Symantec ajuta la obtinerea eficientei operationale prin intermediul produselor Workflow 7.0 si ServiceDesk 7.0

BUCURESTI - 21 septembrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Symantec Corp. anunta lansarea produselor Symantec Workflow 7.0 si Symantec ServiceDesk 7.0 ce ajuta companiile sa maximizeze eficienta si sa realizeze economii semnificative prin conectarea oamenilor, a proceselor si informatiei. Produsul Workflow 7.0 ajuta clientii sa impuna politici, sa automatizeze sarcini repetitive si sa accelereze transmiterea proceselor IT si de business. ServiceDesk 7.0 va oferi clientilor o noua unealta puternica, bazata pe ITIL, pentru managementul incidentelor, problemelor, schimbarilor, versiunilor si cunostintelor.

Atat produsul Workflow 7.0 cat si ServiceDesk 7.0 au o abordare unica printr-un design vizual de tip drag-and-drop ce permite companiilor sa dezvolte procese complexe si automate fara necesitatea unor cunostinte aprofundate referitoare la codul aflat spatele aplicatiilor. Datorita abordarii lor flexibile, aceste produse se pot integra direct intr-un mediu deja existent fara necesitatea integrarii serviciilor si fara cunostinte tehnice aprofundate cerute de obicei la combinarea diverselor tehnologii. Ambele produse sunt construite pe platforma de management de la Symantec, oferind o administrare imbunatatita si integrare extensibila de-a lungul portofoliului de produse de la Symantec, ce permite companiilor sa integreze securitate, prevenirea pierderii datelor, managementul sistemelor precum si backup si recuperarea datelor. In plus, natura flexibila a platformei permite integrarea de asemenea in solutii ale tertilor producatori.

“Organizatiile sunt preocupate astazi de mijloace de imbunatatire a eficientei, de imbunatatirea conformitatii si reducerea costurilor in timp ce folosesc sisteme si resurse existente, pentru a construi organizatiile IT asa cum este necesar”, spune Francis deSouza, senior vice president, Enterprise Security Group, Symantec. “Atat Workflow 7.0 cat si ServiceDesk 7.0 ofera beneficii imediate clientilor, de la automatizarea proceselor la limitarea timpului si manevrarea prin structura organizationala in timp ce se asigura conformitatea”.

Abilitatea de administrare eficienta a proceselor continua sa fie o preocupare constanta in mintea directorilor IT. In ianuarie 2009, Gartner a efectuat studiul cu titlul “Meeting the Challenge: The 2009 CIO Agenda”, unde mai mult de 1,500 de CIO au fost intrebati spre ce ar trebui sa isi indrepte atentia si resursele compania lor intr-o economie incerta pentru imbunatatirea operatiunilor curente si a performantei. In functie de acest raport, imbunatatirea proceselor de business a reprezentat raspunsul numarul 1 nu doar acum , ci de 4 ani incoace.

Symantec Workflow 7.0
Workflow 7.0 face mai usoara livrarea automatizarii proceselor IT si a celor de business cu suport marit pentru sistemele de business, raportare avansata, performanta imbunatatita si un portal extins pentru utilizatorii finali. Fluxul de lucru poate fi folosit la automatizarea proceselor comune IT cum ar fi suplimentarea cu noi angajati, cataloage de servicii pentru auto-servire, cereri noi pentru hardware si software, resetarea parolei si multe altele. Noua versiune imbunatateste administarea prin furnizarea clientilor a unui design vizual pentru fluxul de lucru ce se documenteaza singur, ajutand clientii sa livreze mai rapid procese prin simpla utilizare a componentelor predefinite pentru crearea unei diagrame de flux.

Symantec ServiceDesk 7.0
ServiceDesk 7.0 va accelera si imbunatati livrarea serviciilor organizatiei IT prin automatizare si prin capabilitatile de auto-servire pentru utilizatorii finali, permitand IT-ului sa faca mai mult cu mai putin. Bazat pe cele mai bune practici, ServiceDesk 7.0 este creat pentru o implementare rapida, integrare usoara si optimizarea proceselor IT pentru livrarea beneficiilor imediate.

“Am cautat mereu modalitati de reducere a costurilor si a complexitatii, dar a devenit un obiectiv si mai important pentru noi in mediul economic de azi”, spune Matt Giblin, IT manager, Mercy Health Services. “Atat Workflow 7.0 cat si ServiceDesk 7.0 ne ajuta sa realizam aceste obiective oferindu-ne siguranta ca procesele noastre sunt automatizate, raportate si documentate. Cu aceste solutii, putem petrece mai mult timp aprofunzand functiile strategice IT in loc sa pierdem timp efectuand manual sarcini IT repetitive, de rutina.”

Produsele Workflow 7.0 si ServiceDesk 7.0, precum si celelalte produse Symantec, sunt disponibile prin intermediul Simple IT, Symantec Silver Partner.

Despre SIMPLE IT

Despre Symantec

Symantec este lider global ce ofera solutii de securitate, stocare, si managementul sistemelor, pentru a ajuta companiile si utilizatorii sa isi securizeze si administreze informatiile. Avand sediul in Cupertino, California, Symantec are birouri in 40 de tari. Mai multe informatii sunt disponibile la www.symantec.com.


Despre Simple IT

SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii si consultanta de specialitate, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de produse includ: managementul identitatii, protectie împotriva intruziunilor wireless, descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, protectie împotriva atacurilor de tip zero-day, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.

Simple IT SRL
Tel/fax: 0314-228.720
office@simpleit.com.ro