Arval lanseaza “The Journey Goes On”

BUCURESTI - 21 mai 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Auto

ARVAL LANSEAZA “THE JOURNEY GOES ON” (“CALATORIA CONTINUA”) CA RASPUNS LA ASTEPTARILE CLIENTILOR O DATA CU FINALIZAREA STARII DE URGENTA SI PROPUNE UN PACHET CUPRINZATOR DE SOLUTII CREATE PENTRU A RASPUNDE NEVOILOR SPECIFICE DE SUSTINERE A REPORNIRII ECONOMICE.

journey goes on

journey goes on

4 DIRECTII PRINCIPALE ALE PACHETULUI DE REPORNIRE ECONOMICA 

 

Masina ta. PE LOC! – inchiriere flexibila si imediata sub forma unui produs nou: Mid-Term Rental (MTR).

Leasing sustenabil – intampinam nevoile clientilor prin oferte variate de vehicule electrice si hibride. 

Adaptare operationala deplina – pentru a respecta atat regulile de distantare sociala cat si pentru a asigura interactiuni sigure pentru sanatatea utilizatorilor de vehicule Arval.

Optimizarea costurilor prin extinderile contractuale – identificarea celor mai bune solutii de optimizare a duratei contractuale pentru a obtine diminuarea ratelor viitoare. 

Arval, specialistul in leasing operational si unul din leaderii conceptului de mobilitate la nivel mondial, isi adapteaza in permanenta produsele si ofertele anticipand nevoile clientilor. Arval lanseaza astazi o oferta comprehensiva special creata pentru contextul dificil post-pandemie, pentru a fi alaturi de clientii care sunt afectati de consecintele economice generate de aceasta, dar mai important, de a-i ajuta sa isi reporneasca in mod eficient afacerea, cu solutii de mobilitate sigure, sustenabile si eficiente.

 Odata cu inceperea crizei Covid-19, Arval a luat toate masurile de sustinere a clientilor sai astfel incat sa fie afectati la minim de restrictiile impuse. Ulterior relaxarii restrictiilor,  se evidentiaza noi trenduri de mobilitate: largirea scopului muncii de acasa, folosirea mai intensa a serviciilor door to door, cresterea asteptarilor de dezinfectare si protectie, precum si nevoia de solutii alternative de mobilitate. Pentru a sprijini clientii sai, companii, - de la multinationale foarte mari, pana la IMM-uri si microintreprinderi - Arval lanseaza oferta “The Journey Goes On” (“Calatoria continua”).

 

 “Acum cateva luni Arval a adoptat  noul sau slogan “For the many journeys in life” (“Pentru multiplele calatorii ale vietii”). Astazi mai mult ca oricand, consideram ca misiunea noastra este sa ajutam clientii si angajatii lor sa treaca cu bine prin noua “calatorie” dificila in care tocmai am fost angrenati impreuna. Ei toti ne solicita  mai multa flexibilitate, la fel ca si mai multa siguranta. Dorim sa venim in intampinarea lor si “The Journey Goes On” (“Calatoria continua”) este exact raspunsul nostru.”, a comentat Alain van Groenendael, CEO-ul Grupului Arval.

 

 In situatia curenta, masina personala reprezinta cea mai sigura optiune de transport. Trebuie sa fie accesibila, cu un contract flexibil si disponibila imediat. Acestea sunt ingredientele produsului Mid-Term rental care, pe scurt ofera clientilor:

 -        O solutie full-service, flexibila, simpla si la un pret competitiv care raspunde nevoii de mobilitate pentru perioade intre 1 si 24 luni.

 -        Gama variata de vehicule din toate clasele auto,.

 -        Disponibilitate imediata – stocuri suficiente de vehicule dezinfectate, disponibile imediat pentru inchiriere chiar si pentru cateva luni, adaptate pentru angajatii care prefera o solutie mai sigura fata de mijloacele de transport in comun. .

 -        Durata flexibila – adaptarea duratei la nevoia clientului, chiar si in timpul contractului .

 -        Livrare si retur rapid – prin simplificarea proceselor si livrarea la sediul clientului

 Arval a fost intotdeauna alaturi de clientii sai. De la inceperea pandemiei, Arval a oferit ajutor clientilor aflati in dificultate, printre altele, revizuind conditiile contractuale, in special prin extensia duratei. Oferta “The Journey Goes On” (“Calatoria continua”) este construita exact in acelasi spirit, de a reduce costul mobilitatii astfel incat revenirea la normalitate sa fie mult mai usoara. 

Campania “The Journey Goes On”se va lansa in mod progresiv incepand cu 9 teritorii principale (Franta, Italia, Anglia, Spania, Germania, Olanda, Polonia, Belgia si Romania) urmand ca in perioada imediat urmatoare sa se extinda in toate tarile in care Arval activeaza.

Despre Arval:

Fondată în 1989 și detinută în totalitate de BNP Paribas, compania Arval este specializată în leasing operational full service pentru vehicule. Arval le oferă clientilor săi – corporatii mari internationale și IMM-uri – solutii personalizate ce optimizează mobilitatea pentru angajatii acestora și externalizează riscurile asociate cu administrarea unei flote. 

Consultantă specializată și servicii de calitate, ambele aflate la baza promisiunii Arval fată de clientii săi, sunt livrate în fiecare dintre cele 29 de tări în care activează compania, de către cei peste 7.100 angajati. 1.3 milioane vehicule închiriate în regim de leasing operational (Dec 2019) reprezintă flota Arval la nivel mondial.

Arval este unul dintre membrii fondatori ai Element-Arval Global Alliance, cea mai longevivă aliantă strategică în industria administrării flotelor, fiind și lider global cu 3 milioane de vehicule în 50 de tări. În cadrul BNP Paribas, Arval apartine de divizia de Retail Banking. 

Despre BNP Paribas:

BNP Paribas este una dintre băncile de top din Europa, având o retea internatională. Este prezentă în 71 de tări, cu mai mult de 199.000 de angajati, inclusiv 151.000 în Europa. Grupul bancar detine pozitii-cheie în trei domenii principale de activitate: Piete Locale, Servicii Financiare Internationale (ale cărei retele de retail bancar și servicii financiare sunt acoperite de Retail Bancar și Servicii) și Banking Corporate și Institutional, care deservește două nișe de client: corporatii și investitori institutionali. 

Grupul este alături de toti clientii (indivizi, consortiile comunitare, antreprenori, IMM-uri, corporatii și clienti institutionali) în realizarea proiectelor prin solutii de finantare pe termen lung, investitii, economii și asigurări de protectie. În Europa, grupul are patru piete locale în care activează (Belgia, Franta, Italia și Luxemburg), iar BNP Paribas Resurse Financiare Individuale este lider în împrumuturi de consum.   

BNP Paribas își implementează modelul de retail-banking integrat și în tările mediteraneene, în Turcia, în Europa de Est și o retea mare în partea de vest a Statelor Unite. În activitatea sa din zonele de Banking Institutional și Corporate sau Servicii Financiare Internationale, BNP Paribas se bucurăde asemenea de pozitii de top în Europa, o prezentă puternică în cele două Americi și un business puternic și în creștere în Asia-Pacific.