Megastore RS - Solutie de Vanzare si Gestiune - Licenta Gratuita pana la sfarsitul anului 2013

Oradea - 22 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Retail

Sintezis Birotica a dezvoltat solutia de vanzare si gestiune Megastore Retail Solution. Megastore RS ofera controlul complet asupra afacerii dumneavoastra. Veti putea să aveti o situație în orice moment asupra stocurilor, să monitorizati și să responsabilizati activitatea angajaților și să fidelizati clienții rămânând conectat la cerințele lor. Și veti câștiga timp nemaifiind nevoit să scrieti documente de contabilitate și gestiune. Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra , Sintezis va ofera licenta software-ului gratuita !

Megastore RS - Solutie de Vanzare si Gestiune - Licenta Gratuita pana la sfarsitul anului 2013

Aplicatia de vanzare MEGASTORE se bazeaza pe o interfata grafica atractiva si usor de utilizat.

MEGASTORE a fost proiectat pentru a fi interfatabil extrem de usor cu diverse imprimante fiscale sau conectabil la case de marcat dedicate. Programata sa utilizeze tehnologia touchscreen, usureaza foarte mult munca casierilor, mareste viteza de lucru si fluxul de clienti si eficientizeaza activitatea intr-un sector vital al magazinului, casa de marcat sau POS.

MEGASTORE permite usurarea procesului de vanzare ruland pe un echipament dedicat cu ecran senzitiv.

Puteti marca produse specificand cantitatea, puteti storna, anula bonuri, introduce diverse modalitati de plata, totul rapid si usor, pentru cresterea satisfactiei si acuratetei activitatii de casier. Interfata intuitiva si simpla elimina posibilitatea de a gresi, bonul fiscal va fi emis doar cand toate elementele obligatorii vor fi specificate. Evidenta vanzarilor este mult mai clara daca utilizati facilitatea de tiparire de coduri de bara pentru produsele care nu beneficiaza de aceasta codificare.

Componente MEGASTORE RS

MEGASTORE RS FrontOfficeMEGASTORE RS BackOfficeMEGASTORE RS Connector

Aplicatia se adreseaza magazinelor de dimensiuni mici si mijlocii cu vanzare de produse alimentare cat si nealimentare . Pentru a putea satisface necesitatile celor 2 segmente de activitate, modulul de gestiune a fost separat in 2 segmente: food si fashion, varianta de fashion avand facilitati pentru defalcarea articolelor pe diferite criterii specifice acestui domeniu ( marime , culoare ).

Varianta food contine facilitati pentru vanzarea cat mai rapida a produselor prin diverse functionalitati precum :

    Vanzarea prin cantarVanzarea prin coduri de bara, vanzare dupa denumirea produsuluiConectare cu diverse echipamente, case de marcat si imprimante fiscaleMecanisme de reducere procentuala , valorica, happy hourMecanism de control al activitatii casierului prin coduri de autorizarePosibilitatea achitarii prin diverse modalitati de plata : numerar, tichete valorice, card bancar, avansMegastore tine contabilitate primara si emite documentele necesare contabilitatii generale.

1. Vânzarea cu ajutorul caselor de marcat

Programul permite uşurarea procesului de vânzare prin utilizarea calculatorului legat la casa de marcat. Soluţia permite vânzarea şi prin utilizarea codurilor de bare sau cu o interfaţă de tip touchscreen. Puteţi marca produse specificând cantitatea, puteţi storna, anula bonuri, introduce diverse modalităţi de plată, totul rapid şi uşor, pentru creşterea satisfacţiei şi acurateţei activităţii de casier.

Interfaţa intuitivă şi simplă elimină posibilitatea de a greşi, bonul fiscal va fi emis doar când toate elementele obligatorii vor fi specificate. Evidenţa vânzărilor este mult mai clară dacă utilizaţi facilitatea de tipărire de coduri de bară pentru produsele care nu beneficiază de această codificare. Mai mult, dacă dispuneţi de un cântar care tipăreşte etichete cu coduri de bară cântăribile, specificarea cantităţii nu mai este necesară, programul recunoaşte cantitatea în mod automat, iar preţul va fi calculat corespunzător.

2. Catalogul de articole

Vânzarea se desfăşoară pe baza articolelor introduse în catalog. Puteţi adăuga, modifica sau şterge un articol, puteţi specifica departamentul de care acesta aparţine, totul pentru o evidenţă clară a vânzărilor. O facilitate importantă este listarea codurilor de bare, produsele putând fi identificate mult mai uşor. Definirea produselor este importantă şi prin prisma evidenţei stocului, produsele vândute cu ajutorul casei de marcat vor fi scăzute din stocul recepţionat.

3. Stocuri

O facilitate importantă a programului este evidenţa stocurilor. Pentru a avea o gestiune exactă este nevoie de a specifica intrările şi ieşirile de marfă, indiferent de natura acestora. Putem avea astfel, recepţii, perisabilităţi, vânzări şi inventare, raportul de gestiune urmând să fie calculat pe baza lor.Efectuarea mişcărilor de stoc este simplă, se alege în principiu acţiunea dorită (introducere sau scoatere din stoc), se precizează detaliile mişcării şi articolele vizate, împreună cu cantitatea. Preţul la care se efectuează mişcările este preţul de vânzare, în cazul în care se doreşte modificărea acestuia, se vor genera automat documente de creştere sau scădere de preţ.

4. Rapoartele

Rapoartele necesare activităţii magazinului Dvs. se pot obţine prin utilizarea opţiunilor de raportare. Închiderea de zi (raportul Z), vânzarea parţială (raportul X), raportul de gestiune sau o listă cu vânzările dintr-o anumită zi vă pot ajuta să aveţi o imagine de ansamblu asupra activităţii magazinului.

Pentru mai multe informatii va stam la dispozitie : sales@sintezis.ro

Despre Sintezis Birotica

SINTEZIS BIROTICA este unul dintre cei mai importanti furnizori de soluţii informatice complexe dedicate industriei de retail, soluţii bazate pe utilizarea tehnologiei barcode, respectiv pe utilizarea facilităţilor sistemelor moderne de vânzare prin dispozitive dedicate, precum casele de marcat P.O.S. şi alte echipamente specifice.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sintezis-birotica-srl/megastore-rs-solutie-de-vanzare-si-gestiune-licenta-gratuita-pana-la-sfarsitul-anului-2013