Revista CARIERE sarbatoreste editia cu numarul 100
BUCURESTI - 21 mai 2007
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Fisiere atasate:
26388-coperta-100.jpgLansata in urma cu mai bine de patru ani, CARIERE ramane in continuare singura revista specializata in probleme de cultura manageriala de pe piata media.
De-a lungul anilor, revista a trecut prin cateva transformari structurale si de imagine, ajungand la forma actuala in luna octombrie a anului trecut. Procesul de rebranding a dus la concentrarea intregii filosofii a publicatiei intr-un nou slogan: Cariere - Pentru oameni mari. Stilului de abordare a subiectelor, mai incisiv, mai nonconformist, i s-a asociat un layout simplu si modern.
De fapt, ceea ce o diferentiaza pe piata este echilibrul intre seriozitatea problematicii si accesibilitatea textului, intre caracterul universal al ideilor puse in pagina si particularitatea lor. Deloc intamplator, editia cu numarul 100 l-a avut ca personaj principal pe arhitectul Serban Sturdza, un conservator modern al culturii romanesti.
Pozitionata in spatiul publicatiilor de business, revista Cariere ii aduce la masa discutiilor pe manageri, pe consultanti, pe traineri si pe toti oamenii obisnuiti. Cu succesul.