-
BUCURESTI - 20 iulie 2011
Incepand cu anul 2007, SigmaNET a considerat prioritara dezvoltarea businessului de comert cu produse si servicii IT&C in online, investind din ce in ce mai mult in magazinul online propriu. Aceste investitii cumulate se situeaza in acest moment la aproximativ 750.000 de euro, 70% din aceste sume reprezentand capital propriu. „In toti acesti ani cifra de afaceri a crescut simtitor, cu o medie de 40% de la an la an, chiar si in perioada cea mai grea a crizei am reusit sa avem un profit pe care sa-l reinvestim in imbunatatirea si dezvoltarea serviciilor” declara Bogdan Socol managing partner SigmaNET.
In oferta SigmaNET se regasesc mai mult de 25.000 de produse a peste 200 de branduri din care cateva sute de produse sunt in promotii speciale cu stoc asigurat in showroom-ul nostru.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 iulie 2011
Zilele acestea, SigmaNET a finalizat procesul de implementare al unui nou ERP (Enterprise Resource Planning), o investitie majora pentru imbunatatirea performantelor companiei.
"Astfel, am reusit sa scadem de la cateva minute, la cateva zeci de secunde procesele de facturare si livrare ale produselor achizitionate, astfel incat clientii sa fie mai multumiti de serviciile noastre", declara Bogdan Socol Managing Partner SigamNET.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 iulie 2011
Daca pana acum, am anuntat lansari de servicii noi pentru clientii nostri, acum va comunicam ca SigmaNET.ro are de cateva zile o noua pagina principala, mai adaptata pentru cerintele tuturor celor care ne acceseaza zilnic site-ul, cu mai multe promotii si oferte.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2011
" Incepand de astazi, SigmaNET lanseaza in exclusivitate pentru clientii sai 30 Zile, Timp de Razgandeala, un serviciu nou valabil pentru produsele din oferta", declara Bogdan Socol, managing partner SigmaNET.
Acest serviciu este gratuit si are ca scop intelegerea si satisfacerea nevoilor clientilor SigmaNET, astfel ei putand sa restituie in 30 de zile de la achizitionare, indiferent de motiv, produsul pe care l-au cumparat.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 aprilie 2011
Incepand de astazi SigmaNET lanseaza in exclusivitate pentru clientii sai serviciul gratuit “Pick-Up & Return” pentru toate laptopurile si netbookurile din oferta noastra. “In spatele acestei denumiri se ascunde un serviciu simplu, si anume preluarea laptopului defect de la client pe cheltuiala noastra si inapoierea acestuia tot pe banii SigmaNET, in perioada garantiei”, ne spune Bogdan Socol, managing partner SigmaNET. Toti clientii care vor cumpara laptopuri si netbookuri de la SigmaNET vor beneficia din acest moment de comoditatea, rapiditatea si gratuitatea serviciului Pick-Up & Return.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iunie 2010
Zero pixeli morti la televizoarele si monitoarele LCD cumparate de la SigmaNET! Incepand de astazi, 15.06.2010, SigmaNET iti inlocuieste pe loc monitorul sau televizorul cu pixeli morti, defecti. Cumparand de la SigmaNET monitoare sau televizoare LCD vei putea cere inlocuirea produselor care au pixeli morti. Acestea vor fi schimbate pe loc cu produse noi, in limita stocului, in maxim 48 de ore, timp necesar aprovizionarii si livrarii.
comunicatul de presa