Senior Interactive a lansat campania 5 Sessions si noul site 5Gum.ro

BUCURESTI - 13 iulie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Sanatate

Bucuresti, 13 iulie 2011 - Senior Interactive a lansat 5Sessions - o noua campanie de comunicare online pentru 5Gum si un nou site al brandului in Romania. La doua saptamani de la lansarea proiectului, peste 25000 de fani noi s-au alaturat brandului pe Facebook. 5Gum a inceput experienta 5Sessions cu Turbulence Session, pe 17 iunie la The Ark. Urmeaza 4 luni de release-uri exclusive 5Gum de la unii dintre cei mai cool artisti electro ai momentului, pe vizualuri realizate de KOTKI Visuals.

Senior Interactive a lansat campania 5 Sessions si noul site 5Gum.ro

In cautarea  experientei multisenzoriale unice.

Personalitatea 5Gum – Stimuli pentru simturi – este o poveste despre calatorii multisenzoriale, ce iti ofera aventuri in teritorii neexplorate inca.  Sub sloganul: “See more. Hear more. Taste more” sunt aduse  impreuna efecte vizuale electrizante, sound incendiar si gust racoritor, intr-o tornada ce stimuleaza simturile.

5 Sessions – experiente multisenzoriale, VJ-ing, video mapping, new sounds

5 Sessions  pune la lucru forta impactului digital al imaginii, in viziunea unora dintre cele mai cunoscute artiste vizuale din aceasta arie de exprimare artistica – KOTKI Visuals – Mihaela  Kavdanska si Dilmana Yordanova. Alaturi de ele vin unele dintre cele mai electrizante nume ale momentului din zona muzicala: Silent Strike, Discoballs, Minus, Gojira si Montgomery Clunk.

Evenimentul de lansare 5 Sessions – The Turbulence Session

Proiectul 5 Sessions s-a lansat vineri, 17 iunie, printr-un eveniment – performance unic, Turbulence Session, in care Vizualul si Sunetul s-au contopit intr-o experienta mai presus de muzica si imagine. Aroma noului  5 Turbulence a inspirat proiectiile 3D facute de KOTKI si beat-ul celor de la Silent Strike, Discoballs, Minus, Gojira si Montgomery Clunk, care au pregatit  piese noi, compuse si mixate special pentru 5Gum.

Evenimentul a fost accesibil fanilor Five exclusiv prin intermediul Facebook – invitatiile fiind disponibile prin intermediul unei aplicatii dedicate. Pentru cei ce nu au putut ajunge la eveniment, acesta a fost disponibil prin intermediul unui canal de video streaming live in site-ul 5gum.ro. Alaturi de Senior in organizarea evenimentului au contribuit la succesul evenimentului o echipa extinsa de agentii de comunicare ale brandului,  formata din reprezentanti ai Wrigley Romania, Graffiti BBDO, Prospero, Bazar Production, OMD  si staff-urile tehnice ale artistilor invitati.

5 Sessions – The Project

Proiectul 5 Sessions continua dupa evenimentul de lansare, artistii din proiect  vor crea pentru fanii 5Gum si publicul romanesc piese, care se vor intalni cu vizualurile KOTKI pentru a interpreta in variante infinite experienta inceputa cu Turbulence. In fiecare luna, cei 5 artisti vor lansa exclusiv prin intermediul www.5gum.ro  si pe profilul de Facebook al brandului - http://www.facebook.com/5-Stimuli-pentru-simturi piese inspirate de aromele si vizualurile 5Gum si combinate cu experiente video create de KOTKI visuals.

Din partea Senior Interactive, echipa care a participat la proiect este formata din: Vasi Alboiu (Creative Director), Eleodor Ghenoiu (Senior Strategic Planner), Catalin Ghinescu (Art Director), Alina Ciocarlie (Art Director), Cristiana Zodila (Copywriter), Marius Matei (Copywriter), Andrei Orcula  (art director) Daniel Oprea (3D Artist), Dana Cucos (Senior Account Manager),  Anda Andrei (Account Manager)

Din partea Wrigley Romania: Alexandra Stamate, Brand Manager Balkan East, Geanina Babiceanu, Marketing Director Balkan East si Delia Peteu, Customer Marketing Director Balkan East.

Despre 5Gum

Brandul 5Gum a fost lansat in Romania in 2009, fiind un produs premium care se adresează tinerilor ce vor să experimenteze şi să exploreze tot ceea ce este inedit. Celelalte trei variante ale gumei de mestecat 5 sunt Cobalt, cu aromă de mentă răcoritoare, Electro, cu aromă de mentă electrizantă, şi Pulse, cu aromă de fructe tropicale.

Despre Wrigley România

Compania Wrigley România este lider pe piaţa de dulciuri (segment care nu conţine ciocolată şi biscuiţi), având o gamă variată de produse din segmentul de gumă de mestecat, bomboane mentolate, bomboane gumate şi dropsuri. Din portofoliul Wrigley mai fac parte brandurile Orbit®, Winterfresh®, Airwaves®, Juicy Fruit®, Hubba Bubba®, Solano® şi Skittles®.