Despre rezultatele marketingului online la Marketing360

BUCURESTI - 11 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Senior Software s-a numarat printre companiile invitate sa prezinte in cadrul evenimentului Marketing 360, in cadrul sectiunii: „Cum sa construiesti branduri puternice pe Internet”. Pentru a oferi o viziune completa si realista asupra constructiei strategiei si implementarii, prezentarea a fost sustinuta chiar impreuna cu un reprezentant al clientului si a avut ca tema studiul de caz „Solvay Pharma. Strategie Online. Reputatie. Succes”.

Despre rezultatele marketingului online la Marketing360

Senior Software a supus atentiei publicului prezent un parteneriat de succes ce dureaza de aproape 3 ani. Rezultatele acestei colaborari pozitioneaza Solvay Pharma ca cea mai importanta prezenta online din domeniul farmaceutic, pe baza unei strategii consecvente, pe termen lung, adaptata nevoilor specifice si constrangerilor etice ale comunicarii si marketing-ului din domeniul farmaceutic.

Strategia care a stat la baza campaniei de comunicare online Solvay Pharma a avut ca premise cresterea exploziva in ultimii ani a numarului de utilizatori ai Internetului in Romania (ce atinge in prezent peste 5 milioane de persoane), precum si costurile semnificativ reduse ale acestui media, comparativ cu media traditionale. De asemenea, s-a mizat, printr-un pionierat in domeniu, pe concurenta redusa pe internet la data inceperii campaniei, pentru a creste notorietatea companiei in randul unui public tinta specializat (medici specialisti) care avea afinitate mare pentru folosirea internetului.

Datorita rezultatelor obtinute in anul 2004, care au depasit previziunile initiale, odata cu 2005, peste 30% din bugetul de marketing al companiei a fost directionat catre comunicarea online, in vederea extinderii si dezvoltarii strategiei initiale agreate. Rezultatele directe au condus la atingerea majoritatii domeniilor de interes in comunicare pentru Solvay (cardiologie, neurologie-psihiatrie, gastroenterologie si imunologie). In prezent, Clubul Roman de Pancreas foloseste website-ul ca platforma de lucru pentru diverse activitati curente ale organizatiei. Peste 80% din membrii Societatii Romane de Cardiologie sunt membrii activi inregistrati pe www.cardioportal.ro, numarul total de medici specialisti ce folosesc site-ul depasind 1500.
Parteneriatele strategice cu asociatii si societati profesionale si lideri de opinie, bazate pe platforme de comunicare in medii interactive au avut ca rezultat crearea si fidelizarea de comunitati profesionale active. In cursul anului 2006 vor mai fi lansate inca 4 noi portaluri tematice pentru diverse specializari medicale, care vor completa portofoliul de instrumente de comunicare online al Solvay si vor acoperi 100% domeniile de interes ale companiei.

Pe baza infrastructurilor create, Solvay Pharma si Senior Software conlucreaza in prezent pentru dezvoltarea unui nou val de aplicatii, ce vor integra strategia de comunicare cu cercetarea de piata si marketingul si vor fi lansate in urmatoarea perioada.

Despre Marketing360

Evenimentul Marketing360° si-a propus sa ofere o privire asupra strategiilor care au generat sau pot genera rezultate semnificative si a oferit accesul la cele mai noi tendinte in marketing, comunicare, planificare, creativitate si strategie, impartasite de o serie de specialisti recunoscuti pe piata locala. Prima editie a evenimentului Marketing360 s-a bucurat de participarea a peste 400 de profesionisti din randul marketerilor, agentiilor de advertising si PR. Evenimentul, desfasurat la JW Marriott pe 9 mai si a abordat teme de actualitate din marketing, advertising, branding, strategie, research, online si PR, dezbatute de 35 de vorbitori invitati. Pentru detalii despre eveniment, puteti accesa www.marketing360.ro

Despre Senior Software

Despre Senior Software

Senior Software este o companie privata cu capital integral romanesc ce ofera servicii de consultanta si dezvoltare in domeniul managementului afacerilor si comunicarii online in mediile interactive.

Divizia Web Senior Software dezvolta si implementeaza strategii de marketing si comunicare online si aplicatii bazate pe internet. Avand o experienta larga si un portofoliu de clienti din cele mai diverse domenii, Senior Software sprijina companiile in construirea si sustinerea unor identitati web puternice si coerente.

In portofoliul de competente al diviziei Web a Senior Software se regasesc consultanta in construirea de strategii de comunicare online, dezvoltare web si online marketing. Divizia Web beneficiaza de un puternic suport tehnic, bazat pe noile tehnologii Microsoft (SharePoint si platforma .NET, SQL Server, XML Web Services) si dezvoltare de software in mediu open-source (php/mySql pe platforma Linux).

Printre cei ce au ales sa foloseasca serviciile diviziei Web Senior Software se numara: B.Braun Medical, Brainspotting, Brau Union Romania - Heineken, Centreville Bucharest, Koh-I-Noor Romania, Leadership Development Solutions, MediaRom - Wunder Baum, Opel diBas, RTC Holding, Sensident, Softwin, Solvay Pharmaceuticals, StanleyBet Romania, Stryker Corporation.
Divizia ERP a Senior Software este specializata in servicii de consultanta si dezvoltare software de tip Enterprise Resource Planning (ERP) pentru piata de import si distributie.

Pentru mai multe informatii va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro.

Persoana de contact:
Eleodor Ghenoiu
Communication Director

Senior Software
Str Frunzei 41, etaj 2
Iridex Building
Sector 2, Bucuresti
Tel: (021) 326 05 46
Fax: (021) 326 05 48

pr@seniorsoftware.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-software/despre-rezultatele-marketingului-online-la-marketing360