Sincron HR dezvolta retea de parteneri la nivel national si regional

BUCURESTI - 23 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Sincron HR, lider de piata in Romania in domeniul aplicatiilor informatice dedicate managementului proceselor de recrutare, a demarat un program de dezvoltare a unei retele nationale si regionale de parteneri/distribuitori. Nevoia de extindere pe noi piete a fost resimtita ca urmare a cererii crescande venite dinspre marile orase al tarii. Pentru 2008 Sincron HR si-a propus sa isi construiasca o retea parteneri de afaceri in cele mai importante centre de afaceri ale tarii, precum si sa continue politica de dezvoltare de parteneriate strategice in Europa.

Sincron HR dezvolta retea de parteneri la nivel national si regional

PROGRAMUL DE PARTENERIAT IN ROMANIA
Programul de parteneriat presupune identificarea de companii locale care sa doreasca sa dezvolte o noua linie de business prin distribuirea in zonele alocate a aplicatiei Sincron – software de recrutare. Profilul companiilor partenere, corespunde fie companiilor care activeaza in domeniul resurselor umane si au cunostinte legate de oferirea de servicii integrate de HR, fie companii care au capabilitati pe domeniul vanzarii de software si servicii. Lansarea programului de parteneriat s-a facut prin intermediul evenimentelor de tip B2B, care au avut loc in orase precum Cluj Napoca, Oradea, Baia Mare, Miercurea Ciuc in perioada septembrie-decembrie 2007, evenimente adresate comunitatilor de afaceri locale.

Sincron – software de recrutare ofera modalitati de licentire inovatoare, care il fac usor accesibil companiilor mici si mijloci. In cadrul programului de parteneriat, Sincron HR isi asuma rezolvarea tuturor problemelor tehnice: realizeaza implementarile (licente), asigura service si mentenanta, asigura suport, asigura training pentru Partener, asigura loc de stocare pe server pentru licentele de tip abonament vandute de Partener. Sincron garanteaza functionarea neintrerupta a solutiei, 24h/24, 7 zile/7 si o disponibilitate minima a solutiei de 99.5%; in timp ce partenerului ii revin obligatii legate numai de: vanzarea in zona alocata, asigurarea de training catre utilizatorii finali si urmarirea bunei desfasurari a contractelor.

Demarata in septembrie 2007, reteaua de parteneri Sincron a cunoscut o dezvoltare accelerate: pentru zona de vest a tarii, Sincron a semnat contract de distributie cu Aletheia Timisoara, pentru judetele: Timis, Arad, Hunedoara, Cluj, Alba, Caras Severin si Satu Mare. Pentru regiunea Sibiu, Sincron este distribuit de compania Thinking Machine, M3V pentru zona Cluj Napoca, iar pentru Ilfov compania Cofinec Kner. Pentru zonele, Brasov, Maramures si Oradea Sincron HR este in discutii avansate, pentru semnarea de noi contracte de distributie in perioada imediat urmatoare.

Pentru anul 2008, Sincron va continua sa desfasoare programul de parteneriat, participand activ intr-un mare numar de evenimente B2B, pentru cautarea de parteneri pe zona Moldova si Dobrogea, in orasele: Bacau, Iasi, Suceava, Buzau, Galati si Constanta. Reteaua de parteneri va fi intens sustinuta la nivel local si national printr-o activitate intensa de marketing si promovare. Impreuna cu partenerii sai, Sincron HR va fi prezent in 2008 la evenimente de afaceri in orasele: Alba Iulia, Sibiu, Ploiesti, Deva, Drobeta Turnu Severin, Brasov, Ramnicu Valcea, Oradea, Cluj, Satu Mare, Arad, Timisoara, Craiova si Pitesti.

„Programul de parteneriat pe care il dezvoltam este un raspuns la cererea venita din piata. Am incercat sa facem oferta Sincron accesibila imediat, in orice zona a tarii. Extinderea la nivel national a retelei de dealeri si parteneri face parte din strategia de dezvoltare si consolidare a pozitiei Sincron HR, de lider pe piata de aplicatii informatice pentru managementul recrutarii” a declarat Mihai Tataru, Managing Director la Sincron HR.

PARTENERIATE INTERNATIONALE
In 2008, Sincron va continua initierea de parteneriate strategice in tari precum Franta, Germania, Austria, Ungaria, Bulgaria si Cehia, viziunea Sincron fiind aceea de a castiga statutul de lider regional pe piata de consultanta si dezvoltare de solutii software specializate in domeniul resurselor umane.

Despre Sincron – software de recrutare
Sincron - software de recrutare, este una dintre cele mai avansate solutii de management al procesului de recrutare, disponibile pe piata romaneasca. Sincron – software de recrutare este un produs dezvoltat de compania Sincron HR, membra a Senior Group (www.seniorgroup.ro)

Sincron raspunde nevoilor specifice proceselor de recrutare, oferind solutii atat companiilor, cat si agentiilor specializate de recrutare. In cazul companiilor, Sincron ofera posibilitati extinse de gestionare a CV-urilor colectate inhouse, dar si integrarea activitatii agentiilor de recrutare cu care compania colaboreaza. Aplicatia integreaza toti furnizorii de servicii de recrutare folosite de companie, uniform, in baze de date separate, pe nivele de acces si de securitate, asigurand un control unitar si o viziune de ansamblu asupra intregului proces de recrutare.

In cazul agentiilor de recrutare, Sincron raspunde necesitatilor de prelucrare a unui volum mare de candidati, rezultati din gestionarea simultana a unui numar mare de proiecte pentru clienti diversi. De asemenea, Sincron ofera instrumente de organizare eficienta a activitatii interne si a aspectelor administrative ale procesului de recrutare, prin posibilitatea programarii de intalniri si interviuri intr-un calendar comun. Datorita flexibilitatii extinse a aplicatiei, Sincron da posibilitatea prezentarii de short list-uri cu candidatii selectati pentru a fi prezentati clientului, precum si facilitati de raportare in formate diverse. Comunicarea cu candidatii din baza de date se face prin intermediul e-mailului si SMS-urilor, crescand astfel radical viteza de reactie in finalizarea unui proces de recrutare.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/sincron-hr-dezvolta-retea-de-parteneri-la-nivel-national-si-regional