Senior Interactive a dezvoltat pentru Henkel Romania site-ul www.perwoll.ro

BUCURESTI - 19 decembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Senior Interactive a dezvoltat pentru Henkel Romania site-ul dedicat brandului Perwoll, www.perwoll.ro. Site-ul prezinta gama de detergent Perwoll, oferind sfaturi si informatii despre ingrijirea hainelor, informatii inedite despre simbolurile de pe etichetele hainelor precum si insemnatatea acestora. Perwoll.ro raspunde afinitatii ridicate a publicului-tinta pentru detergentul Perwoll cu intenetul si se adreseaza femeilor moderne, dispuse sa accepte ca detergentul lichid protejeaza eficient calitatea tesaturilor. Perwoll.ro a fost dezvoltat in colaborare cu agentia TBWA/Merlin, care a furnizat copywriting-ul textelor din site.

Senior Interactive a dezvoltat pentru Henkel Romania site-ul www.perwoll.ro

Gama de produse este prezentata in sectiuni dedicate pe site: Perwoll Balsam Magic – recomandat in cazul hainelor din lana si/sau matase, Perwoll Color Magic – pentru tesaturi colorate si Perwoll Black Magic – special pentru culori inchise. Pentru ca alegerea produsului potrivit sa se poata face cat mai usor, sunt prezentate sub forma de FAQs si cateva sfaturi practice legate de cele mai des intalnite tesaturi si ingrijirea acestora. O sectiune inedita este “ABC-ul etichetelor”, dedicata explicarii etichetelor hainelor, pentru ca interpretarea lor sa poata deveni accesibila consumatorilor.

„Lumea este mai mult decat familiarizata cu publicitatea la detergenti pe media clasice. De aceea am acceptat ca pe o provocare decizia Henkel de a promova un detergent lichid si prin intermediul
Internet-ului. Perwoll.ro este un site care vorbeste publicului tinta al produsului acolo unde acesta petrece o mare parte a zilei- pe internet- si se exprima intr-o maniera apropiata gusturilor acestui public. Combinatia online de design si continut vin sa completeze peisajul comunicarii Perwoll cu noi modalitati de exprimare si cu un suport interactiv pentru campanii viitoare online”, a declarat Florin Secanu, Managing Director la Senior Interactive.

Despre HENKEL Romania
Henkel România, filiala a Henkel CEE Viena, activează pe piaţa detergenţilor, a produselor cosmetice, a adezivilor şi tehnologiilor din România încă din 1994, principalele sale mărci – detergenţi (Persil, Pur, Rex, Silan, Perwoll, Clin, Bref), cosmetice (Fa, Palette, Taft, Schauma, Gliss, Bac, Vademecum), adezivi comerciali şi industriali (Ceresit, Thomsit, Moment, Pritt, Loctite, Teroson) şi tehnologii deţinând cote importante de piaţa în segmentele vizate.

Despre Senior Interactive
Senior Interactive este o agentie full-service de comunicare online. Ritmul constant de crestere, cifra de afaceri si amploarea proiectelor desfasurate, recomanda Senior Interactive ca unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de consultanta, design si dezvoltare de campanii de marketing si comunicare online. Senior Interactive este o companie membra a Senior Group (www.seniorgroup.ro). Principalele servicii oferite sunt: consultanta si strategia de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development, integrare cu campanii si promotii offline, search engine optimisation, dezvoltarea de advergames si online media planning.

Printre cei ce au ales sa foloseasca serviciile Senior Interactive se numara: Automobile Bavaria – MAN, Dom Automobile, Gazeta Sporturilor (Convergent Media), Heineken Romania (Heineken, Golden Brau, Goesser), HR Consultanta - RTC Group, Integrine, Koh-I-Noor Romania, Ferrero (Kinder Bueno), Leadership Development Solutions, Opel DiBas, Philip Morris (Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims, Chesterfield, Assos, Next, Red & White), Renault Romania, Romconstruct, Solvay Pharmaceuticals, StanleyBet Romania, Unilever SCE (Sunsilk, Axe), Vitan Towers

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/senior-interactive-a-dezvoltat-pentru-henkel-romania-site-ul-www-perwoll-ro