SincronHR lanseaza HELPER – o aplicatie unica destinata managementului programelor de training

BUCURESTI - 13 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Incepand cu 10 noiembrie, SincronHR ofera o mana de ajutor managerilor de resurse umane, training managerilor sau trainerilor, prin lansarea HELPER, o aplicatie destinata managementului programelor de training.

SincronHR lanseaza HELPER – o aplicatie unica destinata managementului programelor de training

HELPER este instrumentul care ii ajuta pe managerii de resurse umane, training manageri si traineri sa organizeze, sa controleze si mai ales sa evalueze programele de training pe care intentioneaza sa le ofere, fiind disponibil in doua variante: on demand (pe baza unui abonament lunar la servicii online) sau prin achizitionarea unei licente. Cei interesati sunt invitati sa testeze aplicatia pe www.helper.ro, site ce ofera si o analiza detaliata a posibilitatilor de achizitie.

Sunt mai multe motivele pentru care HELPER ofera utilizatorilor o serie de avantaje care le usureaza munca:
• posibilitatea de a cuantifica rezultatele activitatii de training
• generarea rapida si analizarea rapoartelor pe activitatile de training cu ajutorul indicatorilor specifici
• viziune pe o perioada mare de timp asupra investitiilor in training
• baza de date centralizata prin care toti utilizatorii vad aceleasi informatii
• reducerea timpului si a costurilor privind managementul procesului de training
• imagine de ansamblu asupra necesarului de training si istoricul participarii la cursuri

HELPER este, de asemenea, de un real folos atat Directorului General, care va putea detine de acum o viziune de ansamblu asupra investitiilor si programelor de training necesare, cat si angajatilor, care vor avea acces la un proces transparent de management al trainingului, ceea ce va duce la motivare si retentie.

HELPER urmareste in acelasi timp rezolvarea mai multor probleme de care se lovesc in permanenta managerii de resurse umane:
• gestionarea unui volum mare de informatii
• administrarea deficitara a evaluarii a programelor de training
• pierderea informatiilor in cursul procesului de organizare din lipsa unei baze de date unitare

„Am dezvoltat aceasta aplicatie in urma feedback-ului primit de-a lungul timpului de la clientii nostri si bazandu-ne pe experienta anterioara acumulata in proiectarea aplicatiei SincronHR. HELPER, asa cum ii spune si numele, isi propune sa dea o mana de ajutor managerilor de resurse umane, completand, impreuna cu Sincron – software de recrutare, aria de interes a specialistilor in domeniu” a declarat Mihai Tataru, Managing Director, SincronHR.

Oficialii companiei estimeaza ca, pana la sfarsitul anului 2009, noua aplicatie va beneficia de o cifra de afaceri de 100.000 euro si circa 25-30 de clienti.

Imaginea Helper a fost creata de agentia Propaganda, pe baza specificatiilor si studiilor efectuate de Echipa SincronHR. Grafica vine sa completeze in mod sugestiv denumirea aplicatiei, pentru ca impreuna sa dea nastere unui concept unitar: HELPER – creata pentru a oferi o mana de ajutor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/sincronhr-lanseaza-helper-o-aplicatie-unica-destinata-managementului-programelor-de-training