SigmaNET nu mai preia garantiile magazinelor online falimentare

BUCURESTI - 21 septembrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

SigmaNET nu mai doreste sa incurajeze deciziile de cumparare bazate pe cel mai mic pret din online-ul romanesc. In ultima perioada s-a incetatenit expresia " nu conteaza de unde cumperi, SigmaNET oricum rezolva garantiile " si de aceea am decis sa retragem rezolvarea garantiilor magazinelor online falimentare. Vrem sa incurajam un comert online serios, si acest lucru trebuie sa porneasca de la actiunea cumparatorilor, cei care trebuie sa aleaga un pret corect si servicii de calitate. Atat timp cat exista magazine online ce nu ofera un minim de servicii, sau care din cauza neprofitabilitatii se inchid si nu le pasa de garantiile nerezolvate, comertul online romanesc nu se va putea dezvolta sanatos.

SigmaNET nu mai preia garantiile magazinelor online falimentare

"Un comert online sanatos inseamna companii sanatoase. Iar companiile sanatoase sunt cele care fac profit, nu cele care subventioneaza preturi in speranta de a obtine o oarecare cota de piata. Serviciile de calitate costa. Ai nevoie de resurse pentru a avea servicii bune. Magazinele online care au trantit usa in nas clientilor sunt acele companii fara alta strategie in afara reducerii pretului sub pragul de profit. Si am vazut cu totii unde au ajuns", declara Bogdan Socol, managing partner SigmaNET. "Inca nu s-a sfarsit invazia de magazine online, anul acesta au aparut site-uri noi in cautarea El Dorado-ului si care au aceeasi politica falimentara. SigmaNET nu mai preia garantiile acestor magazine online, care mai devreme sau mai tarziu vor da faliment ", mai spune Bogdan Socol.

Campania de sustinere a clientilor ramasi cu garantiile nerezolvate din pricina falimentelor din acest an a multor magazine online a fost bine primita de ex-clientii respectivelor magazine online. S-au rezolvat peste 80% din cererile primite in decursul celor peste sapte luni in care am preluat in mod gratuit garantiile ex-clientilor magazinelor online falimentare. Din acestea majoritatea au fost rezolvate gratuit, aproximativ 97%, timpul mediu de rezolvare a acestora a fost de 4-5 zile. Garantia rezolvata cel mai rapid a fost la un laptop in doar 2 zile, iar garantia rezolvata in cel mai lung timp a fost la un sistem desktop ce a necesitat importul unei componente si astfel timpul de rezolvare s-a prelungit la 45 de zile. 3% din clientii care au apelat la SigmaNET pentru rezolvarea garantiilor au platit transportul produselor la si de la centrul de service autorizat, acest cost fiind aproximativ 30 de lei noi pe garantie.

" Faptul ca alegem sa cumparam de la un magazin online necunoscut, abia lansat si care are preturile foarte mici, trebuie sa ne faca sa ne punem intrebari despre serviciile, despre garantia asigurata, despre calitatea acelor produse. Trebuie sa intelegem ca noi, in calitate de clienti, suntem cei care incurajam acest comert online nesanatos, alegand doar cele mai mici preturi. De aceea SigmaNET nu va mai prelua garantiile acestor magazine care nu vor sa lucreze pe profit. Aceste magazine online care au marje mici si nu isi acopera costurile de operare, nu au practic nici cea mai mica urma de respect pentru clientii ce le vor suna la usa dupa faliment pentru a-si rezolva problemele ", declara Bogdan Socol.

Venind in intampinarea sugestiilor si dorintelor clientilor nostri, de a avea servicii cat mai bune la preturi corecte, am lansat incepand cu data de 17.06.2009 GARANTIA PE VIATA la peste 5000 de produse IT&C aflate in oferta noastra curenta. Astfel, urmatoarele categorii de produse: procesoare, placi de baza, placi video, memorii, carcase,  UPS-uri si fax-modemuri au GARANTIE PE VIATA la SigmaNET.ro. GARANTIA PE VIATA este un serviciu menit sa asigure clientul de fiabilitatea produselor vandute si sa creasca increderea in serviciile oferite de magazinele online, iar pe termen mediu si lung sa permita reduceri ale costurilor de intretinere destinate echipamentelor IT&C.

SigmaNET.ro lanseaza in 2009 o campanie de sensibilizare a clientilor cu privire la preturile prea mici, care va promova calitatea serviciilor si mai putin promotiile sau reducerile de preturi excesive, cauze ale falimentelor din ultima perioada in retailul online IT&C. SigmaNET va sprijini initiativele de acest gen din online-ul romanesc.

Despre SigmaNet.ro

Activitatea SigmaNET.ro se concentreaza pe promovarea solutiilor hardware & software de inalta clasa atat pentru firme cat si pentru utilizatorii casnici. Oferim clientilor nostri SOLUTII pentru necesitatile lor, nu simple echipamente de tehnica de calcul.

Serviciile profesionale de garantie si postgarantie, asistenta tehnica la standarde inalte si serviciile speciale, ne recomanda ca fiind un partener serios si cu o mare capacitate de acoperire a necesitatilor clientilor nostrii. Echipa noastra este formata din oameni tineri si dinamici, in permanenta legatura cu lumea IT&C-ului.

SigmaNET - your smarter choice !




Elena Boeru
Manager Marketing/PR
www.sigmanet.ro
promo [at] sigmanet [dot] ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sigma-design-co/sigmanet-nu-mai-preia-garantiile-magazinelor-online-falimentare