SevenSins.ro - branduri noi si inovatie in e-commerce in 2012

BUCURESTI - 10 decembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Retail, Internet

In luna noimebrie 2012, SevenSins.ro, magazinul cu cea mai variata gama de lenjerie sexy, si-a surprins audienta printr-o inovatie in campaniile de email marketing.

Preocuparea constanta pentru a oferi clientilor nostri servicii de calitate, crearea unei relatii interactive si acordarea de multiple beneficii personalizate pe termen lung, s-a aflat pe
lista de prioritati a companiei inca de la lansarea brandului SevenSins, in august 2009.
In toamna acestui an, campaniile de comunicare prin email au constituit o adevarata surpriza pentru abonatii la newsletter, care pentru prima data au putut beneficia de un discount dinamic, personalizat, obtinut in cadrul unei curse contra-cronometru.

Lansata initial ca un preambul al actiunii de Black Friday, cu titlul "Crazy Hours: antreneaza-te pentru Black Friday si prinde discountul maxim de 30% chiar astazi!" , campania s-a adresat exclusiv abonatilor la newsletter, oferind posibilitatea clientilor fideli de a obtine un discount maxim de 30% pentru orice produse la alegere, cu conditia ca acestea sa nu se afle intr-o alta promotie din site. Cu cat comanda a fost trimisa mai repede, cu atat sansa de a beneficia de discountul maxim a fost mai mare.

Newsletter - discount contra-cronometru

Newsletter - discount contra-cronometru

Elementul surpriza si caracterul dinamic al campaniei au antrenat abonatii intr-o cursa contra-cronometru, cu durata maxima de 30 de minute, la sfarsitul careia fiecare client a beneficiat de discountul obtinut in functie de abilitatile sale de a plasa o comanda cat mai rapid.

Mecanismul campaniei a functionat astfel:

- Perioada de valabilitate a campaniei a fost de 3 zile, timp in care abonatii au putut deschide emailul si activa cronometrul in orice moment, cu conditia sa nu depaseasca data de expirare a actiunii

- Dupa pornirea cronometrului prin click pe un buton „call to action”, clientii au putut comanda orice produse, la alegere si fara limita de comanda (cu exceptia brandurilor excluse din campanie), cu conditia ca articolele sa nu faca parte din alta promotie

- O data pornit cronometrul, discountul a scazut cu 1% in fiecare minut, nemaiputand fi resetat.Astfel, fiecare abonat a primit o singura sansa de a profita de reducerea maxima pe care o putea obtine

- Pe tot parcursul procesului de comanda, valoarea discountului a fost afisata dinamic intr-un banner prezent in toate paginile site-ului, inclusiv in cosul de cumparaturi si pagina de trimitere a comenzii.

Promotia a facut parte dintr-o actiune de impulsionare a vanzarilor si de fidelizare a clientilor abonati la newsletter, propunandu-si sa le ofere acestora o surpriza placuta, pe langa beneficiile existente: voucherele cadou pentru abonarea la newsletter sau cele oferite cu ocazia zilelor onomastice, reducerile speciale pentru abonati, punctele de fidelitate ce pot fi utilizate sub forma de discount, discounturile instant in functie de valoarea comenzilor sau transportul gratuit pentru comenzi de cel putin 199 lei.

Actiunea s-a adresat tuturor utilizatorilor abonati, atat incepatorilor, cat si celor avansati, in sprijinul primilor venind cu o pagina speciala de informare, ce expune pasii necesari pentru obtinerea discountului: http://www.sevensins.ro/info/campanii/promotie-cu-ceas/.

Succesul acestei promotii speciale a condus la reluarea campaniei si in luna decembrie, cand rata de conversie a newsletterului a inregistrat o crestere de peste 50%.

Valorea medie a discountului de care s-au bucurat clientii nostri in cadrul campaniilor contra-cronometru a fost de 25%, ceea ce dovedeste atat eficienta mecanismului de campanie, cat si un grad inalt de uzabilitate in procesul de comanda.

Asadar, nu uitati: pe langa brandurile si modelele noi, reducerile exclusive pentru abonati, promotiile saptamanale, concursurile sau sugestiile de cadouri in sezon, newsletterele SevenSins pot aduce si alte surprize.

In plus, ca abonat la newsletterul SevenSins aveti certitudinea respectarii legislatiei in domeniu, datorita optiunii de abonare de tip double-opt-in si a posibilitatii de dezabonare in orice moment.

Tot in 2012, oferta SevenSins s-a imbogatit cu un nou brand de lenjerie sexy, Jamais Vecu, ce va propune o varietate de modele precum: corsete, bodystockings, desuuri sau seturi sexy.

SevenSins.ro, magazinul tau pentru trup si suflet, iti ofera toate motivele sa ramai aproape!

Despre SevenSins

Marca proprietara a S.C. AMC Web Services S.R.L., SevenSins.ro a fost lansat in anul 2009 ca magazin de lenjerie sexy si accesorii, devenind in scurt timp unul dintre cele mai accesate magazine din categoria sa. Orientat permanent spre extinderea ofertei, SevenSins comercializeaza in prezent o gama variata de produse, atat pentru femei, cat si pentru barbati: lenjerie intima si sexy (chiloti, sutiene, seturi, bodystockings, babydolls, pijamale sau camasi de noapte ), costumatii tematice, haine, pantofi, bijuterii si alte accesorii (nipple covers, portjartiere, manusi, genti sau palarii). Printre marcile comercializate se numara: Obsessive, LivCo, Beauty Night, Chilirose sau Leg Avenue.
SevenSins este un proiect dezvoltat integral de Gabriel Vasile, fondatorul PC Garage.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sevensins/sevensins-ro-branduri-noi-si-inovatie-in-e-commerce-in-2012