Senior Interactive a lansat noul site Napolact

BUCURESTI - 24 octombrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Internet

Senior Interactive a lansat noul site al marcii Napolact si gestioneaza pagina de Facebook a acestuia. Site-ul este realizat ca o panorama 360° a locurilor si oamenilor din sufletul marcii, cu accent pe branzeturile de la Taga, delicatesele traditionale romanesti realizate ca odinioara in conditiile speciale din pestera naturala de la Taga. De asemenea, profilul de Facebook nou lansat este un loc de intalnire si interactiune pentru toti cei care consuma cu placere produsele Napolact.

Senior Interactive

Senior Interactive

Prima etapa in comunicarea online a marcii porneste de la valorile Napolact, inradacinate in traditie, prezentand lucrurile ramase “ca odinioara” cu mestesuguri digitale din zilele noastre. Prin noua platforma online utilizatorii pot afla mai multe lucruri despre delicatesele Napolact, disponibile prin motoarele de cautare: branza de Nasal, Alpina, Alpina Afumata, Tarnava sau Montana. Astfel, cei care vor accesa noul site ii pot cunoaste pe cei 8 mesteri care traiesc la Taga si care pregatesc delicatesele prin metode traditionale in pestera din sat. In plus, pot afla modalitati felurite de a savura produsele Napolact. 

“Am fost la Taga sa cunoastem oamenii, locurile si cum se fac branzeturile despre care urma sa vorbim. Ne-a placut sa fim acolo, sa facem totul autentic, din mijlocul lucrurilor. Cred ca e important ca, din cand in cand, sa ne uitam inapoi la traditii si sa le multumim oamenilor care reusesc sa le tina in viata”, spune Vasile Alboiu, Creative Director Senior Interactive. 

“Ni s-a parut foarte important ca intreaga comunicare sa vorbeasca despre ceea ce avem noi mai de pret ca marca: retetele autentice care conduc spre un alt beneficiu: gustul ca odinioara. Cred ca am reusit sa realizam acest lucru cu succes si prin noul site. Panorama este cat se poate de autentica, reprezentata de o fotografie facuta chiar in Taga, la fel ca toate celelalte fotografii care apar pe site. Comunicam acest lucru, marcand importanta valorii pe care o investim în produsele noastre si cel mai important, pe care timpul nu o poate dilua“, spune Marian Chiraches, Group Brand Manager Napolact.

Platforma de comunicare online completeaza si sustine comunicarea TV si prezinta conditiile unice din pestera de la Taga prin care Branzeturile Napolact sunt transformate in delicatese, dar si pe cei 8 mesteri branzari si povestile lor.

Echipa Senior Interactive este alcatuita din:  Vasile Alboiu - Creative Director,  Eleodor Ghenoiu – Strategy Planner, Alina Ciocarlie -  Art Director, Andrei Orcula  - Art Director, Miruna Dumitrescu – Copywriter, Dorelian Bellu  - Social Media Activist, Dana Cucos – Sr. Account Manager, Veronica Ciacoveanu – Account Manager, Luiza Binga – Media Specialist, Adrian Chirila – Sr. Project Manager, Nicusor Valentin Vasilescu – Action Script Developer, Stefan Zibilianu – PHP Developer.

Din partea Napolact, proiectele sunt coordonate de: Marian Chiraches – Group Brand Manager Napolact, Ionel Peres – Senior Brand Manager Napolact Cheese si Mircea Badiu - Assistant Brand Manager Napolact Sour Cream & Butter.