Sister şi Bucegi câştigă în linie cu prima ediţie a Campionatului de table Bucegi

BUCURESTI - 7 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Reprezentanţii agenţiei Sister consideră că această prima ediţie a Campionatului de table Bucegi iniţiat de Bucegi a fost un succes, atât din punctul de vedere al impactului pe termen scurt cât şi din cel al valorii aduse brandului pe termen lung

Sister şi  Bucegi câştigă în linie cu prima ediţie a Campionatului de table Bucegi

Succesul a fost demonstrat nu doar de cifre: aproape 800 de participanţi şi peste 14.000 de spectatori în 8 oraşe, ci şi de prezenţa în număr mare la acest eveniment, în condiţiile în care timpul nu a fost întotdeauna favorabil, iar în unele oraşe s-au desfăşat simultan evenimente dedicate localităţii. S-a jucat pe ploaie, s-a cântat pe muzica populară difuzată, au fost aplaudate în premieră şi femeile care s-au înscris în concurs.

Toţi participanţii au primit bere, dar câştigătorii au ieşit de două ori în câştig : pe lângă premiile consistente,cei mai buni “tablagii” au fost făcuţi cunoscuţi prin panouri şi bannere pe care brandul Bucegi le-a postat după eveniment, felicitându-i public.

Pe termen lung, Campionatul de table Bucegi s-a dorit o ilustrare pe viu a sloganului “Împreună la bine şi la rău” şi a filosofiei care stă în spatele brandului de bere Bucegi. Prin acest Campionat de table, Bucegi a intrat încă o dată în viaţa consumatorilor, invitându-i să îşi demonstreze talentul în public şi reuşind prin aceasta să îi valorizeze în cadrul comunităţilor lor.


Despre Sister&Co

Agenţia de publicitate Sister & Co şi-a început activitatea în anul 2006, având-o ca unic asociat pe Alexandra Tînjală. Printre clienţii agenţiei Sister se numără: Heineken Romania – cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita şi Haţegana; Bayer: cu brand-urile Supradyn, Saridon, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Crema; Astra Bettings – cu brandurile Astra Sport Bets şi Astra Lotto Bets; Asociaţia Ovidiu Rom; ; FRF, CNCD, OSI ERGO si Policy Center for Minorities and Roma, Bayer Crop Science; Festivalul Ideo Ideis.
Potrivit reprezentanţilor agenţiei, filosofia agenţiei Sister este comprimată în semnatura: More to Give. Sister doreşte să lege brandurile de consumatori printr-o strategie inteligentă, să construiască o relaţie credibilă şi tonică între clienţi şi agenţie şi să cultive valorile sociale într-o realitate dezechilibrată.
Agenţia lucrează cu modele de comunicare adaptate. Nu există reţete, nu există instrumente unice de lucru.

oana tomozei
(021)231.49.26