Comunicate SES - Service Excellence Solutions

SES - Service Excellence Solutions

Compania SES - Service Excellence Solutions a emis 10 comunicate de presa

  • A doua editie a 'Customer Service Conference'

    BUCURESTI - 7 mai 2008

    4 speakeri internationali, 5 companii de renume, specialisti de top din Uniunea Europeana si Statele Unite, cele mai noi tehnici de business pentru a castiga avantaj competitiv pe piata, strategii de succes in customer service si peste 300 de participanti sunt cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa participi la cea de-a doua editie a conferintei internationale 'Customer Service Conference'    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 1 aprilie 2008

    Service Excellence Solutions organizes in April & May 3 exclusive events to offer a wide range of learning services to you and your company. Best speakers, best case studies, best learning experiences and a new opportunity to meet Chris Daffy!    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 7 martie 2008

    Atunci cand intra in magazinul tau, clientul este servit cu o bomboana, un ceai sau o cafea. Daca isi doreste un serviciu, ai mereu grija ca acesta sa stea jos pe o canapea. Asistentul este intotdeauna atent si incearca sa-i ofere cele mai bune sfaturi pentru a putea achizitiona produsul/serviciul, potrivit nevoilor sale. La finalul tranzactiei, compania isi arata respectul pentru client oferindu-i un discount la cumparaturile urmatoare, sau o mica atentie pentru ca te-a ales pe tine ca si furnizor. Crezi ca dupa o astfel de experienta se va mai intoarce? Tu cum iti tratezi propri clienti?    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 4 februarie 2008

    Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence din Marea Britanie, din nou in Romania pentru a sustine seminarul de Customer Loyalty Leadership.    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 17 ianuarie 2008

    Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence din Marea Britanie, din nou in Romania pentru a sustine seminarul de Customer Loyalty Leadership.    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 14 noiembrie 2007

    Pe o piata din ce in ce mai competitiva, sa atragi noi clienti este mult mai scump decat sa pastrezi clientii pe care deja ii ai. Orice companie isi doreste sa aiba clienti loiali, care nu numai sa ramana fideli de-a lungul timpului, dar sa si cumpere mai mult. Service Excellence Solutions, impreuna cu expertul britanic numarul 1 in customer service, Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence, va invita sa participati la un seminar public care va schimba perspectiva asupra 'relatiei cu clientii'.    comunicatul de presa