Utilitarele Renault, eficiente, confortabile, economice si ecologice. Serus a deschis comenzile la noul Master - Euro 5

BUCURESTI - 8 iulie 2010

Comunicat tip General in Auto

Serus, cel mai mare reprezentant din reteaua Renault si liderul reţelei in domeniul calitatii, prin centrul Serus PRO+, vă stă la dispoziţie pentru a vă oferi toate informatiile necesare privind noile modele de utilitare în toate centrele sale din Bucureşti şi Ploieşti.

De 12 ani, Renault este liderul incontestabil pe piata utilitarelor, in Europa Occidentala. Pentru a-si consolida aceasta pozitie, Renault isi reinnoieste gama in 2010, lansand trei noi modele: noile Trafic si Kangoo Express Maxi, care sunt disponibile in Romania de la 1 mai, si noul Master, care poate fi comandat la Serus incepand cu luna aceasta. Noua gama de vehicule utilitare Renault acopera astfel volume mergand de la 3 pana la 22 m3.

Noul Renault Trafic ofera mai mult confort si o ergonomie mai buna. Bordul a fost redesenat pentru a integra mai multe spatii de stocare. De asemenea, vehiculul este dotat cu tehnologii inspirate din universul autoturismelor, care fac viata la bord mai confortabila (de exemplu: aerul conditionat cu reglare automata, incalzirea suplimentara pentru locurile din spate etc). De asemenea, motorul 2.0 dCi al noului Trafic ofera un consum redus.
Noul Trafic este disponibil la un pret de lansare de 17.990, cu TVA inclus.

Noul Kangoo Express Maxi are un ampatament cu 40 cm mai lung fata de versiunea standard, L1, si este disponibil cu un volum util maxim de 4,5 m3 (+1 mc vs versiunea L1) si o lungime de 2,90 m pentru incarcatura. Noul Kangoo ofera modularitate, o tinuta de drum excelenta si motorizari economice. Cu acest vehicul, Renault devine singura marca din Europa care propune un vehicul comercial disponibil in trei variante de lungime, raspunzand astfel tuturor nevoilor clientilor.
Noul Kangoo Express Maxi este disponibil la un pret de lansare de 13.500 Euro, cu TVA inclus.

Noul Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar pozitia la volan ofera o ergonomie mai buna, pentru un confort maxim. Noul Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare.

Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele de depoluare Euro5, noul Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Cu un consum mai mic cu 1 l/100 km fata de versiunea precedenta, care incepe de la 7,4 l/100 km*, noul Master este leader de piata si in ceea ce priveste motorizarile economice si ecologice. De asemenea, costurile de intretinere au fost reduse cu 27%* si sunt printre cele mai avantajoase de pe piata.

Datorita noului motor cu propulsie, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care ofera un volum util de pana la 22 m3 si o versatilitate extrem de mare: peste 350 de versiuni disponibile.

Habitaclul dispune de cel mai mare numar de spatii de depozitare de pe piata, ergonomice si integrate. Noul Master ofera un confort demn de un autoturism. Ergonomia spatiului a fost imbunatatita, astfel incat sa ofere un maxim de confort, chiar si pe drumuri lungi. Habitaclul devine mai confortabil, cu o extindere de 5,7 cm a spatiului longitudinal in cabina, ceea ce inseamna mai mult spatiu la picioare. Scaunul soferului este mai mare si mai usor de manevrat, cu numeroase reglaje disponibile si comenzi amplasate ergonomic.

Cabina noului Master este transformata intr-un adevarat spatiu de lucru, cu ajutorul a doua inovatii marca Renault: o tableta retractabila pentru documente, si o tableta rotativa plasata in spatele scaunului central – cand acesta este rabatat, tableta se transforma in birou.

Noul Master dispune si de un sistem performant de climatizare, cu comenzi electrice precise si usor de utilizat, iar izolarea termica si fonica a cabinei este deosebit de eficienta. Toate motorizarile disponibile pe noul Master sunt echipate cu un amortizor care filtreaza vibratiile.

De asemenea, echipamentele disponibile la bordul noului Master ofera un confort maxim, la nivelul unui autoturism: cheie de acces « maini libere », faruri de viraj, echipament audio complet, sistem de navigatie Carminat TomTom® cu IQ Routes™* (acesta calculeaza traseele cele mai rapide, cu ajutorul bazelor de date continute de sistemul Carminat TomTom®).

Si calitatile dinamice ale noului Master ofera o placere de a conduce demna de un autoturism, cu ajutorul motorizarilor performante si economice, care permit o foarte buna manevrabilitate si emisii reduse de CO2. Noul motor 2.3 dCi este conceput special pentru a raspunde nevoilor specifice ale unui vehicul utilitar, cu trei niveluri de putere (100, 125 si 150 CP), si este identic pentru versiunile cu tractiune si cele cu propulsie. Noul Master dispune de un tren de rulare pseudo Mac Pherson cu bara anti-ruliu in serie, care garanteaza o stabilitate foarte buna. Directia este precisa si ofera o manvrabilitate maxima.

Pentru toate motorizarile, noul Renault Master propune o cutie de viteze mecanica in 6 rapoarte. Toate motoarele existente pe noul Master raspund normelor de depoluare Euro5.

Versiunea cu propulsie oferita de noul Master dispune de o structura autoportanta foarte rezistenta. Aceasta tehnologie ofera numeroase avantaje, ducand la crearea unui vehicul usor si foarte manevrabil, precum si la cresterea volumului util.

Securitatea este, ca intotdeauna la Renault, o preocupare de baza, si noul Master nu face exceptie, fiind dotat cu numeroase echipamente, care-l fac unul dintre cele mai sigure vehicule din segmentul sau: airbag-uri frontale si laterale, atat pentru sofer, cat si pentru pasager; centuri cu pretensionatoare si limitator de efort; vizibilitate excelenta; cea mai scurta distanta de franare din segment: 44,70 m pentru versiunile cu tractiune si 46,60 m pentru versiunile cu propulsie; ABS cu repartitor de franare, AFU (asistenta la franarea de urgenta) si MSR (reglarea cuplului motor), ESC adaptativ in functie de greutate; faruri de viraj fixe; echipamente pentru protejarea bunurilor in zona de incarcare.

Noul Master este produs in exclusivitate la uzina SOVAB din Batilly, Franta.

Pretul de lansare pentru noul Master incepe de la 16.400 Euro, fara TVA (20.336 Euro cu TVA; pret valabil pentru versiunea Sasiu Cabina Simpla, 2.3 dCi 125 CP; taxa de poluare: 0).





Despre Service Auto Serus

Pentru clientii persoane juridice, Renault a lansat conceptul “Pro+” in 20 de tari, printre care se afla si Romania. Renault Pro+ propune o solutie practica si eficienta pentru orice nevoie, pe principiul “one stop shop”. Cel mai performant centru de acest tip atat cantitativ, cat si calitativ este centrul Serus PRO+ de pe Platforma comerciala Carrefour Militari, Soseaua de centura nr. 17, 021/315.55.64.

Service Auto Serus, partener autorizat trimarca Dacia, Renault, Nissan, cu 18 ani vechime in aplicarea standardelor de calitate internationale, are 5 locatii in Bucuresti si Ploiesti.

Incepand cu anul 2007, Serus a cucerit si ocupa si in prezent primul loc in topul vanzarilor Renault atat la piese, cat si la masini noi. Tot in 2007, Serus a inaugurat cel mai mare centru dedicat flotelor din Romania, dupa conceptul PRO+ de la Renault, centru capabil sa ofere servicii rapide, de inalta calitate. Suprafata acestui centru este de 26.000 mp din care 7000 mp reprezinta atelierele, anexele si showroomul.


Roxana Luchianov
021/444.08.05
roxana.luchianov@serus.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/service-auto-serus/utilitarele-renault-eficiente-confortabile-economice-si-ecologice-serus-a-deschis-comenzile-la-noul-master-euro-5