Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG

BUCURESTI - 28 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Masa rotunda organizata de revista PIATA, 3 decembrie 2008, Hotel Crowne Plaza Bucuresti, Sala Valahia. Dupa opt ani de crestere sustinuta, economia romaneasca se pregateste sa infrunte o perioada mai putin fasta, determinata nu atat de dezechilibre interne, cat de contextul crizei financiare si economice globale.

Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG

Cresterea costului finantarilor si a preturilor utilitatilor, scumpirea importurilor si posibila reducere a consumului consecutiva scaderii veniturilor nete ale consumatorilor romani, precum si eventuale modificari ale comportamentului acestora constituie provocari noi pentru managementul companiilor din industria bunurilor de larg consum.

De la formularea si aplicarea unor strategii de crestere sustenabila pe o piata in dezvoltare accelerata, managerii din sectorul FMCG din Romania se vad pusi in situatia de a se repozitiona pe strategii de combatere eficienta a potentialelor efecte ale crizei internationale asupra comportamentului de consum al romanilor.

Mai mult, incertitudinile legate de amploarea efectelor asupra Romaniei ale crizei financiare si economice globale complica efortul de reformulare a strategiilor de piata pentru viitorul apropiat.
Masa rotunda organizata de revista PIATA, cu tema 'Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG', reuneste reprezentanti ai top-managementului unor companii din productia, importul, distributia si comertul cu bunuri de larg consum din Romania, reprezentanti ai companiilor specializate in studierea comportamentului consumatorilor, analisti economici, precum si reprezentanti ai institutiilor specializate in cercetarea si prognoza economica din Romania.

Evenimentul este creat ca un mediu favorabil schimbului de informatii si de opinii
referitoare la impactul crizei financiare si economice globale asupra consumatorilor romani si, asupra afacerilor companiilor din industria bunurilor de larg consum, in scopul identificarii unor strategii de lucru adecvate conditiilor de piata din 2009, pentru prevenirea / depasirea unei potentiale crize a consumului si combaterea celorlalte efecte adverse.

Discutiile din cadrul mesei rotunde sunt organizate pe urmatoarele doua sesiuni:
Sesiunea 1. Cum sa anticipam corect parametrii evolutiei economice din 2009 ? Previziuni pentru evolutia veniturilor reale ale consumatorilor, evolutia cererii de bunuri de larg consum, tendinte si prognoze privind comportamentul consumatorilor
Sesiunea 2. Cum se adapteaza caracteristicile produselor si serviciilor. Strategii de marketing. Cat efort de inovare, cat de diversificare si cat de promovare? Strategii de stimulare a vanzarilor. Se inteteste batalia preturilor?

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/strategii-de-piata-in-perioade-de-incertitudine-perspectiva-fmcg