ServIT prezinta la CERF solutii pentru Helpdesk si Intranet

BUCURESTI - 22 aprilie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Fisiere atasate:

5178-servit-150x33.gif

ServIT prezinta la CERF, serviciul ServIT Helpdesk si solutii bazate pe aplicatii open source (Intranet by Lunix), pentru intreprinderi mici si mijlocii si pentru organizatii neguvernamentale.

Prin lansarea serviciului Helpdesk, ServIT vine in intampinarea firmelor si organizatiilor de marime mica si medie, pentru care nu se justifica operarea unui departament de suport tehnic propriu. Externalizarea serviciilor de suport tehnic si implementarea de solutii open source permite optimizarea costurilor si asigurarea eficientei sistemului informatic.

Peste 80% din organizatiile si afacerile mici si medii din Romania, nu dispun de departament informatic propriu si apeleaza la externalizarea asistentei tehnice pentru sistemul informatic.

Piata de servicii IT din Romania este in plina ascensiune si tendinta de crestere sustinuta se va mentine si pe parcursul anilor urmatori, fiind puternic impulsionata de integrarea in UE. In acest moment in Uniunea Europeana, piata serviciilor este matura si in unele din statele occidentale depaseste chiar piata de echipamente hardware sau cea de aplicatii software. Productia de echipamente hardware si aplicatii software se muta cu pasi repezi catre Asia, America de Sud, sau in fostele tari comuniste, datorita costului scazut cu forta de munca si a disponibilitatii fortei de munca bine calificata. Piata serviciilor este favorizata si de de maturizarea sistemelor de operare alternative, precum Linux sau FreeBSD, si de aparitia de aplicatii open source - care ofera alternative viabile pentru aplicatiile software proprietare.

Pentru afacerile mici si medii din Romania, devine tot mai important ca sistemul informatic si datele companiei sa fie disponibile si sa poata sustine implementarea de noi procese. De asemenea securitatea datelor a devenit o problema de stricta actualitate pentru toate afacerile, indiferent de marime sau domeniu de activitate.

Pentru a putea face fata acestor provocari si pentru a utiliza cele mai bune practici din domeniu este necesara angajarea de personal calificat, realizarea de cursuri de pregatire, monitorizarea retelei si a securitatii sistemului informatic, realizarea de aplicatii software, de politici si proceduri de utilizare care sa asigure automatizarea si standardizarea proceselor organizatiei. Din punct de vedere al costului de infiintare si operare, a unui departament de suport tehnic propriu (Helpdesk), raportul optim dintre numarul de angajati cu pregatire de specialitate si numarul de utilzatori/statii de lucru este de 1 consultant la 50 de utilizatori.

Prin apelarea la centrul de suport tehnic operat de ServIT, se asigura remedierea disfunctionalitatilor aparute in maxim 24 de ore de la primirea sesizarii, daca nu sunt necesare operatiuni complexe de modificare a structurii sistemului informatic. ServIT Helpdesk elimina posibilitata unor angajati sau colaboratori de a perpetua anumite disfunctionalitati ale sistemului informatic, pentru a-si diverisifca activitatea desi nu au o pregatire de specialitate, cu urmari neprevazute pentru buna functionarea a sistemului, a activitatii organizatiei si a utilizarii eficiente a timpului alocat pentru activitatea de baza a personalului.

Despre Servit Consultanta SRL

ServIT impreuna cu organizatia partenera Lunix sunt localizate in cadrul CERF in pavilionul 15, standul 5201. Vizitatorii targului au posibilitatea sa se informeze cu privire la serviciile oferite si pot asista la demonstratii de solutii bazate pe aplicatii open source.
Diana Andrianovici
PR Manager
Bucuresti, Romania
Tel/Fax:021-314.86.27
GSM: 0727.601.196
aymone@servit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/servit-consultanta-srl/servit-prezinta-la-cerf-solutii-pentru-helpdesk-si-intranet