Juicy Fruit Squish. Premiera: primul Hi5 Wrigley, primul produs lansat
BUCURESTI - 15 august 2008
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Wrigley te împrieteneşte în această vară cu noul Juicy Fruit Squish, gumă de mestecat cu lichid în interior şi cu un mix unic de fructe, dedicată celor care îndrăznesc să sfideze tiparele şi să încerce senzaţii noi.

Noul tip de gumă de mestecat reprezintă una dintre cele mai mari inovaţii de pe piaţa de profil, Juicy Fruit Squish - elementul diferenţiator al noului produs este dat de prezenţa lichidului din interior, mix-ul de fructe punându-şi amprenta în crearea unui produs unic, cu o aromă intensă şi persistentă de căpşuni &piersici sau portocale&mango.
Juicy Fruit Squish se lansează în Romania abordând un nou tip de comunicare, care targetează în mod direct adolescenţii. Este vorba despre tinerii deschişi la nou, care îşi exprimă personalitatea prin hainele pe care le poartă, prin brandurile pe care le consumă şi prin modul în care aleg să îşi petreacă timpul. Juicy Fruit Squish este mai mult decat un brand, este parte din viaţa adolescenţilor, fiind un membru activ care îi însoţeşte pe aceştia nu numai atunci când merg într-un bar, când se dau cu rolele ori când concep un graffiti, ci este prezent acum şi în comunitatile online precum hi5 şi myspace, spaţii virtuale în care adolescenţii îşi petrec din ce în ce mai mult timp.
„Pentru lansarea Juicy Fruit Squish am apelat la o metodă inedita de cercetare de piata - etnografie, prin intermediul căreia, timp de 4 săptămâni, am vrut să fim prezenţi acolo unde sunt consumatorii, să fim parte din viaţa lor, sa fim „ei”. Am ales 2 adolescenti si impreuna cu colegul meu Marian am fost la cumparaturi, scopul final fiind ca noi doi sa fim imbracati ca adolescentii pe care ii aveam in target si sa devenim „ei”. Nu este un studiu usor dar iti aduce satisfactii mult mai mari, consumatorii intotdeauna nu au fost pentru noi o descriere intru-un ppt dar acum am fost mai aproape de ei ca niciodata. Ne-am distrat mult, dar am si invatat foarte multe de le ei despre ei. La finalul studiului am inteles ca trebuie sa mergem mai departe si i-am angajat pe 2 dintre adolescenti : Iulia Badita (17) si Andrei Paraschiv (18). Acum fac parte din echipa JFS si i-au parte la toate deciziile pe care le vom lua in dezvoltarea comunicarii JFS. Juicy Fruit este un brand inovativ, şi întotdeauna vom apela la soluţii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune produse şi alternative.”, spune Carmen Baltag, Marketing Manager Balkan East Wrigley.
Noua gamă se adresează celor care au curajul să se exprime şi să fie diferiţi. Lor le aduce inovaţie, culoare şi un gust nou. Juicy Fruit Squish este în căutare de potenţiali „mestecători” şi prieteni pe Hi5 şi myspace. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe http://juicyfruitsquish.hi5.ro sau pe http://www.myspace.com/juicyfruitsquish şi să îl adaugi pe Juicy Fruit Squish în lista de prieteni.
“Campania Juicy Fruit are o abordare nouă pentru mediul online. Strategia de lansare a fost de a nu lansa un site de brand, deoarece aceşti adolescenţi au deja site-urile lor preferate, ci de a merge acolo unde sunt ei şi de a ne face prieteni în rândul lor. Mai mult decit atit noii nostri colegi: Iulia si Andrei, sunt cei care administreaza exclusiv Hi5 si myspace JFS. Va invit sa fiti prietenii Juicy Fruit Squish vizitind cele 2 site-uri”, afirmă Marian Chiracheş, Brand Manager Balkan East Wrigley.
Campania se desfăşoară la nivel naţional şi va include atât medii tradiţionale, cât şi medii neconvenţionale. Din partea Wrigley, proiectul a fost coordonat de Camen Baltag - Marketing Manager Balkan East Wrigley şi Marian Chiracheş, Brand Manager Balkan East Wrigley. Echipa Graffiti BBDO este formată din Ştefan Chiriţescu, Head of Planning, Dan Stănescu, Copy Writer, Cosmin Simionescu, Art Director şi Raluca Simion, Account Director. Din partea Senior Interactive Monica Mircea – Account manager; Ana Gheorghe – account executive; Razvan Albu – Project manager; Florin Secanu – Strategy Planner; Mihaela Goia – Research Analyst; Daniel Pisica – Creatie.