Richard Scase sustine lupta pentru avantajul competitiv in primul Forum Business Debate din Bucuresti

BUCURESTI - 9 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

“It’s not about winning battles and territories, it’s about winning hearts and minds”- Eric Kish

Richard Scase sustine lupta pentru avantajul competitiv in primul Forum Business Debate din Bucuresti

Competitive Advantage si Business Debate, sunt doua concepte actuale care sintetizeaza, in acest moment, valorile mediului corporate contemporan.

Cat de scazute sunt costurile in comparatie cu concurenta? Ce calitate livram pe piata? Cat de repede executam comenzile si cum respectam termenele? Cat de adaptabili suntem la modificarile impuse de cererea variabila? Sunt doar cateva intrebari ale caror raspunsuri se sintetizeaza intr-un indicator unic de performanta al companiilor: Competitive Advantage -“avantajul competitiv”, indicatorul cheie al viabilitatii si sanselor de progres ale unei companii. El poate deveni „avantaj competitiv sustenabil” atunci cand - si daca! - profitabilitatea peste medie se mentine timp de mai multi ani.

Un obiectiv cu atat mai greu de atins cu cat economia se afla la ora globalizarii, iar competitia vine din toate directiile si impune decizii rapide, inspirate, viziune strategica si creativitate organizationala.
De la nivelul micro, al companiilor, la cel macro, al economiei nationale, raspunsurile dau tabloul sanselor de succes ale Romaniei in secolul XXI.

Subiectul, atat de complex, permite infinite interpretari, si poate fi analizat cel mai bine intr-o confruntare deschisa, argumentata, de idei si de personalitati, intr-un Business Debate. Ca promotor al ambelor concepte, TheInvestor il aduce pe 17 aprilie, la Bucuresti, pe Richard Scase, unul dintre cei mai buni strategi de business ai secolului 21, castigatorul premiului European Business Speaker of the Year in 2005 si unul dintre Top 10 Cei mai Influenti Oameni din Marea Britanie in managementul resurselor umane.

Veniti sa impartasiti viziunea si experienta dumneavoastra cu specialisti in resurse umane, marketing si comunicare, economisti si antreprenori, generand astfel un nou trend in mediul de afaceri romanesc, acela al oamenilor care au curajul de a schimba pareri.