Sase CEO si trei consultanti intr-o confruntare pe teme de cultura organizationala!
BUCURESTI - 23 martie 2007
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Fisiere atasate:
24227-comunicat-de-presa.doc 24227-leadership-antreprenoriat-schimbare-prezentare.pdf28 martie, Crowne Plaza - Bucuresti, Revista CARIERE impreuna cu Human Synergistics organizeaza a doua editie a evenimentului Cultura Organizationala.
Sase practicieni de top si trei consultanti cu o bogata expertiza se confrunta intr-un schimb interactiv de idei si experiente pe trei dintre cele mai sensibile si actuale probleme de cultura organizationala: Leadership. Antreprenoriat. Schimbare.
Motivatie: Intr-o piata concurentiala in continua schimbare, companiile pot face diferenta prin modul in care identifica, dezvolta si incurajeza in propria organizatie liderii si spiritul antreprenorial. Raspunsuri la intrebarile: cum conduci o organizatie catre o cultura antreprenoriala si de ce sa faci acest lucru, plus multe alte experiente traite vor impartasite alaturi de participantii la eveniment.
Subiectele puse in discutie si combatantii sunt:
Leadership.
Motto: “ Vremea liderului proviential se apropie de zenit”
• Adrian Baicusi, Director General - Siemens
• Cristina Simion, Director General – Edipresse
Consultant:
• John Samihaian, Managing Partner – Atlas Consel Training Services
Antreprenoriat.
Motto: “Adaptabilitatea este astazi nu doar o posibila definitie a inteligentei, ci chiar cheia managementului”
• Ilona Ciausoiu, CEO – Philips
• Marius Persinaru, General Manager – Xerox Romania si Republica Moldova
Consultant:
• Costea Dumitrescu – Partener Executiv – Ascendis
Schimbare.
Motto: “Nu e nevoie sa aiba loc un proces de achizitie, fuziune sau de restructurare. Schimbarea este vesnica.”
• Radu Enache, Country Manager – HP Romania
• Mihai Ghyka, General Manager – Interbrew Romania
Consultant:
• Codrut Pascu, Managing Director – Roland Berger Romania
Concluzii pe marginea celor trei teme precum si tendinte ale mediului organizational romanesc vor fi expuse de Adrian Stanciu – Partener Ascendis si Consultant acreditat Human Synergistics.
CUI SE ADRESEAZA EVENIMENTUL:
Presedinti de companii
Directori Executivi
Directori de Resurse Umane
Directori de divizii si echipe
MOTIVE PENTRU CARE SA PARTICIPI:
Doresti ca creezi un spirit de echipa si initiativa in organizatia ta;
Vrei sa aflii cum se creaza si conduc organizatiile antreprenoriale;
Te intrebi cum fac altii si ce obtin;
Vrei sa stii ce rezultate poti obtine in urma unei schimbari strategice;
Esti curios sa vezi daca si altii se confrunta cu probleme asemantoare tie.