Asociatiei de Comunicare Ethos. In prezent, agentia lucreaza pentru clienti ca JTI Romania, Carpatcement Holding, BRD – Groupe Societe Generale, Tuborg Romania, UPC Romania, CIEL Romania.

Despre CIEL Romania
CIEL Romania dezvolta si ofera clientilor sai o gama completa de aplicatii software de contabilitate, gestiune comerciala, salarii si imobilizari, inca din 1991. Pe plan national, compania este reprezentata printr-o puternica retea de distribuitori in intreaga tara.

Prin cei 20 000 de clienti si mai mult de 35 000 de licente vandute pana in prezent, CIEL Romania a castigat o experienta unica pe care o pune la dispozitia clientilor sai.

Despre Selenis

.
Marius Balaci
Director de PR Selenis

Telefon: (021) 312 06 68
Mobil: 0721 247 568
Email: marius.balaci@selenis.ro
Marius.balaci@selenis.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/selenis/selenis-va-comunica-online-un-eveniment-organizat-de-ciel-romania